Moesten er allebei smakelijk om lachen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moesten er allebei smakelijk om lachen.
Jut en jul!_Noor schreef:Ga je W ook weer starten, Sussie?
Evony schreef:Hihi jij hebt ook heel Nederland afgereisd Bianca!
moest er wat voor over hebben toch?? en iedereen zeggen, dit is echt een fantastisch paard : zat ik erop, dacht ik : wat een ezel....op zich waren alle paarden wel okey met springen, maar die dressuur was zo'n drama......
ik werd er gewoon van om te huilen vergeleken bij de mijne toen. Wat ik moest inleveren was naar mijn idee te groot. Of we kwamen niet overeen met prijs...
, want er hebben wel 2 paarden eerder op de nominatie gestaan. Maar ben idd zelfs in Antwerpen en omgeving geweest, Zeeland, en Marum in Drenthe en daarboven, Smilde en veel Brabant, Gelderland en ook bij Houwen in Limburg.....
Maar nu heel blij met dit paard, ook als is het een "lappendeken" volgens een kennis van mij die van de week zegt toen hij op mijn PC keek " wat is dat een lappendeken????" ik heb het uitgeschaterd van het lachen met zijn vrouw, typisch weer zo'n mannen opmerking......
Jij komt binnenkort zeker logeren?

)
kijken, heb ook een knopje op de afstandbediening met freeze
kijken, heb ook een knopje op de afstandbediening met freeze