(toen ik mijn bericht typte stond de post van PB er nog niet)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mocht vandaag ook voor het eerst aan haar 'tietjes' zitten, dat vond ze sinds ze drachtig is maar niks. Een handje biks erbij blijkt wonderen te doen. 

.
.. Je bent toch niet nog even op een paard gestapt daarna he?
Drukke dag aardig doorgekomen?
.. beetje balen dat het zo gaat!! Communicatie zou idd erg fijn zijn!
.
Na een half uur flink longeren nog geen spatje zweet. Toen wilde ik hem even anders bijzetten en haalde de touwtjes eraf ging hij er zo van tussen en heeft nog een 15min als een dolle rondgesprongen. 
Fijn dat Challenge zo braaf was.
Na m'n knie blessure doe ik het bijna niet meer. Risico is te groot.
en daarna duik ik mijn bedje in want mijn benen en voeten hebben het zwaar gehad

knap paardje hoor je schimmel!! peanutbutter schreef:Methode ligt net aan het paard.
De één kan je het beste toch een beetje overdonderen, maar ik weet wel dat ik het niet doe
Heb toch liever iets meer voorbereiding. En eigenlijk als je gewoon met verstand te werk gaat, beestjes een beetje bijgezet longeert voordat je gaat zitten, heb jij bijna nooit problemen.
. De opbouwende fase haalt toch de scherpe kantjes er vanaf.. Paarden zijn mentaal dan ook wat beter voor elkaar en bouwen dan dus ook minder snel spanning op..
.. Morgen housewarmingparty van een vriendin
, gezellig!!
... Heb alles uitgebreid gevolgd vanacht
.
!!
.