Stephanie welkom. Leuk paard heb je . Sanurie, je lijntje in Barchem ziet er niet verkeerd uit. Enthousiast paard.
Klussen is vermoeiend Straks even lekker rijden! Jer moet weer omgeturnd worden tot dressuurpaard, volgende week weer starten
viefdepief
Geplaatst: 31-10-11 19:11
Dat topic is echt om naar van te worden. Arm paard Kim: Fijn dat je zo lekker hebt gereden op concours! Sanurie: Leuke foto's Mandy: Hoe is het nu met Zetje? Noor: Succes met Jer ! Leuk dat je volgende week weer gaat starten Zijn er al klusfoto's om te spammen? Stephanie: Welkom! Inderdaad een stoer paard. Ik heb ook een (baby)Roven Eef: Vervelend he Ik heb ook een week op een poststuk moet wachten deze week.. Vind TNT laatste tijd echt traag.
Ik heb het eten klaar maar helaas 3 kwartier te vroeg Valt nog niet mee om me te beheersen, want heb al best trek Na het eten ook nog even naar stal om Woll te pesten
Heerlijk zo'n dagje vrij Straks dressuurles. Vandaag een begin gemaakt aan onze dressuur carrière. Coupon opgestuud voor een dressuurwedstrijd Bedankt voor de leuke reacties op me filmpjes en foto's! Morgen ook weer vrij
Vief, ja heel vervelend helemaal omdat ik het 'gewoon' heb verstuurd en niet via pakketpost dus heb ook geen T&T code. Sanurie, les ze!
Leliaardje
Geplaatst: 31-10-11 19:53
Balen Evelien. Hopelijk komt het pakket snel boven water! Gaaf paard Stephanie! Ik zal mijn mini-Roven alvast deze foto's laten zien: weet ze hoe ze moet doorgroeien .
Hmmm, heb honger: zo hutspot eten en dan nog naar de springles. Ik merk dat ik van deze klok-verzetting ook al een jetlag heb. Moet niet gekker worden .
Kris
Geplaatst: 31-10-11 19:56
Hey ladies!
Terug van het speeluurtje bij Rob in Hernen met Tientjeh. Wat heeft die een leuk paard zeg. Onwijs braaf en pakte vandaag alles goed aan. Obalia daar in tegen iets minder. Ik zat echt op een staaf dynamiet en ben tot de conclusie gekomen dat ik haar iig niet hoef te crossen op een myler. Dressuur gaat goed, maar in de cross heb ik totaal geen controle. We hebben de nieuwe wal uit getest en nee, dat was niet de bedoeling. Ik wilde linksaf en O denderde gewoon keihard door de wal op. Volgende week dus echt een ander bitje. Heeft er hier iemand een pelham te leen om uit te testen?
Nu weer bijlezen
caro29
Geplaatst: 31-10-11 20:08
@ rowo arme zetje. Ik had haar ook buiten gezet. Frisse lucht is altijd het beste net als een beetje beweging. Ze voelt zelf het beste aan of zij kan lopen of niet. @ Stephanie welkom en stoer paard heb je. @ Texelse jeetje bizar dat men dat zover laat komen en dan ook nog een veulen erbij! @ Evelien als ik al de mensen die naar mijn werk bellen moet geloven dan komt er nooit post aan in Nederland.
Schimmel heeft hoofdstel nr 2 in korte tijd gesloopt. Had haar aan de longe en mevrouw deed nogal maf. Ik liet de longe even een beetje vieren en prompt springt zij op de lijn (vraag niet hoe) en pats beide bakstukken kapot. Paard maar losgelaten want zij raakte wat in paniek. Paard weer gevangen en halster omgedaan. Morgen maar eens op zoek naar een hoofdstel. Wacht al sinds augustus op mijn kieffer bakstuk. In 1e instantie had divoza niet besteld. Van de week maar even bellen of zij al wat weten.. Morgen gaat schimmel voor de 2e x in 1 week naar de smid want er was weer een kalkoen/prop/stift afgebroken net onder de kop dus mag de smid weer zijn best doen
Sim
Geplaatst: 31-10-11 20:18
Hoi Stephanie! Welkom hier. Heel triest, dat friese paard. Sanurie, dit ziet er idd al beter uit dan toen ik je irl in Markelo zag. Je houdt 'm nu tenminste onder controle. Joki nog in de springmodus?
