Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..Ik begin er nu weer een beetje vanaf te komen... was geen gehoor
, je zal er vast naar uit kijken!!
.
.. Maar heb erg lekker gewerkt
!!
Was ook echt een superleuke dag!
.
. Dus maar even zien hoe dat straks gaat.
kijken hoe mijn spook het doet
af en toe schijt hij echt van dingen dat ik denk men hou toch op spook
!! Ik hoefde zo wat niks te doen, hup uit het water, opsprongetje, hoepla weer naar beneden, galopsprong en heel stoer over de boomstam er weer uit
, ze vond het ook helemaal gaaf!! Het voelde heel vertrouwd op Wolin om dit te doen, ook al heeft ze helemaal geen ervaring in het springen. Wo is wel een dapper paard, altijd in voor wat nieuws en ze is altijd wel aan het onderzoeken en aan het uit proberen
. Die hengst was in de cross ook altijd nog wel aan het spoken, op het laatste moment zich toch bedenken, hoe fanatiek wij ook op de hindernis af gingen
, als je hem dan nog even een extra por gaf, dan sprong hij wel, maar het voelde toch niet altijd heel safe.

Weet wel dat ik aan het kortste eindje ga trekken.. Moeten nog maar even kijken, een 1 voor een opdr haal je ook niet zomaar op met wat andere opdrachten en een losse opdracht herkansen mag niet.. Zou wel heel zonde zijn als ik dat vak en dus 10 EC hierdoor mis
Das wel balen dat het een andere datum geworden is
Succes!!
.. ik ga nog even wat te bikken op zoeken
ga je het nog wel redden?