[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:32

Ik ga van de week maar vast Markelo opgeven (die van eind mei). Markelo begin april weet ik nog steeds niet wat ik wil :+ Castenray etc start ik toch niet, dus hoef ik me niet druk om te maken :))

En de nieuwe postzegels hebben tegenwoordig een 1, 2 of 3 erop staan toch?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:33

Jeps rowo das om het makelijk te maken :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:34

Mm... zie dat het B op zaterdag is en het L op zondag bij Castenray. Dan moet ik gaan kiezen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:36

Das lastig eef! :(

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:38

Nee, da's een luxe probleem :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:38

Scum schreef:
Nee, da's een luxe probleem :)

Ik dacht hetzelfde :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:39

Ja oke als je het zo bekijkt wel ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:39

Mootje, dit is oefen laag hoogte: http://www.luifoto.nl/gallery/SPA10/spr ... I_3560.htm
Kim, gave foto’s van Bobo!
Ilse en had je nog energie?
Floor :wave:
BV, is Vriezenveen te ver voor je?
Benthe, ik duim mee voor je!
Evelien, je kan er ook 1 hc rijden :P
Mandy, hoe is het met Zetje?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:41

@ Laura; wat onwijs balen dat je het vak weer niet gehaald hebt! Wat is het precies voor vak?

@ Karen: weet ik niet. Ben de hele dag nog in E'de geweest om te leren. Ga zo eten en dan met haar en pony naar de smid. Hopelijk vind ie een zweer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:43

Ttje heeft lekker 2 uur buiten gestaan, hij had geluk dus! Vanavond lekker poetsen op hem en tuig dus.

Mandy, hopelijk is dat het! Bari staat nog steeds op zooltjes, maar gelukkig wel rad.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:44

Lekker karen.. moet ik morgen ook doen.. even weer alles in het vet :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:45

De vorige keer was ze een dag later weer rad. Is toen alleen uitgesneden. Maar wie weet is het niet eens een zweer :\

Jij hebt dus een lekkere tut-avond met de paardjes, ook wel eens lekker.

En tuig poetsen doe ik dagelijks, dus dat is bij mij niets speciaals :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:47

Nou ja ik niet elke dag hoor rowo.. zo af en toe.. wilde het vandaag na het rijden doen.. maar meneer had flink gewerkt.. dus die moest ik snel afzadelen.. morgen maar :)

Ik ga nu even douche en lekker een pizza in de oven gooien

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:49

Mijn paarden staan weer buiten :D . Trek al 2 dagen lang een pony en mijn schimmelruin compleet onder de modder uit het land. (de drachtige merrie) Volgens mij zijn zij blij dat zij weer kunnen rollen. Bak wordt ook al beter. 3/4 is nu dooi alleen 2 cruciale plekken zijn nog net te glad/hard

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:07

Pff ik baal. Probeer de hele middag al iemand te bereiken die ik zou interviewen voor mijn onderzoek.
Het is een beetje via via gegaan. Mijn supervisor kende iemand die meer wist over mijn onderwerp. Daar heeft hij contact mee gehad en ze wou wel meewerken. Deze vrouw kende iemand die nog meer weet over mijn onderwerp. Ze heeft me het nummer van deze man gemailt en gezegd dat ik vandaag en volgende week maandag hem kon bellen op het nummer dat ze erbij mailde. Dus ik probeer al vanaf 14.00 die man te bellen maar er word niet opgenomen. Volgende week vrijdag moet ik mijn onderzoek inleveren dus volgende week maandag dat interview pas doen is mij eigenlijk te laat.
Ik ga de vrouw die ik wel echt gesproken heb maar mailen of zij misschien mijn vragen kan beantwoorden of dat ik het mail adres van die man kan krijgen. Dan mail ik de vragen wel.
Leuk zo´n middag in de zenuwen zitten :+ ik vind bellen al 3 keer niks, en dan ook nog een interview afnemen. Niks voor mij, maarja had me er nu wel op voorbereid :P.

Zal vanavond even met beide paardjes naar de binnenbak :). De bak was mooi aan het ontdooien maar vannacht heeft het weer gevroren :? Niet goed voor de bak.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:11

jipje_niekje schreef:
Het vraagprogramma van Castenray staat op de site, dus je mag inschrijven. Je weet nooit hoe snel het vol is, dus doe hem nu maar vast op de bus, voordat ik wel te laat ben....

Dit is het VOORLOPIGE vraagprogramma, moet dus nog goedgekeurd worden door de KNHS. De verdere info op de site is dus ook nog van 2010!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:54

Karen: Vriezenveen is idd iets te ver weg. Bij Bogelscamp organiseren ze ook wel lessen, alleen daar ben ik 2x geweest en dat beviel me nie echt.
Lastig allemaal, maar komt vast allemaal goed.

