[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_xXx

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:15

@ Miriam; ik vind jonge ponys ook leuk, maar alleen als je er tijd voor hebt Knipoog
heb een tijd een jonge pony voor iemand anders gereden en moest elke dag 10 km fietsen, was me iets te veel Haha!
@ Andrea: hopen dat het snel over gaat!
@ Iedereen veel plezier met de introductiedagen, en met leren Ach gut
Bedankt voor de felicitaties Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:41

Miriam schreef:
Rowo: Klinkt als een leuk project, je nieuwe paard! Wel jammer voor je dat Coriana al weer weg gaat, net als je haar lekker aan het lopen hebt! Had je zelf geen zin om haar L en M te starten of kwam dat vanuit de eigenaar? Je hebt straks wel lekker twee jonge beesten, vind ik altijd wel erg leuk! Ja

Zit veel werk in, dat vind ik juist leuk.

Kwam idd vanuit de eigenaar. Ik ben niet iemand die snel snel naar de L en M wil en hij wou dat dus wel ivm met verkoop. Sja, dan zat er weinig op om haar naar een ander te doen. Ik rijd liever fijn rond in de B en ga dan pas L. En ik ga pas M als ik er echt klaar voor ben en dat is gewoon nu niet zo. Daarnaast is de nieuwe ruiter iemand die al heel veel paarden Z heeft gereden, dus voor hem gaat het allemaal wat makkelijker.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:00

Marieke en Andrea, proficiat! Heel wat augustus jarigen hier Ja

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:53

Vief: Had mijn rooster al gezien, ik hoef ook maar 3 dagen in de week naar school. Ja Moet op 1 dag heen voor een half uur, en maandag moet ik tot half 5. Maar ik heb wel steeds heel veel tijd tussen alle lessen, dat is wel een beetje vervelend. Schijnheilig

Introductie was weinig aan, ze legden wat onverstaanbare dingen uit. Vork

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:57

hilde: wat een raar rooster ja!

Heb me rooster ook al bekeken 4 dagen school, waarvan 1 keer tot 4 uur, 2 keer tot 14.15 en 1 keer tot half 11 Haha! wel lekker.

Vandaag een huppeltje gemaakt met armani, ging goed, hij springt er zo over Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:58

Andrea en Marieke, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Volgende week ben ik aan de beurt, haha Clown

Ik heb gisteravond nog weer gereden. Hij liep harstikke lekker, tenminste, wanneer hij liep.... Kreeg hem haast niet bij huis weg! Uiteindelijk wel het rondje kunnen maken wat ik wilde. Vanavond maar even weer longeren.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:11

heb nog foto;s van de bruiloft
Ik ben armani en loop gewoon braaf er tussen alsof ik dit al jaren doe Clown

links als 2e.
Afbeelding
als 2e rechts
Afbeelding
ben nu toch wel moe hoor!
Afbeelding

mijn topper Haha!

rosalie: mooi dat je hem toch weg kreeg.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:18

Wat een leuke foto's.... Wel ontzettend fijn dat ie zo rustig was (en is Lachen )...
Ik ben nou aan't proberen om filmpjes up te loaden van mijn training van gisteren... hoop dat het me lukt>..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:42

ben benieuwd Dienke!

Ik ben al aan het rondbellen voor maandag, misschien dat we evt. hier een oproepje kunnen plaatsen?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:43

ben benieuwd naar je filmpjes. Haha!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:44

Het gaat me nog steeds nie lukken... Ga het vnv nog een keer proberen Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:57

Je staat er leuk (op je paard en op de foto Haha! )op Ilse!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:11

Wel heel braaf Ilse.

Miriam: Qua lesuren is het inderdaad een soort pretrooster. Qua inhoud niet.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:14

peanutbutter schreef:
Wel heel braaf Ilse.

Miriam: Qua lesuren is het inderdaad een soort pretrooster. Qua inhoud niet.