Stephanie welkom! Sanurie wel leuke filmpjes, balen van je dressuur zeg! Kris oeps, ander bit dus. Wow dat gezwel bij die fries, arm beest. Noor klusze!
Ik heb vanochtend 3 paarden gereden, ze waren allemaal braaf.
Leliaardje
Geplaatst: 31-10-11 20:49
Kris, ik had nog zo gezegd: niet op de nieuwe wal . De schimmel houdt je wel bezig caro . Margriet heeft lekker gereden.
tientjeh
Geplaatst: 31-10-11 20:51
Hier iemand die op de wolken zit. Ik heb echt heerlijk getraint! Uk pakte zo super simpel alles aan wat hem voorgeschoteld werd. Wat een heerlijk dier. Rob was ook enthousiast over Uk. Zo kan ik wel naar Bathmen. Men, wat een fijn beest heb ik toch! Terrein is ook super, we hebben veel leuke lijntjes gedaan. Inclusief dingen die ik van tevoren al had bedacht niet te doen, aangezien die te hoog/breed waren. haha.
Kris, zo verkeerd zag het er voor het oog nog niet eens uit hoor. Je kan alleen zien dat het een enorm sterk dier is. Margriet, fanatiek 3 paraden gereden.
Leliaardje
Geplaatst: 31-10-11 20:52
Leuk Tientjeh!!!
Oh ja: filmpjes van Sanurie waren ook leuk!
Sussie85
Geplaatst: 31-10-11 20:53
Stephanie: Welkom! Sanurie: balen van de dressuur. Verder netjes foutloos! Kris: voor de cross is een myler dus voor jullie geen succes. Noor: klusze! Rowo: arm zetje! Na Vivre haar val in Etten-Leur (heuveltje op richting waterbak) had ze die dag 's avonds en de volgende dag zoveel spierpijn dat ze ook geen stap kon zetten vanwege de pijn. Wij schrokken ons ook lam. Gelukkig bleek het allemaal mee te vallen. Hopelijk voor zetje ook! Margriet: fanatiek hoor! Texelse: wat bizar! Wat sneu voor de fries! Leli: veel plezier bij de springles! Evelien: balen van het bitje! Vief: veel plezier bij Woll! Kim: heeft fijn gereden op concours! Tientjeh: wat fijn dat Uk zo geweldig goed aanpakte!
Ik heb ondertussen nog een foto ontvangen:
Leliaardje
Geplaatst: 31-10-11 20:59
@Stephanie: ik zie dat je in Bathmen tegelijk moet dressuren met Laurie. Leuk .
caro29
Geplaatst: 31-10-11 21:00
@ leliaardje geloof dat zij de taak van haar halfbroer heeft overgenomen sinds hij overleden is. @ Sussie leuke foto
Alvast een losrij foto van mijn fotograaf, die alles op camera heeft vastgelegt. Uk zijn achterbenen vallen helemaal niet zo op, dat daar wel haar op zit.
Gave foto Caro! Tientjeh: jullie staan er mooi op!
Kris
Geplaatst: 31-10-11 21:03
Leliaardje, sorry.... Wel een fijne wal Rob had het net ingezaaid..... Sanurie, die van jou ziet er toch ook wel uit als een dramkonijn. Sultank, welkom! Texelse, arme fries, ik snap dat echt nooit. Evelien, volgens mij kun je daar helemaal niets mee. Dat is echt duidelijk TNT Post helaas... Joki heeft dressuur ontwijkend gedrag vertoond! Noor is bezig met een aflevering van Eigen huis en tuin! Vief, heb je kunnen wachten met eten? Caro, zonde van je hoofdstel. Je kan ze soms wel achter het behang plakken die viervoeters Mooie foto! Margriet, 3 nog wel. Productieve ochtend gehad! Sussie, mooi sfeerplaatje! Tientjeh, die van jou heeft echt geen enkele pas verkeerd gezet vandaag of wel? Twas mij ook niet opgevallen dat zijn benen niet geschoren zijn hoor!