Ik rijd de dressuur op een K&K bitje dubbelgebroken en met springen op een pelham van Trust.
Markelo Snorrewind heb ik via de mail al opgegeven, morgen gaat de coupon op de bus.
Verder wil ik Maarsbergen en Ermelo nog rijden.
De rest laat ik allemaal nog op z'n beloop.

Nou heb mijn pinpas eindelijk weer. Had de andere geblokkeerd en het heeft gewoon 2 weken geduurd voordat ik een nieuwe op kon halen. Gelijk net alle rekeningen maar betaald.

Zo even douchen en dan richting Jeroen. Denk dat ik ze daar maar ff ga knippen. Dus Jeroen :P :P :P :P

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:05

Ik heb mijn startcoupon al klaar liggen voor Castenray. Op de site staat dat je je in kunt schrijven.
Kan ik hem wel al de deur uit doen dan?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:13

hellow, och god, mijn haar moet blijkbaar geknipt worden (heb al niks meer te vertellen...)

net pony weer gedaan, nog niks beter, morgen overleg met de DA en mijn oom(de eigenaar) maar eigenlijk is het zo ongeveer einde verhaal... aan de haak.

wat een gestress om die cross-wedstrijden opgeven zeg :P nooit geweten dat er zo'n run op was/is... kennelijk is het aanbod klein en de vraag hoog.. (mijn economische vaardigheden zouden dan prijsstijging adviseren ;) )

@ rowo: idd hopen dat het een zweertje is.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:15

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:17

Marjan1984 schreef:
Ik heb mijn startcoupon al klaar liggen voor Castenray. Op de site staat dat je je in kunt schrijven.

Dat is info van 2010!
*edit* het adres van het secretariaat zal nog wel hetzelfde zijn en ik geloof niet dat ze heel streng zijn qua inschrijvingen in Castenray. Misschien een mail sturen aan Patricia de Rooij met de vraag of je je al in kunt schrijven?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:26

Avond ladies!
Jullie hebben weer flink geteut, heb bijgelezen maar niet alles onthouden hoor!
@ JN: gefeliciteerd met je wp.
@ Heleen: balen dat Oliver bang was.
@ Rowo: succes bij de HS.
En Mirthe = een drol :+
heleenxx schreef:
Wat grappig! Hoe zou dat komen? Niet alleen van ons, lijkt me.

Ik denk dat er ook nog wel wat mensen meelezen ja! ;)

Was vandaag dus in Utrecht, was weer zeer interessant!! Had ook nog mazzel met de treinen dus was lekker op tijd thuis. Straks nog even naar de paarden. En heel vroeg slapen :O

@ Lau: vervelend van je tentamens zeg. Gaat het om een bepaald vak of met veel vakken? Ik heb ook héél vaak privaatrecht over moeten doen, daar verzoop ik ook elke keer in. Uiteindelijk de 5e of 6e keer met een dik cijfer gehaald :? Heel vaag. Bij mij heeft bijles wel geholpen toen.. :(:)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:27

_Sim_ schreef:
Marjan1984 schreef:

Dat is info van 2010!
*edit* het adres van het secretariaat zal nog wel hetzelfde zijn en ik geloof niet dat ze heel streng zijn qua inschrijvingen in Castenray. Misschien een mail sturen aan Patricia de Rooij met de vraag of je je al in kunt schrijven?

Bedankt voor de info. Heb er idd even een mailtje uit gedaan of we al kunnen inschrijven.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:31

Marjan: gefeliciteerd met je verjaardag!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:06

Laura: dit was strafrecht toch? Of heb ik het niet goed onthouden? Mij lag strafrecht ook niet zo.
Evelien: Weltsieger loopt ook op een myler-bit (D-trens level 1). Die mag ook in de dressuur. Op een gewoon dubbel gebroken k&k bitje pakte hij vast en ging lopen. Op de myler doet hij dat nog wel eens, maar bijna nooit. Die pelham-myler die je overweegt is inderdaad gewoon dubbel gebroken.
Jeroen: zit onder de plak! ;)
Rowo: hopelijk is het een zweertje.
BV: fijn dat je eindelijk je pinpas weer hebt. Is de oude nog boven water gekomen?
Kim: balen dat er niet opgenomen werd. Klinkt als een verloren middag die je niet kon gebruiken. :(:)
Caro: jij hebt 2 varkentjes :Y) Hier vinden ze het ook heerlijk om zich te wentelen in de modder.
TG: succes met poetsen!
Corien: heeft zich bedacht en rijdt toch de regio.

Ik ben nu bekaf, maar ik heb Vivre nog wel gereden. Toen ik erop ging vreesde ik dat het geen fijne rit ging worden. Ze liep als een giraf rond en alles was eng. Ben dus maar snel gaan draven en galloperen en toen was het snel over. Fijn over de rug kunnen losrijden verder en daarna door gaan zitten en liep ze heerlijk door haar lijf te swingen. Schouderbinnenwaarts en travers was appeltje eitje. Ik heb dus heel lekker gereden.