Mag toch aannemen dat je geen kunstgeschiedenis bent gaan studeren vanwege de carrièrekansen maar omdat je het leuk vind? Knipoog Ik snap overigens wel wat je bedoelt hoor, vaak betekent weinig lesuren gewoon extra veel zelfstudie. En da's meestal zwaarder dan college volgen....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:10

Wat een brave Armani zeg Haha! Echt goed Ilse!

PB, wat een pretrooster zeg. Maar je zult wel een hoop thuis moeten doen of niet? Wat wil je er later mee gaan doen?

Nou we weten wat Corrie heeft. En ik weet niet of we nu blij of niet blij moeten zijn.
Ze is gewoon weer gelongeerd en buigproef en toen de thermografie (soort rontgen waar bij je de warme en koude plekken in haar lichaam ziet. Wat warm is is meestal gevoelig of pijnlijk). Bij haar rechtervoorbeen, bij de elleboog was na de arbeid (lange tijd longeren) een verandering te zien tov daarvoor. Daar was het veel warmer. Dus op de foto bij de elleboog. Ze heeft daar een breuk in het gewricht zitten. Waarsch dus wel door verstappen, verdraaien of wat dan ook. Ze kunnen er niks aan doen. Het lichaam moet het door rust zelf weer genezen. De dode cellen (in de breuk dus) moet ie opruimen en weer nieuwe aanmaken. Hoe lang het allemaal gaat duren is een grote vraag.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:24

Gefeliciteerd marieke en Andrea!!
Leuk hoor LZ!

Zo introductie dag toch nog overleefd, was echt niks aan. Ga de andere 2 dagen ook niet.
Rest van het jaar 3 wekkers zetten, nouja ik moet gewoon weer ff wennen aan het op tijd uit bed, gaat vast goedkomen.
Vanavond eigelijk hockeyen maja gaat niet met me hand in het verband dus blijf maar lekker thuis.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:26

Ik had niet meegekregen dat er iets met je paard was rowo. Maar ik weet ook niet of het positief is. Gelukkig geen ervaring mee. Hopelijk valt het toch mee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:02

Haha je hebt natuurlijk altijd baas boven baas Haha!
Maar ik vind het al lang luxe dat ik 2 dagen geen college heb!

Rowo: Jeetje kan me voorstellen dat je nu niet echt weet of je er blij mee moet zijn ja/nee.. Lijkt me gelukkig niet iets wat ongeneeslijk is, maar neem aan dat ze nu wel een lange periode op rust moet?

Ingrid: Jammer dat het niet zo was als je gehoopt had.. Vond mijn intro juist super gezellig.. Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, stad leren kennen en veel uit geweest Knipoog

LZ: Toffe foto's Haha! Echt gaaf dat hij er zo cool onder bleef *LOL*

Mijn tentamen van vanmiddag was lastig.. Heb nog een beetje hoop omdat het mc-vragen waren..
Nouja we wachten het af.. Ga me zo maar weer op het volgende vak storten. Media-psychologie staat donderdag op me te wachten..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:16

Ing wat heb je gedaan?
Julie hebben allemaal lekkere dagen heerlijk wil zo ruilen Knipoog behalve me salaris Haha!
marieke en andrea gefelicieerd Haha!

Ben vandaag gevraagt voor zatderdag te schrijven bij de yougriders op westbroek park Haha! heb er echt vet veel zin in, Haha! en een hele ervaring Knipoog Go jij! Go jij!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:07

Goeieavond Lachen

Andrea: gefeliciteerd met je verjaardag! Haha! En beterschap ook... Ach gut Gelukkig maar dat het meevalt!
Marieke: jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! Haha!
LZ: mooie foto's!
Rowo: jeetje, hopelijk komt Coriana er weer snel bovenop Ach gut
Vief: hopelijk heb je je tentamen toch nog goed gemaakt.. Succes met leren voor donderdag!
Corien: gaaf zeg! Haha!

