[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:37

miss_jumpy schreef:
De sgw trainingen West zijn voor de zondaglessen al helemaal vol, na een dikke week zat alles vol! Lessen van instructeurs van 9.30 tot 18.00 uur. Leuk dat het zo goed gaat met enthousiaste crossende hollanders!

Foei MJ er is uit onderzoek gebleken dat de rest van de nederlanders zich ergeren aan het woord hollanders.
Al gebruik je het hier goed, men ziet het als arrogant en nog meer van die positieve eigenschappen Ik heb het laatst ergens gelezen.

Ik heb een mailtje van Pleun gehad dat ie zijn best gaat doen om ons in 1 groep te plaatsen.

Dat van die buitenbak ken ik. Bij mij stond het zonnetje op het voorste deel wat dus goed te doen is. Helaas is het nog geen grote volte dus ik kan nog niet rijden.

Ik heb zondag een dressuurwedstrijd en heb er vanaf 12 december al 2 keer opgezeten

BT hoe is het nu? en vooral met je ego

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:46

Biertabje schreef:

he die serie begon weer ergens in het begin?? wat is dat voor een rare actie??!! ik zat echt te balen, want ik vind het een leuke serie

we lopen nu ongeveer gelijk met australie, gister was dus laatste deel van seizoen 4 geloof ik. Nu de herhalingen, en dan vanaf maart seizoen 5.

vond juist wel grappig om de eerste te zien, toen was ik nog geen fan (tot genoegen van mn lievie, nu baalt hij als een stekker
)
GvdT schreef:
Dat van die buitenbak ken ik. Bij mij stond het zonnetje op het voorste deel wat dus goed te doen is. Helaas is het nog geen grote volte dus ik kan nog niet rijden.Ik heb zondag een dressuurwedstrijd en heb er vanaf 12 december al 2 keer opgezeten

oh dat is toch meer dan genoeg???

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:49

miss_jumpy schreef:
De sgw trainingen West zijn voor de zondaglessen al helemaal vol, na een dikke week zat alles vol! Lessen van instructeurs van 9.30 tot 18.00 uur. Leuk dat het zo goed gaat met enthousiaste crossende hollanders!

he wacht dat gaat nu ook over mij wie zit er in de ochtend beginnersgroep, behalve ik zei de gek?
Zit de beginners ook al vol eigenlijk?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:51

Ik lees ook nog een beetje mee!

Lielle, ik zie net dat het een speciale dag voor je is vandaag, sterkte!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:53

Ook sterkte vanaf hier Lielle!
Ik had maandag weer even een moeilijke dag,
maarja..
Ben nu voor school bezig

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:02

Is het voor jou ook alweer een jaar geleden Jitske, of had je het gewoon een dag wat moeilijker mee?

Ga overigens zondag oefenparcours springen in Hilversum, wordt weer de eerste wedstrijd sinds heel lang! Laatste evenementje wat ik gedaan heb is de oefencross in Maarsbergen. Heb er zin an!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:04

Talida: oh oke!! maar er staat ook geen herhaling ofzo in de tv gids
dan ga ik maar vanaf maart weer kijken

GvdT: ja mijn ego moet uitgedeukt worden ik ben net een oud wijf naja als het zaterdag maar over is

he wat leuk Canter!! succes!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:19

Sterkte Jitske en Lielle..

Ik heb verder eik niet zoveel te vertellen. Beetje gewerkt vandaag. en bij mn zieke vriendinnetje op bezoek geweest.
BT: heb je een erge deuk in je ego?? Ach en volgens mij lopen we als ruiter allemaal wel eens als een oud wijf.. (spreek wel uit ervaring Mijn 1e crossje was niet echt vlekkeloos )

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:21

Canter schreef:
Is het voor jou ook alweer een jaar geleden Jitske, of had je het gewoon een dag wat moeilijker mee?

Ga overigens zondag oefenparcours springen in Hilversum, wordt weer de eerste wedstrijd sinds heel lang! Laatste evenementje wat ik gedaan heb is de oefencross in Maarsbergen. Heb er zin an!

