Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoekiej schreef:Ik heb ook wel graag een paard met 4 benen

, maja die stond altijd buiten.
luxket schreef:wil daar b gaan starten idd jah... wat zouden jullie nog meer aanraden voor 1e x b? Heb wel goede begeleiding voor te oefenen met john van te voren dus dat komt goed.. Ga nog paar keer bij alice oefenen enz als het goed is

(maar natuurlijk vooral geel en blauw
)
.
Ik ben wat dat betreft aardig doorsnee met eigenlijk allemaal bruine/donkerbruine paarden (op 1 schimmel na
)

)
). Vos heeft niet mijn voorkeur maar Money bv is heel erg rood, dan vind ik het wel weer leuk. Koffievos natuurlijk ook. Bonte zijn ook leuk maar alleen als ze mooi getekend zijn. Ik zou nooit een paard laten staan om zijn kleur. Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn...
Altos schreef:al is ie paars met gele stippen. Een goed paard heeft geen kleur.
Miriam schreef:Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn...
, Wel lastig wat voor kleur dekjes daar dan op passen
Altos schreef:Altos schreef:al is ie paars met gele stippen. Een goed paard heeft geen kleur.Miriam schreef:Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn...
Dat wordt een leuke pas de deux, Wel lastig wat voor kleur dekjes daar dan op passen