Heb vandaag m'n eerste introductiedag gehad, vond het echt doodeng Nagelbijten / Gniffelen Maar heb wel een leuke klas, 14 mensen, wel lekker zo'n kleine groep Lachen En 1 meisje ken ik nog van m'n vorige school dus das wel heel fijn. Vandaag in Breda wat dingen gedaan was op zich wel leuk Lachen Morgen van 9 tot 5 alleen maar uitleg op school.

Gisteravond dressuurles gehad, ging wel fijn Lachen Heb niet met Juwel gereden, die is kreupel Verdrietig Linksvoor, d'r been is wat dik en warm en er zit een bultje net onder d'r knie, aan de achterkant... Zag het met poetsen, dus heb d'r uit de stal gehaald en ze liep echt op 3 benen. Dus meteen terug gezet en Jan erbij gehaald, maar die wist het gelukkig al Lachen Dus heb met Rael meegereden, heb ik al heel vaak op gereden alleen is ze een beetje klein voor mij Tong uitsteken Was weer even wennen maar ze liep wel fijn Lachen Dus rijd daar voorlopig maar mee tot Juwel weer goed is Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:37

viefdepief schreef:
Ingrid: Jammer dat het niet zo was als je gehoopt had.. Vond mijn intro juist super gezellig.. Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, stad leren kennen en veel uit geweest Knipoog

Het was ook erg gezellig, maar het was gewoon heel slecht geregeld, heb eigelijk niks gedaan. En daar betaal je dan gewoon een heel bedrag voor.
Voor de prijs die ze er voor vroegen had ik wel iets meer verwacht.
Vond het wel erg gezellig met me nieuwe klasgenooten etc, maar we hebben alleen wat rond geslenterd door leiden, en in de kantine van school zitten praten. Niet erg orgineel.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:44

LZ: Wat een braverd zeg!! Knipoog

Heb vandaag weer sinds 7 weken op Wootje gehobbelt.. Lekker naar buiten met iemand van stal, aangezien Wootje buiten het toch erg naar haar zin heeft. Ingepakt met bodyprotector, want bij Wolin weet je het dus nooit Bloos .. Niks aan de hand, lekker tussen de bomen doorgewandelt, af en toe stukje draven. Was zo lekker! Pling

Wieringerwerf is super gegaan!! Alixia is met Sal als 3e geëindigt in de L, 190 voor de dressuur, foutloze parcours en een foutloze cross met iets tijdsoverschrijding. Erg netjes gedaan. Nu even afwachten of we nog bij Gorssel erbij kunnen, hierna rijden we nog Lisse en Breda en dan gaan we weer eens verder kijken!! Knipoog
Nickeltje, Jenga, LadyZwien en ReesKees nog gespot in Wieringerwerf Haha! Go jij! Go jij! .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:47

Ladyzwien: Deze foto zag ik maandag ook al, van Trisca, die had ook mee gereden! Pling

Gefeliciteerd Marieke en Andrea!

Balen Rowo!
De ernst van de breuk hangt ervan af of het in het gewricht is of daarbuiten. Als het in het gewricht is, krijg je altijd wat arthrosevorming, als het daarbuiten is, zal het goed genezen. Maar daar moet je zeker een jaar voor uittrekken, voordat je weer op het oude niveau zit.
Maar dan komt het ook wel weer goed.

Wolinlotte: nu heb ik je niet gezien, wel op de TREC.
Jij was zeker op zaterdag, ik op zondag.
Lekker dat je weer hebt gereden!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:53

@Heleen: Ja klopt!! Ik groomde op zaterdag. Ja Deed die van jou het weer net zo goed als in Wieringermeer?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:56

Go jij! Go jij! Jaaaaa!!!
Dressuur 200 punten, springen 1 balk, cross foutloos.
We zijn op de 4e plaats geëindigd!

Toppaard!