[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 20:13

Goedenavond!
Ik heb echt koppijn, niet normaal :o
Vorstin heb ik even in de buitenbak gereden, ging wel lekker. De bak (Agterberg) was wel bevroren, maar ik heb gewoon rustig gereden en vooral rechtuit.

Wat balen dat het niet lukt Laura
Balen van dat interview Kim. Ik houd ook echt niet van bellen.. :=
Jij ook vroeg slapen dus Noor! Komt het misschien toch van die training gisteren :P
Marjan: Laat je het wel even weten als het mag :D?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:16

Vorige keer was het strafrecht. Dat heb ik blijvend niet gehaald en moet volgend jaar over. Dit was een tussentoets van Privaatrecht (verbintenissenrecht) en vorig jaar heb ik goederenrecht ook niet gehaald. Stomme is dat ik tijdens de werkcolleges alles super snap en privaat echt heel leuk vindt.
Maar goed zie net dat cijfer is opgehoogd naar een 3.8, dus nu maar keihard aan de bak voor het eindtentamen.

Overigens wel een echte poedersuiker achter de rug. Was bang dat Challenge afgemaakt moest worden...
Wilde niet eten, had koorts, hele dag alleen maar op stal liggen en kon heel zijn achterbenen niet meer gebruiken. DA gebeld en gelijk grote angst voor ernstige rhino infectie. Toen DA kwam met moeite de stal uit kunnen slepen en opeens had de DA een ingeving, wellicht een hele ernstige hoefzweer.
En ja hoor heel hoog en bijna niet te bereiken een zweer...
Zware antibiotica kuur erbij en paar dagen boxrust en soda bad voor zijn pootje.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:17

Eef: Ik rijd Hetje in het springen op een myler level 3 met een hele hoge tondboog (hoger dan die eerste) en dat is super. Hetje is nl behoorlijk gevoelig in de mond en breekt af opeen pelgham, maar een gewoon bit heb ik niet genoeg controle. Die myler werkt super.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:17

Oei dat was schrikken Laura! Gelukkig was het een hoefzweer en niet iets veel ernstigers.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:21

Ja was echt schrikken. Vooral omdat je deze reactie niet verwacht bij een zweer. DA zei ook hij is gewon echt ziek ervan en heel veel pijn.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:51

Wat zuur zeg Laura, wil je wel door gaan met je studie? En die capita selecta’s? Zijn dat niets voor je, die volgde vriendin van mij ook en die heeft daar heel veel aan gehad. Of doen ze dat in Utrecht niet.
Castenray en alles nu ook al opgeven? Pfftt, gaat snel zo zeg! Hoop dat Markelo voor zaterdag online komt, dan ga ik op wintersport. :P Wou misschien in Castenray L starten.. Maar als ik dat nu allemaal al moet opgeven.
Poets je echt elke dag je tuig Rowo? :oo Ik om de week zo’n beetje, meestal als ik concours heb en dat is om het weekend.
Benieuwd naar een foto van Sarah Kim! :D
Jeetje zeg Laura, dat is goed schrikken van Challenge! Gelukkig idd was het slechts een ‘hoefzweer’, maar wat een heftige reactie zeg.

Ben vandaag naar springles geweest. Ging wel lekker, niet te hoog gesprongen. Maar dat wou ik ook graag. ;) Ben mijn vertrouwen gelukkig niet kwijt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:54

Fijn Sannnn! Dat was even een hart onder de riem met je les!
Laura, gelukkig is het "slechts" een hoefzweer! Wist niet dat ze daar zo ellendig van konden zijn!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:57

Sim: Wij ook niet. DA zei dat het soms voorkomt. Wij dachten ook echt dat moet ernstig zijn en een hoefzweer hadden we wel genoemd, maar dat konden we ons niet voorstellen, omdat hij zich zo ellendig voelde.

Sannn: Die capita selecta cursus heb vorig blok gevolgd voor strafrecht.... Heb volgende week weer die cursussen voor dit blok. Hopelijk helpt het dit keer beter :+

Naja, ik ga nu maar gelijk heel hard studeren :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:02

Marjan1984 schreef:
Bedankt voor de info. Heb er idd even een mailtje uit gedaan of we al kunnen inschrijven.