Kris, Uk was heel fijn inderdaad vandaag. Volgens Rob vrat hij de hindernissen op Hij vind crossen gewoon helemaal geweldig en helpt mij ook daar waar nodig is. Hij denkt enorm mee.
Sussie, gave foto. Heel mooi! Caro, ook die van jou is supergaaf!
daNiielle_
Geplaatst: 31-10-11 21:12
Wat een verschikkelijk lelijke pompoen bij het boktlogo?!?
Over myler bitten, heb me er ook 1 aangeschaft. Ben benieuwd. Sanurie jammer dat je dan geen winstpunt hebt! Van zo'n foto gaan mij de haren overeind staan, trekken en niet op je gat zitten in combinatie met je been eraan.......... sorry Ineens zie ik een nieuwe tevoorschijn komen. Welkom Stephanie! Mooi paard heb je. Dat gezwel Ongelovelijk!!! Kris jammer zeg dat de controle een beetje zoek was. Tientjeh leuk om te lezen.
Aaaah Tessa was in een vreselijke dram bui vandaag. (krijg je na een weekend crossen) Als ik links wil, ging zij rechts, ik zeg hoo, tessa geeft gas. We hebben maar eens even een goed gesprek gehouden en toen kon uwe hoogheid ineens super mooi sjouwen.
Hele planning in de soep, 6 uur thuis werd 8 uur, nu maar snel aan de arbeid voor school.
@ Stefanie: welkom hier! Mooie foto's van Hattem! Leuk paard heb je. En dit weekend maar knallen in Barchem!
@ Vief: veel plezier bij Woll. Hoe gaat het met haar sinds GG weg is?
@ Jantine: leuke foto van Uk. Hij ziet er lekker strak uit! Super dat je training zo fijn ging. In Bathmen ging je weer L toch?
@ Kris: jou paardje was iets minder makkelijk te rijden zo te lezen? Heeft ze eigenlijk weinig ervaring, of is ze gewoon stout?
@ Sussie: wat een mooie foto zo zeg, met die achtergrond! Die sprietjes op de voorgrond zijn wel vreemd. Hoe ging je sollicitatiegesprek? Of had je die nog niet gehad?
@ Danielle: soms hebben die beesten van die dagen he. Dan doen ze juist wat jij niet wilt. Rijd je beide paarden eigenlijk elke dag of heb je daar geen tijd voor?
@ Noor: ben heel benieuwd naar je huisje! En kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Ben je nu vrij, of ook nog gewoon werken?
En de rest ben ik vergeten
Als klap op de vuurpijl vond ik Avi vnvd ook niet helemaal lekker lopen. Had haar ff aan de longe gedaan, maar zag er wat aan. Linksom was het op gegeven moment niet meer te zien, maar rechtsom? Ik weet het niet. Zetje gaat nog niet beter. Heb het ff goed schoongewassen en gemaakt.. Ze kon er overigens wel behoorlijk hard mee richting stal strompelen toen er voer in de bak lag.
Mandy, dat is inderdaad een klap op de vuurpijl. Wat balen dan! Ik start inderdaad Bathmen ook weer L. Heb dan dit seizoen alleen Neede en Bathmen gestart en beide in de L.
Rowo: balen zeg dat Avi nu ook niet goed lijkt te lopen! Die sprietjes zijn trouwens helemaal niet zo raar hoor. Langs dat pad staan allemaal groepjes heidegras (dat zijn die lange sprietjes) en door de snelheid krijg je dan van de vage streepjes. Danielle: jammer dat Tessa in een drambui was. Volgende keer weer beter!