Nee, nog geen halfjaar.. 11 februari is het een halfjaar geleden,
had maandag gewoon een dag wat moeilijk ermee..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:29

Ook van mijn kant sterkte vandaag Lielle en ook voor Merlijn natuurlijk!
Jits ook sterkte.

Soms denk ik echt dat ik wel een beetje kan rijden (en vaak ook niet, maar dat terzijde) . Ik had vanmorgen les met Killea en nadat ze eenmaal opgewarmt was heb ik heerlijk gereden. Wat kan paardrijden dan toch heerlijk zijn.

Djin heb ik vandaag even aan de longe gehad. Ze was heel braaf en ik zie geen enkele onregelmatigheid meer rechtsvoor. Ik hoop maar dat het idd die overbelasting is geweest waardoor ze rechts meer belast heeft tijdens haar kogelblessure. Afijn, a.s. maandag komt de veearts weer kijken en dan hoop ik toch echt weer helemaal aan de gang te kunnen. Maar qua conditie opbouw ben ik al een heel eind!

Andrea: lekker dat Madine weer een beetje de oude is en ze hinnikend naar je toen komt.

En nou ga ik even Grey's anatomy kijken.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:38

Simmie schreef:

En nou ga ik even Grey's anatomy kijken.

is best leuk he? bij mij staat t ook aan...

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:09

Klinkt goed Simmie!

Ik kon me ook al niet voorstellen dat het alweer een jaar geleden was Jitske. Ik vind het knap zoals je je er doorheen slaat, het is niet niks wat er gebeurd is.

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:25

Lielle sterkte vandaag
En Jitske ook

BT dat was niet zo'n beste actie met dat manegepaard. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

GvdT: ik heb ook een mailtje van Pleun gehad, dat hij zijn best zal doen om ons in 1 groep te plaatsen.

Talida: misschien dat we elkaar dan nog zien op de zondagtrainingen, als jullie voor of na ons trainen

Gomir: jij maakt hele werkstukken van je reacties haha

Simmie: fijn dat je zo lekker gereden hebt

Ik loop al de hele week met mijn paard te wandelen aangezien hij rechtsachter een dik been heeft. Ontsteking ala Einschuss.
Natte bandages hielpen niet, dus vrijdag dierenarts erbij en antibiotica spuit gekregen en pasta voor 3 dagen.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:27

Ons eigen internet doet het weer!
Echt vervelend als i'net het niet meer doet,
bijv alleen al om iets stoms zoals je rooster kijken of er wat uitvalt of niet..

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:33

Lielle & Jitske:
BT: AUW! Fijne hobby he!
Sorry maar de rest ben ik weer een beetje kwijt
Bento: Laros had ook einschuss,maar been is nu week later al weer zo goed als helemaal dun. Succes met stappen!

Vandaag met Uniek naar Alice geweest.Mijn vriend zou op haar lessen maar hij voelde zich erg belabberd. Alice heeft toen Uniek gesprongen. Ging echt super!!! Was voor Uniek de 1ste x dat ze echt moest springen. We doen thuis wel eens wat huppeltjes maar nu waren het echte lijntjes en een oxer van dik 1m en flink breed. Ik zal morgen een foto plaatsen.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:36

Dankjullie voor jullie lieve reacties

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:43

Hee Andrea, leuk filmpje!!
Lekker toch, soms moet je gewoon even pennymeisje kunnen zijn! Zeker als dat even niet mogelijk was, dan geniet je lekker dubbel! Zelfs stoere crossmeiden mogen dat...!

GvdT, ik had natuurlijk moeten zeggen dat de trainingen voor de mensen uit noord en zuid holland op de zondag al vol zitten

Talida, ik begreep dat gewoon de hele zondag vol zit, dus beginners en gevorderden.

