Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat had ik toch ff niet verwacht! 
Sussie85 schreef:Noor: logisch dat je last van spanning hebt, jammer alleen dat je het op Jer overbrengt.

Simmie schreef:.En sim had net in de mail nog een uitnodiging voor nog een gesprek donderdagmiddag! Nou, dat geeft weer wat hoop!
Superveel succes Simmie!!

rowo schreef:HEELPP.. ik Diepenheim mailen hoeveel mensen in de B paarden op de wachtlijst staan voor zondags. Krijg ik een mail terug dat ik al op de startlijst ben gezetDat had ik toch ff niet verwacht!
Goeiemorgen trouwens
!!!!! Ga jij btw voor die tijd nog een keer ergens trainen?
.
. Komt vast wel goed
.
!
Was om half 1 thuis, dus dat ging nog wel. Ga nu gauw naar stal, want Godfried komt zo naar mijn zadel kijken 

Ze werkte zo goed mee en ze vond het ook nog leuk volgens mij. (vriend van instructeur herkende haar niet eens
) Ze ging echt super lopen, van achter mooi zitten en de voorpootjes sloeg ze echt uit naar voren. Hopelijk houdt ze dit gedrag vast.

dus laat ik nu de startkaart toch maar ingaan op 1 nov 2010 van de nieuwe vereniging. De selectie meerijden in de oude kring is ook geen optie want dan moet ik volgend jaar natuurlijk ook die vereniging en startkaart betalen...... dus ach....Bull en ik gaan naar de Neuderuiters. De lessen zijn flexibel en dat gaf toch wel de doorslag. Ik werk onregelmatig en dan kan ik nu tenminste met de lessen wat heen en weer switchen.
want de oude kring rekent nl vanaf een andere plek natuurlijk dan waar eigenlijk mijn knol staat. 
BuenaVista schreef:rowo schreef:HEELPP.. ik Diepenheim mailen hoeveel mensen in de B paarden op de wachtlijst staan voor zondags. Krijg ik een mail terug dat ik al op de startlijst ben gezetDat had ik toch ff niet verwacht!
Goeiemorgen trouwens
Wat leuk mandy!!!!! Ga jij btw voor die tijd nog een keer ergens trainen?

Ik wil ook nog wel een keer naar Boekelo om wat crosshindernissen te springen 

Want wil er niet alleen heen. Wanneer zou je eventueel kunnen?AntheaV schreef:Bianca: Balen dat je de selecties nu niet kan rijden.