Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Horsemaniac schreef:je helaas is dat het effect idd texelse! maar met de nieuwe invoer methode van de KNHS moet invoeren van combinaties nu heel handig en snel kunnen verlopen, dus dan kun je net zo goed wat korter van te voren de inschrijving moeten kunnen openen. ik vind de 10 weken regel of misschien wel zelfs 8 weken regel veel beter. en dan afmeldingen zonder geldige reden gewoon laten betalen....
Horsemaniac schreef:je helaas is dat het effect idd texelse! maar met de nieuwe invoer methode van de KNHS moet invoeren van combinaties nu heel handig en snel kunnen verlopen, dus dan kun je net zo goed wat korter van te voren de inschrijving moeten kunnen openen. ik vind de 10 weken regel of misschien wel zelfs 8 weken regel veel beter. en dan afmeldingen zonder geldige reden gewoon laten betalen....
Hier nog 1 die een beetje moedeloos wordt van dat vroege inschrijven overal.....

Superbalen dit, want zo wil ik eigenlijk helemaal niet zijn en werken, maar je wordt er een beetje toe gedwongen....
Ik zou ook het liefst zien dat organisaties zich aan de afspraken houden mbt inschrijven. Ik voel er niets voor om in te schrijven en dan strak in de gaten te houden of ik me af ga melden. En op een wachtlijst staan vind ik al helemaal niet aantrekkelijk. Effect op mij is dat ik niet meer inschrijf en dus minder start. Texel staat in mijn agenda om in te schrijven. Hopelijk regent het afmeldingen en gaat het spontaan bijschrijven zoals dat nu met springen gebeurt wel makkelijker worden in SGW-land. Maar dat is wishfull thinking
skippy schreef:Of een heleboel nieuwe wedstrijden zodat er genoeg startplekken zijn voor al die enthousiaste crossers!

Citaat:12. Deelnemers in de klasse B dienen er rekening mee te houden dat een deel van de dressuur mogelijk op vrijdagmiddag 11 oktober 2013 wordt verreden.
13. Het cross-parcours wordt op vrijdagmiddag 11 oktober 2013 om 14.00 uur vrijgegeven voor verkenning.