heb een tijd een jonge pony voor iemand anders gereden en moest elke dag 10 km fietsen, was me iets te veel

@ Andrea: hopen dat het snel over gaat!
@ Iedereen veel plezier met de introductiedagen, en met leren
Bedankt voor de felicitaties
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miriam schreef:Rowo: Klinkt als een leuk project, je nieuwe paard! Wel jammer voor je dat Coriana al weer weg gaat, net als je haar lekker aan het lopen hebt! Had je zelf geen zin om haar L en M te starten of kwam dat vanuit de eigenaar? Je hebt straks wel lekker twee jonge beesten, vind ik altijd wel erg leuk!
Moet op 1 dag heen voor een half uur, en maandag moet ik tot half 5. Maar ik heb wel steeds heel veel tijd tussen alle lessen, dat is wel een beetje vervelend. 
wel lekker.

)...
)op Ilse!!! peanutbutter schreef:Wel heel braaf Ilse.
Miriam: Qua lesuren is het inderdaad een soort pretrooster. Qua inhoud niet.
Ik snap overigens wel wat je bedoelt hoor, vaak betekent weinig lesuren gewoon extra veel zelfstudie. En da's meestal zwaarder dan college volgen.... 
Echt goed Ilse!

Echt gaaf dat hij er zo cool onder bleef 
behalve me salaris
heb er echt vet veel zin in,
en een hele ervaring

En beterschap ook...
Gelukkig maar dat het meevalt!
Maar heb wel een leuke klas, 14 mensen, wel lekker zo'n kleine groep
En 1 meisje ken ik nog van m'n vorige school dus das wel heel fijn. Vandaag in Breda wat dingen gedaan was op zich wel leuk
Morgen van 9 tot 5 alleen maar uitleg op school.
Heb niet met Juwel gereden, die is kreupel
Linksvoor, d'r been is wat dik en warm en er zit een bultje net onder d'r knie, aan de achterkant... Zag het met poetsen, dus heb d'r uit de stal gehaald en ze liep echt op 3 benen. Dus meteen terug gezet en Jan erbij gehaald, maar die wist het gelukkig al
Dus heb met Rael meegereden, heb ik al heel vaak op gereden alleen is ze een beetje klein voor mij
Was weer even wennen maar ze liep wel fijn
Dus rijd daar voorlopig maar mee tot Juwel weer goed is
viefdepief schreef:Ingrid: Jammer dat het niet zo was als je gehoopt had.. Vond mijn intro juist super gezellig.. Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, stad leren kennen en veel uit geweest
.. Niks aan de hand, lekker tussen de bomen doorgewandelt, af en toe stukje draven. Was zo lekker!
.
Deed die van jou het weer net zo goed als in Wieringermeer?
Jaaaaa!!!