[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:03

Goeiemiddag Lachen

Net de coopertest (12 minuten) gelopen op school, was beetje verkouden dus niet echt fijn om te lopen. Maar goed, ik heb het weer doorstaan Tong uitsteken

Het is weer erg lekker weer zeg, wel een beetje frisjes. Ga vanmiddag maar even lekker rijden!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:07

Doei!

net lekker het bos ingeweest met uk, was echt heerlijk Lovers

het is idd wel frisjes, maar die zon Lovers

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:20

Doei!

Gister waren we de hele dag te schaatsen in alkmaar met school! Lachen
En nu ga ik even een rijbroek halen, we hebben een nieuwe ruiterzaak op texel Haha!, dat is wel weer mooi.
En dan ga ik ook nog even rijden Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:26

Goeiemiddag Doei!

Ik zit nog op school. De hele morgen al en straks nog 1,5 uur Dromen Ben helemaal gaar!

Ff een beetje bijlezen Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:30

tientjeh schreef:
2 witte achterbenen vind ik nog wel leuk, maar 4 witte benen absoluut niet. Doet me altijd denken aan tuigers Tong uitsteken

No Cheer Mijn lieve calypso is geen tuiger hoor!

Afbeelding

@ JN; ik ga in wat Miriam zei!! Onbeperkt hooi en het liefst geen brokken, hooguit een handje als je de rest voert!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:32

Ahh haha nee ! Lijkt er niet eens op.

Tuigers hebben altijd hoge witte benen Ja

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:36

Doei!

Al weer terug van school Lachen. Was wel even gezellig.
Tis indd een lekker weertje, wel fristjes, maar de zon is wel heerlijk Haha!.

Ik had gister avond nog een dressuurles gehad, ging fijn Haha! Loempia liep lekker. Nog even proefje geoefend, en ook daar deed hij gewoon *LOL* (met proefje oefenen wil die nog wel eens kloten). Het word straks nog een dressuurpaard Clown. Eerst de wedstrijd van volgend weekend maar even afwachten Tong uitsteken.

Ik zal zo even een hapje eten Lachen.
Vanavond naar een vriendin toe die jarig is, gaan even met het groepje meiden naar de kroeg.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:43

Zo daar ben ik ook weer even.
Ik heb tussenuur tot 14.15 en dan nog tot 16.30 les Boos! Hoe verzinnen ze het op vrijdag?!
Ik heb het paard van mijn zusje inderdaad al onbeperkt hooi gegeven, maar hij zal toch wel wat brokjes moeten, want hij moet er medicijnen bij hebben. Maar ik ben bang dat hij zich ook gewoon echt gaat vervelen, het is al een ongeduld op stal nou volgens mij staat hij binnen de kortste keren te stuiteren.
Iemand die vroeg hoe het is gebeurd, weet niet meer wie Bloos Maar het is gewoon in de wei gebeurt met spelen/rennen/ raar doen enz. De DA had nog nooit zoiets gezien, maar ja dat soort dingen hebben wij altijd. Ik hoop alleen wel heel hard dat het wel weer goed gaat komen. Maar de DA had daar wel goede hoop op, dus daar houden we maar aan vast.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:47

Goedemiddag,

Ik heb jammergenoeg een heel standaard paard, bruin met zwarte manen en 2 witte sokken achter! Gelukkig heeft ie een maanoog, dat maakt het wat minder standaard!

Snoekiej, wat een gedoe zeg met die zadels, hopen dat de fysio erachter kan komen wat er nou aan de hand is.

Ariat schoenen begin ik niet meer aan, heb nu goedkope van 50 euro bij ooteman vandaan, is een mooi model en gaan 1 jaar mee terwijl ik ze zowat dag en nacht draag! Clown

Ik ga zo weer even werken, en daarna nog lesgeven en dan hoop ik dat de vrachtwagen eindelijk klaar is, zodat ik weer even fatsoenlijk kan gaan rijden!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:49

Heeft iemand de film Moordwijven gezien *LOL* ?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:55

@Ilse: Mijn Nika en jou paard zijn half broer en zus, hebben beide dezelfde vader en lijken ook wel een beetje op elkaar Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:55

Ja ik Cool

ennn Uk is ook geen tuiger Schijnheilig
Afbeelding

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:57

Was tie leuk *LOL* ?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:58

oh ja, en Os is ook geen tuiger Clown

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:59

En Oro heeft alleen achter 2 witte benen, dus dat is zowiezo geen tuiger Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 14:00

Amber_ schreef:
Was tie leuk *LOL* ?

