Aha! Docent van schetsen heeft alijk nog een mailtje gestuurd voor de test, dju toch niet vroeger vakantie. Maar ze kunnen mij dan toch niet laten buizen ofzo. 't is wel een knappe docent
Anoniem
Geplaatst: 10-06-15 18:03
Ik heb nog steeds niets gehoord van die opdracht Hij had mijn opleidingshoofd en dat van zijn campus in CC gezet, dus ik heb bij de mijne maar even gepolst wat ik kan doen. Zij vindt dat het inderdaad erg laat is en eigenlijk niet meer acceptabel dat ik nu, midden in de examenperiode en al in juni, nog een opdracht krijg. heb wéér geprobeerd de docent te bellen, zonder resultaat. Morgen bel ik dan het opleidingshoofd 2 van zijn campus (zijn overste) en dan kaart ik het daar aan. De mijne zei "neem dat vak dan mee naar 2e zit" maar daar heb ik absoluut geen zin in, aangezien dat dit allemaal gewoon vermeden had kunnen worden door de afgesproken zaken na te leven.
Examen gehad, ging wel goed. helaas geblunderd op 1 vraag en daarmee 4 punten kwijt. Diegene die zegt "altijd bij je eerste gedacht blijven", nou, dat was dus fout en ik had toch beter mijn 2e kunnen opschrijven Kan alleen niet zeggen of ik geslaagd ben, is bij die docente niet in te schatten.
En knappe docenten zijn altijd leuk
Hanne_SP
Geplaatst: 10-06-15 19:06
De knapste was toch wel mijn dokter toen ik in het ziekenhuis lag! Amai! De die van grey's anatomy stellen dan niet veel voor. Hahaha
En terecht, zou ik ook niet mee kunnen lachen hoor... Dit antwoord van vandaag vond ik ook wel best laat van de docenten, ze hebben gewoon plaats en tijd doorgestuurd. Hebben niets gezegd over gemiste opdrachten inhalen ofzo. Zal ook maar geen mailtje sturen ze met de vraag van da. Die opdrachten kan ik er nu toch niet bij pakken.
Anoniem
Geplaatst: 10-06-15 21:10
Soms vraag ik me af of docenten niet eens een lesje in communicatie en organisatie moeten krijgen
Typisch aan ruiters: ons huiswerk te paard doen we altijd strak en met veel plezier, maar dat van school? Euhm...
Hohja dat schoolwerk vind ik nu nog kunnen! Na de examens ga ik in zwart gat vallen vrees ik.
Anoniem
Geplaatst: 10-06-15 21:20
Wil jij mijn taak dan niet doen Nee, ik heb maandag een aardig lastig examen op de planning staan, mijn thesis moet in 1e versie binnen tegen 1 juli voor 2e zit en ik ga 8 à 10 dagen naar m'n tante. Dan kan ik nog zo'n k*topdracht op het laatste moment echt wel missen.
Niets zo leuk als knappe docenten! Helaas hebben wij alleen maar vrouwen of hele oude mannen....
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 07:26
Ik heb op deze campus ook alleen maar vrouwen. Ohnee, 2 mannen, maar de ene is 45+ en geeft ethiek en de ander is 34 ofzoiets en woont nog bij de ouders thuis, incl. nerdy uiterlijk. Maar wel een rasechte Gentenaar met dito accent en prachtig droge humor. En hij geeft als psycholoog het saaiste vak ever: psychopathologie
Vorig jaar op de andere campus hadden we wél een relatief lekker ding Denk jaar of 26? En die heeft nog een tweelingbroer ook.
Mijn vriend zag gisteravond ergens iets langskomen van die volbloed die opnieuw te triple crown heeft gewonnen. Ben de naam ff kwijt. Vraagt hij plots doodserieus waarom ik nooit geprobeerd heb om jockey te worden, vindt hij veel leuker. Ga jij dat ff betalen schat
Haha ik weet al welk paard, iets met pharoah ofzoiets erin. Maar secretariat was ook triple crown winnaar en hij blijft nog steeds veel beter! Secretariat was nog 2 seconden sneller zelfs!
Jockey zijn is tof ze! Heb nooit koersen gereden maar wel renpaarden! Is toch wat veilig dat trainen ipv die koersen.
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 17:41
Zou het graag een keer doen en lengte en gewicht zit ik best goed (klein en licht zonder veel moeite) maar het is zo'n droomjob die mijlenver van je af ligt. En het blijft ook gewoon hard werken.
