BV: leuk dat je de opleiding parcoursbouwen gaat doen! Mootje: wil je met het orun-diploma ook echt gaan lesgeven? Of doe je dat al? Noor: logisch dat je last van spanning hebt, jammer alleen dat je het op Jer overbrengt. Snoekiej: veel plezier vanavond! Simmie: goed nieuws! Ik zal voor je duimen vrijdag! Lielle: werkse daar!
Heb vanochtend Weltsieger gereden. Meneer was heel chagerijnig toen ik hem uit de wei ging halen. Verwachtte met het rijden dus ook een ezel. Daar begonnen we ook mee, maar gelukkig kreeg ik hem wel aan het lopen. Na het rijden was hij natuurlijk poeslief (en moe). Vanmiddag les gegeven en mijn presentatie geoefend. Zojuist de paarden weer binnengezet.
Ik heb vooralsnog niet echt lesgeef-ambities, maar wie weet Als ik zie wat voor tenenkrommende instructeurs hier in de buurt kinderlessen geven, gaan mijn handen wel jeuken!
Gelijk heb je hoor Mootje! Ik vind lesgeven hardstikke leuk, maar je moet er wel tijd voor hebben. Voor je eigen ervaring is de Orun ook fijn om te doen. Je krijgt de kans om eens op andere paarden te rijden en daar leer je een hoop van (en besef je dat je je eigenste toch behoorlijk goed voor elkaar hebt). Mijn vader heeft de gehele orun gedaan (alle drie de fases), maar heeft uiteindelijk een Deurne diploma gekregen, en doet er verder niets mee. Hij heeft er gewoon geen tijd voor. Wij zijn er wel blij mee. Ik heb altijd mijn instructeur bij.
Mooie impressie Lielle! Ga dit jaar ook de Orun doen, doe het meer voor eigen kennis. Lesgeven zie ik later wel. Sterkte morgen met de uitslag Noor. Zal voor jullie duimen.
Ga nu naar club, dressuurles weer. Al ga ik meer voor de gezelligheid!
Geen idee of het al wil lukken. Ik heb net de eerste brieven verstuurd. Nog te kort geleden om al een reactie te hebben. Ik studeer 1 oktober af en het zou leuk zijn om dan al meteen een baan te hebben, maar mocht het niet lukken dan is dat ook geen ramp. Ik woon nog thuis, dus ik kom financieel niet in de problemen.
Sann: veel plezier met de clubles! Als je eenmaal op een bepaald niveau zit wordt het toch lastig om nog iets te leren tijdens een clubles is mijn ervaring. Dan ga je toch vooral voor de gezelligheid. Corien: leuk morgen naar het strand! Het is dat wij er zo'n pokkeeind vanaf wonen (minimaal anderhalf uur met de trailer).
Sim
Geplaatst: 21-09-10 20:37
Mootje schreef:
Ik zag dat Simmie vrijdag weer een gesprek heeft!
En sim had net in de mail nog een uitnodiging voor nog een gesprek donderdagmiddag! Nou, dat geeft weer wat hoop!
SIM @ juist als je het niet verwacht komt het je misschien aanwaaien ??? laten we hopen dat er iets naar jou idee bij zit. Dat zou wel heel fijn zijn om weer iets om handen te hebben.
viefdepief
Geplaatst: 21-09-10 20:47
Wat goed Sim!! Klagen helpt soms echt Ik had het gister even gehad met de weinige aandacht voor het eten hier bij mijn huisgenoten et voila: stond daar spontaan een fatsoenlijke ovenschotel en zelfgemaakte chocomousse op me te wachten toen ik thuis kwam Zal voor je duimen!
Lielle: Leuke plaatjes! Werk-ze daar! Noor: Zal alvast voor jullie duimen
Hier geen lesgeef ambities, heb nu met mn IL diploma en heb me opgegeven voor de IM cursus maar voldoe nog niet helemaal aan de eisen dus ben benieuwd wat ik terug krijg van de KNHS.
Les ging goed, weinig gereden afgelopen week ivm mn val maar was het longeren dus toch ergens goed voor.
Eef_Bam
Geplaatst: 21-09-10 23:24
Ik heb heet best druk nu dus heb even alleen wat meegelezen, mar wil toch ook hierop even reageren:
Leuk filmpje PB, ik ben geen fan van dit soort muziek, maar dat liedje van Amelie is echt goed! Heb hem echt al tijden op mijn ipod, gaat echt nooit vervelen.