Jawel, maar alles is liefde was leuker Schijnheilig
maar vond m wel grappig Tong uitsteken

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 14:01

Heb nog filmkaartjes, dus dan maar daar heen vanavond *LOL*

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 14:34

die van ooteman had ik ook, maar vind die ariat toch fijner aangezien ik er ongeveer 12 uur per dag op loop.. Zit net ff steviger bij mijn enkel.. Die van ooteman zijn wel sterker idd Lachen

HOorde van ieman van school slaolie met schoensmeer erdoor heen dus dat ga ik maar eens proberen denk ik, heb ie wax enz ook al geprobeerd van ariat maar helpt allemaal niks

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:04

die van mij is ook geen tuiger Nagelbijten / Gniffelen heb een paard met een snep en een kolletje en een stekeharige vlek op der rechter achterbeen Haha!

heb die van mij lekker op het valkenburgse meer gereden Haha! ze was lekker frips Haha!

ik ga nu douce.. vanavond naar de huishoudbeurs

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:28

Kleine Peter is ook geen mini-tuiger ...
Afbeelding Maar een Belgje volgens m'n vader Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind vos ook niet zo'n handige kleur .. vind het maar al te moeilijk om echt passende kleurtjes bij Lady te vinden Bloos Gebroken wit vind ik mooier dan echt spierwit ... maja, ook weer niet handig, moet ik voor wedstrijden alles in het gebroken wit aan gaan schaffen Tong uitsteken

@ JN ... wat ontzettend K !!! Ach gut Gelukkig heeft de DA goede hoop dat het weer beter wordt Lachen
Lady krijgt ook vrijwel alleen maar ruwvoer, handje krachtvoer voor het idee (de anderen krijgen toch ook biks, is anders niet helemaal eerlijk) Ja
Wbt. het rustig houden ... ik heb er zelf niets aan gedaan, ze was in de box wel rustig ... alleen het stappen was niet zo'n succes. Anderen geven hun paarden tranquigel/sedalin/muisjes oid.
Ik heb Lady niets gegeven omdat ze al volgepropt was met medicijnen voor al haar opbouwende kwaaltjes die ze kreeg van de stress van het op stal staan. Ze is daarna dus ook heel gauw het weiland in geschopt (na 3mnd boxrust).

Ik heb het ook weer prachtig voor elkaar: heb beide paarden tegelijk niet goed ... alweer Zij zijn groot en ik is klein!
Eerst gaf Lady zondag weer zo'n ontzettende reactie op haar peesbeschermers (alleen haar geschoren peesbeen) .. dat die kreeg een dik been van hier tot tokyo, groot etterig gebied rondom de kogel, gevoelig lopen natuurlijk en iets ziekjes ervan.
Woensdag zal ik Bandit voor les opzadelen, zie ik een dik been ... incl. geweldig mooi gat op de achterkant van z'n kogel RA. Weer eens een beetje lomp in de wei gespeeld Gestoord
Ik wordt soms echt helemaal moedeloos van die beesten No Cheer

Verder ben ik vanaf maandag niet meer werkeloos Haha!
Vorige week op gesprek bij de Rabo in Sneek geweest, ze wilden me wel hebben ... maar ik moest eerst helemaal gescreend worden Tong uitsteken
Randstad belde net dat ze uitgescreend waren daar en dat ik maandag kan beginnen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:43

gaaf lappie Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:46

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:46

@ LL: wat onwijs vervelend! T is wat met je paardjes, hele tijd in de lappenmand!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:00

Sillian was ook geen tuiger hoor Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:30

Snoekiej schreef:
Zat net te kijken naar waar ik ga crosstrainingen met de regio dit jaar, en jammergenoeg staat ook Lunteren weer op de planning. Dat vind ik zo'n eng terrein Scheve mond. Het is allemaal half verrot, niet veilig gebouwd, en er ligt een waterbak met prikkeldraad ernaast. Ben wel blij dat we zulke goeie instructie hebben, ze melden het ook altijd dat we hier op moeten passen, maar ik zou er echt niet zonder instructie willen trainen! Vorig jaar hebben we echt maar op een fractie van het terrein getrained, op het grote weiland, een klein bakje naar het weiland, en een hele lange lijn met op en afsprongentjes. In die bosjes zijn we niet geweest, en gelukkig maar Nagelbijten / Gniffelen Nog iemand die er wel eens traint?

Wij trainen met onze groep wel altijd in de bosjes. Volg dezelfde training als jij Knipoog

Ik heb 2 bruine, 1 met aftekeningen (bles, 3 witte benen) en 1 zonder. Pony is zonder en dat scheelt een hoop wassen Clown
Om de kleur zou ik een paard ook niet laten staan. Vindt iets aparts altijd wel grappig. Er was vroeger op de manege een koffievos met hoge witte benen, over de voorknie en tot ver over het spronggewricht en een melkmuil. Geweldig paard om te zien.