[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 08:41

Fijn dat het zo goed ging Lielle Lachen
Ik loop met Sam een beetje vast met de travers op de linker hand. Ik probeer echt precies hetzelfde te doen als op de rechter hand, maar hij blijft op de een of andere manier naar buitenkijken en z'n kont werkt ook niet echt mee.. Op de een of andere manier snappen we elkaar gewoon niet.. Lastig hoor al die oefenening Dromen

@ Floor: Leuke foto's je moet de onderste link hebben van het venstertje dat verschijnt als je foto klaar is.
Óf je moet even bovenin (rechts) op my images klikken. Als je dan de bovenste link kopieert en plakt dan hoef je er geen [img] meer voor en achter te zetten. Dat is dan al gebeurt Lachen
Hahaha m'n moeder zat mee te lezen en die snapt er echt geen kont van ("ben je daar zelf achter gekomen?!"), hoop dat jij het wel snapt Haha!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-06-06 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 08:51

ik moet Pablo heel erg recht houden in de contragalop en op de lange zijdes zelfs weer naar binnen stellen. Is de schouderbinnenwaarts e.d. rechts ook moeilijker?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:09

Jeetje Simmie, Ach gut het zit je ook niet mee met de paarden. Als je er aan toe bent mag je wel een pb doen.

@Anja, wat leuk dat je al voor dierenartsassistente mocht spelen.
@Vief, lekker deftig hoofdstel!! Leuke foto's van Sam, vooral die met die bloemen Haha!
@Sjaan, heb jij een sponsor, ofzo?? Haha!
@Talida, balen dat je paard niet helemaal rad is.
@Lielle, dressuurmuts Vork Tong uitsteken
@Perla, gelukkig dat je ons weer gevonden hebt Knipoog
@Floor, mooie actiefoto's

Gister de Indoctro weer even lekker in de grote wei gereden. (ook aan het dressuurmutsen geweest Bloos ) Eergister een oefenparcoursje 1.20 - 1.25 m met haar gereden. Ze pakte lekker aan. Geeft weer een goed gevoel. Heb vanavond weer springwedstrijd met haar. Hoop alleen dat de bodem niet te hard is Nagelbijten / Gniffelen
De 3jr friese hengst ook gereden (rij ik meestal 2x per week en hij wordt dan nog 1x gelongeerd) Hij pakt alles zo makkelijk op, zodat je er goed op moet passen dat je m niet gaat overvragen. Inmiddels krijgt ie ok al goed in de gaten dat tijdens het rijden de hormonen uitgeschakelijk moeten worden Haha!
Laatst zat er een dressuurmiep op die al meerdere paarden naar het Z2 had gereden, en die wilde niet geloven dat ie nog maar 3 was... Front heeft ie van zichzelf, fijne aanleuning, gaat heel makkelijk zakken van achter en blijft toch heel actief... hellup, ik hoop dak geen dressuurmiep wordt... Scheve mond
Kees krijgt nu even een paar weekjes rust, en mag lekker met Miepje in de wei spelen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:09

Ohw zie dat ik een foutje heb gemaakt, bedoelde travers Bloos
Daarin lopen we vast.. Contra blijft ook zeker een lastig punt, maar gaat de laatste tijd wel beter. Moet vooral héél veel been blijven geven en toch ook weer goed verzamelen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:11

Hahaha Reeskees toch!
Vrees toch echt voor je dat je een dressuurmuts wordt, geloof er niks van dat je je met een Fries in de springring durft te vertonen Knipoog

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:15

viefdepief schreef:
Hahaha Reeskees toch!
Vrees toch echt voor je dat je een dressuurmuts wordt, geloof er niks van dat je je met een Fries in de springring durft te vertonen Knipoog

Bloos sterker nog, eigenlijk durf ik me niet eens met een Fries op een gewone wedstrijd te vertonen... Bloos ReesKees met een Fries op dressuurwedstrijd, is net zoiest als vloeken in de kerk Gestoord Maar stiekum vind ik m wel heel leuk en een lekkere stoere patser. So who knows, the story willbe continued...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 09:19

klinkt goed RK Ja Ik ben zelf niet zo'n Friezenliefhebber (ze kunnen niet springen Knipoog ) maar wel gaaf als hij het dressuurwerk zo aanbiedt OK dan! En je Indoctro ook al zo zijn, gaaf hoor.

Vief, ik zet mijn travers meestal in vanuit de volte, dat vind ik zelf makkelijker.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:21

Clown

Arme Reeskees Ach gut
Gelukkig maar dat het een hengst is anders was het helemaal zo braafjes Knipoog

@ Lielle: Ja dat doe ik ook Ja
Helpt er goed! Anders is het helemaal niet te doen Knipoog
Maarja moet maar weer een lesje inplannen, maar met die toetsweek en een drukke Emmy kwam het er helaas niet van

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 09:22

wsl toch een kwestie van hard werken aan de lengtebuiging Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:27

Ja
Ben nu ook veel op voltes in stap aan het oefen met contrastelling, recht maken, kont na buiten, kont naar binnen zulk soort oefeningetjes.
Verder ook wat schakelen in de SB.
Gewoon kleine stukjes want hij heeft er een handje van om z'n koppie te kantelen..

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:28

Ik blijf travers gewoon een k***te oefening vinden, vindt het bijna niet mogelijk om er zelf normaal op te blijven zitten, krijg altijd ernstig de neiging om mijn tong erbij uit te gaan steken. Tong uitsteken

@ Renskes, ben er weer bijna bovenop, ik moet alleen weer een beetje in conditie komen.