Inderdaad en je moet de mensen er ook voor kennen om erin te rollen. (ik moet niet ver zoeken, Shuddy was renpaard en ik ken vorige eigenaar! ) En 't is altijd klein beginnen ook, in het klein spel veel 'boeren' en doping van die toestanden. Op 't groot spel gaat dat er deftiger aan toe. In die wereld zijn er mensen die hun paarden als koningen behandelen, maar je hebt ook dat ander deel. Maarja dat heb je in iedere tak van de paardensport zeker...
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 18:27
Klopt. Denk dat die van mij niet mogen klagen Gelukkig begint de paardenwereld wel bewuster te worden van verantwoord trainen, paarden houden etc.
Nu heb je ook wel veel volbloeden in de eventing, dus dat dat in elkaar overloopt is normaal, toch?
Vanmorgen gezien dat het bij Icaro nu echt vlot gaat met de genezing! Tegen eind juni is hij weer helemaal in orde en dan kunnen we er vanaf juli weer goed tegenaan
Ohh wat goed dat ze zwelling goed weg is!! Jockey zijn zegt me eigenlijk niet zo veel... Denk dat ik daar ook te groot voor ben!
Dirk veilig aangekomen in Laize, ben benieuwd naar de cross daar! Was toch wel een dikke 6u rijden
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 20:31
Volgens mijn tante is het in het zuiden al een aantal dagen snikheet (+30°), geen idee hoe het in de rest van het land zit maar als het is zoals hier, pfoe. Vind dat altijd zo'n lastig punt, hoe bepaal je nou of het te warm is of niet? Uiteraard is dit paard afhankelijk, maar waar hou je dan nog allemaal rekening mee? Bij een dressuurproef kan je bepalen om minder lang in te rijden, idem bij inspringen, bij endurance kan je je tempo verlagen en onderweg ook koelen, maar hoe doe je dat bij een cross?
Dacht in een ver verleden eens gelezen te hebben dat jockeys max. 1m60 bij 50kg mogen zijn, nou daar voldoe ik exact aan
Het was daar ook 32 graden, grond was kei hard, hij hoopte dat het nog ging verbeteren.
Oei nee, dan ben ik veel te groot haha . Paar kilo afvallen en dat zou wel goed zitten
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 21:15
Als er een goede regenvlaag overheen gaat kan dat nog lukken. Tenzij de bodem echt zodanig droog is en de plens water zo intens dat het er allemaal niet goed kan intrekken. Dan overstroomt de boel ipv opgenomen te worden en krijg je nog steeds geen bodem met meer veerkracht.
Anoniem
Geplaatst: 12-06-15 17:44
Vanmorgen even snel gekeken, en de genezing gaat bij Icaro nu plots aardig vooruit! Tot gisteren zag je de incisies goed, stond klein beetje "open" en beetje gezwollen maar dat is normaal volgens de DA, omdat de huid daar ook dikker wordt. Vanmorgen was het gedeelte prut echter bijna volledig weg en zag je de snedes amper nog. Ze zijn uiteraard nog niet dicht maar het begint wel die kant op te gaan
Goed nieuws Varekaj dat de wond nu toch echt aan het genezen is!
Hier nooit knappe leraars gehad, dus kan er niet over meespreken
Donderdag weeral serieus verschoten... Mijn 2-jarige stond samen op de wei met de 2-jaar van een goeie kennis, dichtbij mijn huis dus ik ging eten geven. Kom ik daar donderdag rond 17u toe, zie ik de 2-jaar van mijn kennis al strompelend afkomen, linkerachterbeen een dwarse snee, heel diep, bloed spoot eruit. Wist direct dat het er heel slecht uit zag... Veearts gebeld maar kon er zelf niet bij blijven want er kwamen kijkers voor mijn huis. Kreeg ik uurtje nadien sms dat ze werd ingeslapen Was er echt niet goed van...
Anoniem
Geplaatst: 12-06-15 21:11
Ow, enig idee wat er dan gebeurd is? Was het breuk of echt een snijwonde die dan pezen en dergelijke had geraakt? Nachtmerrie van elke eigenaar...
Ja ben heel blij dat het ineens zo vlot geneest, had er eerst beetje hard hoofd in met alle pech die ik hier al gehad heb laatste tijd. Vandaag ineens allerlei goeie berichten haha, is wel eens een opluchting.
Hoe is het weer bij jullie? Hier vanochtend gedurende 5 minuten even wat druppels, daarna een tijd lang bewolkt, warm en dof maar tegen 15u weer volop zon. vanmorgen heb ik 50L water gebracht, die was volledig op toen ik rond 18u terug was. Dit keer 115L water bijgetankt, morgenvroeg opnieuw. Hoop echt dat er een keer (veel) regen uit de lucht komt, mijn gras groeit amper nog omdat de grond gewoon kurkdroog en stoffig aan het worden is!