Laat het ons even weten als je antwoord hebt! :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:11

Ik ga dnek ik niet naar Castenray, maar naar Tongeren. Ga me dnek ik ook nog inschrijven voor Lummen, 2 weken na EL. Mag Maat voor het eerst M. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:13

Moeders en ik zaten trouwens net te kijken voor een keer 1* maar vaders vond dat we dan maar beter niet in NL konden rijden, omdat als het toch internationaal moet het dan ook echt internationaal moet. :Y) Hij bemoeit zich nooit ergens mee, maar dan opeens wel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:15

Ha ha ha, Lau. Had je vader dan een idee waar je dan 1* moet starten?
Wanneer is Tongeren dan? Ook begin Mei? Weet Belgie nog niet uit mijn hoofd. Ik sla VP over en had dan een Belgische wedstrijd in gedachten. Welke weet ik nog niet.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:19

Lau, dat is wel even schrikken! Gelukkig valt het mee.
Ik wil ook naar Lummen, ben benieuwd mijn eerste Belgische wedstrijd. :+

Sim, Tongeren is gelijk met Castenray

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:24

Ja valt gelijk. Maar ik weet wel wat mooier is :D
Sim: Mijn vader vond Engeland wel mooi :D En het liefst bij een mooi estate :Y) Dan wilde hij wel mee.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:27

_lautje_ schreef:
Sim: Mijn vader vond Engeland wel mooi :D En het liefst bij een mooi estate :Y) Dan wilde hij wel mee.

Duh! Engeland; het eventingland bij uitstek! Je vader weet het wel uit te kiezen! :D Ik zeg DOEN!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:35

Mwah, ik weet niet hoor. Volgens mij bouwen ze daar toch licht anders dan hier :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:42

Lau, Papa met zijn leuke opmerkingen :D Fijn dat het weer goed gaat met Chall :(:) Nu hopen dat hij er snel uit is.
Sussie heeft ondanks dat ze moe is, toch Vivre gereedn.
Marjan, Gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
Snoek, Balen van je hoofdpijn!
Corien, Hoe was het op 't strand?
TG, Bedankt voor de foto. Knappe Bari <3 Ga morgen even mailen!
Kim, Wat is Bobo veranderd :oo Mooie foto's! Hoe gaat het met Sarah?

Paard staat bij mijn instructeur. Het was weer ouderwets gezellig :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:43

Pfft, moet zo'n stomme POP maken (persoonlijk ontwikkelingsplan) voor een vak bij ons op school. Vind dat zulke ondingen, en dan moet het nog SMART gemaakt worden ook. Snap echt niet wie dat vak uitgevonden heeft.. O:)

Naar Engeland, gaaf Laura!! Ik heb het nog altijd op mijn lijstje staan om daar toch nog eens te gaan kijken, lijkt mij zo gaaf daar.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:45

_lautje_ schreef:
Mwah, ik weet niet hoor. Volgens mij bouwen ze daar toch licht anders dan hier :Y)

8-) Ach joh, Hetje gaat toch alleen maar beter springen als het dik staat toch? Of gaat het om Maat's debuut?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:51

Sannn, Wij hebben dat ook sinds vorig jaar als functioneringsgesprek-formulier. Heb er een hele werkdag over gedaan :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:53

Wanneer vertrek je ook al weer Mo?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:54

Donderdagmiddag :D Nachtje in de bus, 3 dagen skieën en dan van zondag op maandag weer terug. Maandag moeten we verplicht vrij nemen _O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:56

Goh wat vervelend.... :+
Doe je vanaf nu Corion ook niet meer rijden dan? Of ga je gewoon naar je instructeur om te rijden.
Zou voor mij een vreemde gewaarwording zijn om niet te rijden zolang je nog niet weg bent.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:58

Nee, Hij mag hem rijden :D Ik vind het eigenlijk te kort om hem voor slechts 4 dagen weg te brengen. Ik zou hem wel nog twee dagen zelf kunnen rijden, maar het is ook wel fijn dat hij daadwerkelijk er aan kan sleutelen voor een weekje. Decadent hè :o In maart gaat hij weer 2 weken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:02

Sim: Hetje loopt wel beter bij dikke hindernissen, maar voor een eerste keer lijkt mij het niet verstandig :P
Maat kijk ik nog even hoe het gaat, maar misschien van het zomer een keer. Vind het eigenlijk wel heftig voor een 6jarige.

Mo: Lekker hoor dat er even aan gesleuteld wordt. Alleen maar fijn voor jezelf.

SAn: Leuk het die POP's.... Ik verzon altijd maar wat op het HBO en kreeg dan toch een voldoende....