Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horsemaniac schreef:je helaas is dat het effect idd texelse! maar met de nieuwe invoer methode van de KNHS moet invoeren van combinaties nu heel handig en snel kunnen verlopen, dus dan kun je net zo goed wat korter van te voren de inschrijving moeten kunnen openen. ik vind de 10 weken regel of misschien wel zelfs 8 weken regel veel beter. en dan afmeldingen zonder geldige reden gewoon laten betalen....
madelene schreef:Je zou toch denken dat de mensen/verenigingen die wedstrijden organiseren, toch zelf of een paar vrienden/bekenden moeten hebben die op Bokt zitten en dit toch allemaal lezen???
Allemaal dat vroege inschrijven en niet aan de 10 weken regel houden....![]()
Terwijl er hier toch altijd goeie oplossingen besproken worden...hoe kan dat nou toch??? ben ik nou dan zo dom....
Evony schreef:Horsemaniac schreef:SGW NORG ook 1 juli
Oe die moet ik niet vergeten
edit: hoop wel dat ik dan met Ruby op de zaterdag kan, anders kan ik alleen met Beat.
daar staat de indeling volgens mij al een tijdje op
althans ik weet al zeker dat ik op de zondag start... en volgens mij heb ik dat daar weg

annikavolder schreef:Voor diegenen die plannen voor het najaar maken en willen weten wanneer je in kan schrijven:
Norg gaat 1/7 open
Lisse gaat 1/7 open
Neede gaat 1/8 open
Hattem is al open voor inschrijving
Diepenheim gaat 1/9 open
Bathmen gaat 1/9 open
Horsemaniac schreef:moet je ff http://www.startlijsten.nl checken!daar staat de indeling volgens mij al een tijdje op
althans ik weet al zeker dat ik op de zondag start... en volgens mij heb ik dat daar weg
Horsemaniac schreef:je helaas is dat het effect idd texelse! maar met de nieuwe invoer methode van de KNHS moet invoeren van combinaties nu heel handig en snel kunnen verlopen, dus dan kun je net zo goed wat korter van te voren de inschrijving moeten kunnen openen. ik vind de 10 weken regel of misschien wel zelfs 8 weken regel veel beter. en dan afmeldingen zonder geldige reden gewoon laten betalen....