Pleun was al druk aan het indelen, ik mocht nog zeggen bij wie ik niet in de les wilde want er hadden zich al meer dan 10 mensen opgegeven voor de eerste les. Dus ik heb even gezegd dat ik niet bij twee bepaalde mannen wil. Een is van mijn vereniging en dat is zo'n schreeuwlelijk die alleen met zichzelf bezig is. Na een rondje moet ie dat uitgebreid bespreken dus dan gaat ie pal voor de instructeur staan als jij bezig bent en meer van dat soort acties. Verder een aardige man hoor, maar wel in een andere les Waarschijnlijk stopt ie nu alle vervelende mannen in het eerste uur, zijn ze daar ook weer snel klaar mee!! Maar ja, missc hien vraagt pleun dat aan de anderen ook wel

Jitske en Lielle, sterkte

Bento, ik hoop wel dat je volgend weekend meedoet met de wintertulp?? Ik moet daar nog iets rechtzetten van vorig jaar....!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:07

Lielle.. beetje laat,, maar sterkte nog
jij ook jitske

pff ik had ook weer lekkeredag mn kop knalde weer lekker dus ben halverwege nar huis gegaan.. heb toen this paar uurtjes geslapen.. moest toen naar de tandarts gaatjes vullen.. (verdoving) maar nu is er gloof ik beetje nii goed gegaan want nu doet mn wang zeer, en mn tandvlees ok.. (verdoving is wel uitgewerkt) en ik kan nu niet meer slapen omdat ik dat vanmiddag gedaan heb,, nah k ga wel ff wat lezen ofzo
trusten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:22

Bento1988 schreef:
Gomir: jij maakt hele werkstukken van je reacties haha

Dat vind ik leuk
Of was het toch voor mijn eigen overzicht?

Balen van je paardje zeg, hopelijk knapt hij vlug weer op!

Otje gaat nog steeds goed Ik mocht hem vandaag alweer rijden van de veearts, dus misschien dat ik hem morgen wel weer even licht werk. Ga toch naar stal om te helpen dus dan neem ik de paarden mooi mee, heb ik ook geen last van vorst in de grond en kan ik Otje mooi een beetje in de gaten houden

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:23

jollyjoker schreef:
Vandaag met Uniek naar Alice geweest.Mijn vriend zou op haar lessen maar hij voelde zich erg belabberd. Alice heeft toen Uniek gesprongen. Ging echt super!!! Was voor Uniek de 1ste x dat ze echt moest springen. We doen thuis wel eens wat huppeltjes maar nu waren het echte lijntjes en een oxer van dik 1m en flink breed. Ik zal morgen een foto plaatsen.

Gaaf dat ze zo goed ging! Ben benieuwd naar de foto's
(volgens mij durfde je vriend gewoon stiekem niet )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:46

De tentamenuitslag van 22 december is er nog steeds niet...Ik wil nu toch weleens weten wat voor cijfer ik heb

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:23

Ik heb gister nog even gekeken naar mijn startlijsten, maar mijn digitale inschrijving voor 4 februari springen in lisse is nu wel geaccepteerd! Dan wacht ik het gewoon af, komt vast goed!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:42

[quote="miss_jumpy"]
Pleun was al druk aan het indelen, ik mocht nog zeggen bij wie ik niet in de les wilde want er hadden zich al meer dan 10 mensen opgegeven voor de eerste les. Dus ik heb even gezegd dat ik niet bij twee bepaalde mannen wil. Een is van mijn vereniging en dat is zo'n schreeuwlelijk die alleen met zichzelf bezig is. Na een rondje moet ie dat uitgebreid bespreken dus dan gaat ie pal voor de instructeur staan als jij bezig bent en meer van dat soort acties. Verder een aardige man hoor, maar wel in een andere les Waarschijnlijk stopt ie nu alle vervelende mannen in het eerste uur, zijn ze daar ook weer snel klaar mee!! Maar ja, missc hien vraagt pleun dat aan de anderen ook wel

toch niet eerste uur beginners he
ach ik vermaak me toch wel!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:54

Oh wacht zijn natuurlijk ook andere regios, duh. Naja is nog vroeg hoor

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:09

Lief van jullie, dank je wel! Jitske, sterkte.