Zeker een mooi hoofdstel Tientjeh! Oef! Rugpijn sucks! Hopelijk werken de pijnstillers snel Noor! Benthe, succes! Lekker buiten rijden Lau! Ik ga eerst even in huis aan de gang (hoognodig) en vanmiddag heb ik lekker springles.
texelse
Geplaatst: 04-04-11 09:22
pfff, ik zit hier moed te verzamelen om ook aan de slag te gaan. "eigen baas" is leuk, maar ook wel eens onhandig, zeker als je in je eentje bent. Bij een baas was ik nu hard aan de gang geweest, en nu zit ik nog steeds te niksen....... Heb ook al een paar weken last van mijn schouder(s). De een wat meer de ander wat minder, en ik kan vanmiddag bij de fysio terecht, hopelijk kan die wat voor mij betekenen, want af en toe is het echt niet leuk meer.
Ik wacht nog even met buiten zetten van de paardjes, dan is de temperatuur wat hoger, en kunnen ze weer lekker zonder jas
Noor das niet lekker nee! Lau rijd-ze! Benthe succes met je tentamen! texelse jij ook succes, mijn danny staat nu onder een katoentje dus hoop hem over een klein weekje ook af te kunnen laten Sim jij ook good luck met schoon maken in huis en met je springles
Zo Ik heb ook wel flink wat spierpijn, straks met danny even een rondje buiten maken spiertjes los werken
Balen Noor dat je zo'n last hebt van je rug En bij jou valt het mee Laura? Voor iedereen die lekker buiten gaat rijden, veel plezier en Sim veel plezier met je springles.
Hier draait de wasmachine ook al volop. De hoefsmid is er en ik moet om 10.50 bij de orthodontist zijn. Straks Zeus en Zigo rijden en verder niks... Heerlijk.
TeeGee
Geplaatst: 04-04-11 10:19
Morguh!!!
Bijgelezen
Shanouk is mooi roze geworden zie ik! Margreet en Noor, wow KJ gaat echt al hard! Lau, auw hoe is het met je hoofd?? Bianca, ze heeft inderdaad een kolletje met een wit streepje eronder Betere foto’s volgen! Mo, wow die is mooi schoon geworden! Heb je de trailer op stal gewassen of bij een wasserette? Caro, mooi terrein! Jetske, Borex ziet er goed uit! Noor, lekker getraind bij Rom dus! Mooi terrein! Texelse, niet specifiek ervaring met die trailer maar wel met Bockman en ik vind het echt top trailers! Benthe, wow mooie punten! Tijd voor het L! Shanouk, gefeliciteerd met je airjacket Anne, jammer van je oefenparcoursen! Bianca, ook gefeliciteerd met je airjacket
Ik heb 1 patroon in airjacket en heb net 2 reserve besteld bij de Eventingshop.
Corien, mooi resultaat in EL! Margriet, mooie foto! Lau, pechvogel met Het!!!! Super van Maat! Mirthe, gelukkig toch een goed gevoel! Jantine, zal wel goedkomen met dispensatie toch? Lau, heb jij die roze springschoenen in maat XL? Mootje, flink aan de opruiming zeg! San, Evie, nog 2 puntjes te gaan voor Maarsbergen! Balen dat ik in Gorssel slechte dressuurpunten had en in Chaam 4 balken, scheelt 3 punten… Evie, gewoon km’s maken! Evelien, lekker dat je weer wat meer met Caap mag doen! Sim, veel plezier vanmiddag!
Het veulen doet het echt super goed, rent steeds onder of tussen de achterbenen van Bari door! Hopelijk gaat ze vanmiddag foto’s maken in de buitenbak. Ze is al wel 2 keer in de binnenbak geweest.
T heeft het gister super gedaan in Markelo! Vanochtend al met hem gewandeld maar hij was mooi fit!
CoriienRN
Geplaatst: 04-04-11 10:20
MM hier ook draait de wasmachine volop
Karen mooie samenvatting! Idd wel snel foto's van de kleine en bari!
ik moest ook nog even zoeken, wilde het je niet direct vragen, dan was de verrassing eraf
Snoekiej
Geplaatst: 04-04-11 10:40
Goeiemorgen! Ik heb weer een saaie week (nouja, tot woensdag dan). Vandaag schoonmaken, college, stal en een verjaardag (wel leuk). Morgen schoonmaken, college, stal, schoonmaken. Woensdag college, stal, weer schoonmaken Maar donderdag lekker crosstraining, zaterdag helpen op VWF Springen en zondag oefenparcours !
@ Lau, nogmaals super van Maat (wel zonde van je verkeerde afslag) en ook super van Het tot de coffin Filmpje ziet er goed uit! En veel plezier buiten! @ Jammer dat je de cross hebt verlaten Mirthe, maar fijn dat je wel tevreden bent! @ Tientjeh, hopelijk krijg je dispensatie! Maar je ging toch in Maarsbergen alweer M starten? En mooi hoofdstel! @ Texelse, gefeli met de winstpunt! @ Mootje, je bent nog aardig aan het werk geweest dus gister @ Karen, super!! Gefeliciteerd En ben benieuwd naar de foto's van veulie En kom je in de Hoefslag ? @ Evelien, succes met paarden kijken! @ Itsme, netjes resultaat! @ Benthe, succes met je tentamen! @ Noor, sterkte met je rug @ Sim, veel plezier met je springles!
alleen: Lau heeft auw... is beetje K.O. gegaan, maar verder wel goed gecrosst! (mooi filmpje!!) Evelien wilde/heeft d'r vriendje laten lopen... BV had iemand die dropke beetje heeft uitgeprobeerd.. marijke is bekend bij canter ruitersport mootje is d'r nieuwe huisje aan't inrichten Karen heeft goed gecrosst!! Noor heeft op de toch gestaan Texelse moet een schop onder d'r kont hebben en ik heb al zo'n 60 stallen (naja, eigenlijk 4 loopstallen) opgestrooid(ook vooral met de shovel ) nu de paarden buiten en zelf beetje regelwerk/papierwerk/telefoontjes doen...
ohwjah en even een PB terug sturen naar een MOD die het nodig vond om mij en dienke een bericht te sturen over het feit dat wij 'strafbaar waren' omdat dienke per ongeluk een keertje vanaf mijn laptop had gepost zonder uit te leggen... oeh, wat stout nu toch..
(kinderachtige reactie!!!, dat ze niks beters te doen hebben..)