RK, lekker dat Kees vakantie krijgt, en die Friese hengst klinkt wel stoer hoor! Is misschien toch best leuk als die kan starten, zeker als er daarnaast genoeg te springen over blijft! Haha!

Ik vertrek zometeen richting Ede, ga eindelijk mijn kar en mijn auto ophalen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 09:30

Ik vind travers juist lekker rijden, appuyementen vind ik lastiger.

Vief, klinkt als mijn les van gisteren Ja Heel veel buigwerk op de volte doen, daar worden ze soepel van.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:32

Anja; fijn dat je stage zo goed bevalt. Mag jij nou ook met korting shoppen bij Street One?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:33

Goedemorgen! Wat een lekker weertje zeg!

Gisteravond les gehad, ging lekker. Vanavond wedstrijd, zelfde als RK Tong uitsteken. Als het de hele week echt super gaat loopt ie op wedstrijd ook lekker, heb deze week te weinig daarvoor gereden dus verwacht er eigenlijk niet te veel van. We zien wel.

Straks eerst nog ff naar school, op vrijdagmiddag..belachelijk Tong uitsteken.

Mooi zal het clubkrantje afmaken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 09:36

PC, wb dat huis. Jammer dat dit het niet was, maar ik heb wel gemerkt dat je echt voor een huis moet vallen. En dat is het belangrijkste in de 1e bezichtiging. Kijk wel door de inrichting heen, probeer vooral te ontdekken of de opzet van het huis je aanspreekt. Technische dingen komen wel bij de 2e bezichtiging of de keuring, dit is echt een grove selectie.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:48

Ik heb m'n teennagels maar eens gelakt Vork

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:49

Zo ik ook weer bijgelezen
@Floor: leuke foto's! Ja
@Simmie: aaah dat is niet zo goed, wil je me ook pmen Lachen Bloos
@Vief: mooi hoofdstel zeg en leuke arvarter! Tong uitsteken Ik lak ze ook altijd.. lekke rkleurtje met open schoenen! Lachen
@Sjaan: beetje geld te veel meid Tong uitsteken haha Tong uitsteken

Ik heb geen goed nieuwe we zouden zaterdag gaan kijken bij die valk, dus bel ik eergisteren en zegt ze dat er kopers komenvoor te kopen, maarja kopen is makkelijker als leasen! achja ik wacht even af Verdrietig Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:56

Wat balen zeg Ach gut

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:02

Canter schreef:
RK, lekker dat Kees vakantie krijgt, en die Friese hengst klinkt wel stoer hoor! Is misschien toch best leuk als die kan starten, zeker als er daarnaast genoeg te springen over blijft! Haha! .

Ach wie weet, laten we eens gek doen en een Fries in de dressuur starten Haha!
Maar kom misschien wel in een luxeprobleem te zitten... De 3jr dochter van de Indoctro (die nu keuringsklaar gemaakt wordt) komt straks ook weer terug en die is ook heel erg leuk en kan goed springen. Dan de Indoctro nog, mn eigen Kees nog en die hengst... En dan nog es wat jonkies zadelmak maken...
Hellluuup ik wil 30 uren in een dag hebben!!!! Ik vind het allemaal leuk, maar heb ook nog een 40 urige baan, die niet geparttime-ifiseerd Verward kan worden

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:04

Ik ben nu ook aan het dressuur mutsen. De traver met Online begint nu ok een beetje vorm te krijgen. Het blijft idd een vreemde oefening.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:08

@ Lielle: Hier mankeerde gewoon veel aan, Een erg oude cvketel, asbest op garage, een badkamer van niks..die zou helemaal opnieuw gemaakt moeten worden, en meer van die dingen. Dus we waren er eigenlijk meteen al over uit dat dit hem niet word. Wel jammer, want in dorpjes hier in de buurt is niet veel aanbod.

Haha, moet ff lachen Haha!. Mijn shetlander moest geent worden en daar had ie geen zin in.. 2 sterke mannen hadden m op laatst vast maar hij vloog gewoon met ze weg, haha. Maar goed, is weer gebeurd. Ze hebben het nooit zo op deze da..gelukkig hebben we meestal de andere en dan zijn er nooit problemen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 10:11

He Bitwise Doei! Jij komt ook het dressuurmuts niveau nog even opkrikken hier Haha! Wel fanatiek hoor, al dat gedressuur *LOL*

PC, dat is jammer. Maar wel een verstandig besluit zo te lezen. En volgens mij heb je een stoere shet Haha!

Vieva, jammer.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:27

Ik een gevulde portomonnee??
Nee hoor, ik heb er iedere keer iets geld voor opzij gelegd... Tong uitsteken
Maar ik ga nu echt even heel lang niks meer voor de paarden kopen! Die beesten kosten een vermogen!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:31

oowkee sjaan Tong uitsteken Dat kan idd ook zo ja! Lachen

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:04

Idee voor een titel van ons volgende topic: "Dressuurrijdende SGW-mutsen kletsen verder!"

Ik heb gisteren ook al zo heerlijk dressuur gereden met Marple. Ze wilde goed aanpakken, onze aanleuning was helemaal niet verkeerd, en we kregen zelfs complimenten van de juf voor onze schouderbinnenwaards Haha!

Vanavond maar weer even slingeren ipv rijden, dit gevoel wil ik nog een dagje van genieten (duurt meestal niet zolang) en ik moet trouwens ook nog werken tot 9 uur vanavond Clown

PC: jammer dat dat huis niets was, maar ik begrijp dat er geen haast is, dus lekker verder kijken!

Vief: Mooi hoofdstel hoor! Staat Sambal erg goed!

Vieva: jammer dat die pony niet doorgaat, maar er komt vast wel weer iets op je pad!