Net de coopertest (12 minuten) gelopen op school, was beetje verkouden dus niet echt fijn om te lopen. Maar goed, ik heb het weer doorstaan

Het is weer erg lekker weer zeg, wel een beetje frisjes. Ga vanmiddag maar even lekker rijden!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tientjeh schreef:2 witte achterbenen vind ik nog wel leuk, maar 4 witte benen absoluut niet. Doet me altijd denken aan tuigers
Amber_ schreef:Was tie leuk?
Snoekiej schreef:Zat net te kijken naar waar ik ga crosstrainingen met de regio dit jaar, en jammergenoeg staat ook Lunteren weer op de planning. Dat vind ik zo'n eng terrein. Het is allemaal half verrot, niet veilig gebouwd, en er ligt een waterbak met prikkeldraad ernaast. Ben wel blij dat we zulke goeie instructie hebben, ze melden het ook altijd dat we hier op moeten passen, maar ik zou er echt niet zonder instructie willen trainen! Vorig jaar hebben we echt maar op een fractie van het terrein getrained, op het grote weiland, een klein bakje naar het weiland, en een hele lange lijn met op en afsprongentjes. In die bosjes zijn we niet geweest, en gelukkig maar
Nog iemand die er wel eens traint?