[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 07:36

zo ik wordt hier net wakker met een bende lawaai, dacht dat ik vanacht al wat hoorde maar daarna was t stil dus weer in slaap gevallen, wordt ik om kwart voor 6 wakker, gegil enz, denk ga maar ff kijken, tinkerhengst los, had z'n stal losgemaakt, dus ik dat dier vangen, maar die is ook nie gek, met al ie merrie's bij die buitenstallen... Maar nu staat ie weer lekker in ze stal... ff eten en dan om 7 uur beginnen.. om 4 uur al klaar vandaag zo eerst alles mesten met shovel en dan mooi naar huis straks...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:04

Ik ben gek op vosjes Haha!
Vooral als ze een beetje een rode gloed hebben! En 4 witte benen en bles, mooi!!
Gelukkig heb ik het liefst blauwe of zwarte dekjes, dat past prima.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:39

Goedemorgen.
Mij maakt het niet uit wat voor kleur een paard heeft. Ik denk dat ik wel hierna geen schimmel of bonte wil. Het is toch wel giga veel werk, dat paard wit en schoon houden....
Op een bonte staat volgens mij ook bijna alles.... toch?? Knipoog
Ik let daar nooit zo op, of het vloekt of niet....

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:48

Snoekiej schreef:
Ik heb ook wel graag een paard met 4 benen Nagelbijten / Gniffelen

ROFL

Goedemorgen!
Ik vind alle kleuren paarden wel mooi, maar heb toch liefst zwart Kwijl
Alleen ik vind schimmels soms een beetje een suf uiterlijk hebben, maja das een beetje een vooroordeel denk ik Clown
En na Twinkel weet ik wat een vies paard is Clown , maja die stond altijd buiten.
Denk dat als die op stal zou staan waar ik nu sta, dat ie wel aardig schoon zal blijven Clown

Bij bont staat inderdaad alles wel. Bij twinkel kon ik alles opgooien, alleen zwart was niet zo mooi of andere hele donkere kleuren.
En wit vond ik niet mooi, want het dekje was altijd witter dan het paard, en dat stond een beetje raar Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:55

luxket schreef:
wil daar b gaan starten idd jah... wat zouden jullie nog meer aanraden voor 1e x b? Heb wel goede begeleiding voor te oefenen met john van te voren dus dat komt goed.. Ga nog paar keer bij alice oefenen enz als het goed is

Bijna alle crossen in het B zijn goed te doen. De enige die ik zwaarder vind is Castenray.
Een hele simpele is die in Vrouwenpolder.
En wat je ook kunt doen is in Belgie starten. OVerpelt is op 29/30 maart en die zit nog niet vol. En is ook goed te doen als eerste cross.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 08:57

Goedemorgen:

Ik heb het eigenlijk ook niet zo op een vos. Niet dat ik het lelijk vind, maar het heeft niet mijn voorkeur. De mijne is helemaal donkerbruin en heeft alleen een klein kolletje. Ik ben er blij van dat hij geen witte benen heeft. 2 witte achterbenen vind ik nog wel leuk, maar 4 witte benen absoluut niet. Doet me altijd denken aan tuigers Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:01

Goedemorgen!
zit alweer op school Dromen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:02

haha, zoveel mensen, zoveel meningen!
Ik vind het bijv. op wedstrijd ook het leukst als er van alles rondloopt, ziet er wel leuk uit!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:02

Goedemorgen!
Bah, heb zo presentatie op school, vind zoiets echt doodeng haha. Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:03

Dan over de kleuren. Ik hou helemaal niet van roze. Niet bij mijn paarden en ook niet in mijn kleuren.

Bij de paarden moet natuurlijk alles geel met blauw zijn Haha!
Verder qua kleur paard vind ik het al snel mooi. Schimmel, vos, bruin. Alleen zwart ben ik niet zo van. Een zwart paard moet echt van zichzelf prachtig zijn, want je ziet zo snel de schoonheidsfoutjes van een zwart paard. En de kleur wil al snel dof overkomen.

Op Oro (vos) past bruin, blauw, geel en donkerrood heel goed. Dus ik vind het wel meevallen dat er niks op een vos past. Een schimmel kan ook lastig zijn. Wit, geel en zwart vind ik zelf niet zo mooi.
Kaatje is lekker commercieel. Daar past alles wel bij Haha! (maar natuurlijk vooral geel en blauw Ja)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:06

Op mijn paard komt ook geen roze, heb zelf wel eens roze kleding maar ook weinig.

Wat jij over zwarte paarden zegt vind ik juist van witte paarden, dat het echt mooie paarden moeten zijn omdat je elk schoonheidsfoutje gelijk ziet Haha!
Maar als je een mooie witte hebt, is ie ook wel gelijk echt heel gaaf (als je cumano of berlin ziet springen vallen ze super op en zijn ze echt heel gaaf!!).

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:17

Ik vind geloof ik alles mooi wat niet commercieel is. Ik ben gek op schimmels en alles met veel aftekeningen (Briar vind ik helemaal geweldig) mits een beetje symetrisch. Donkerbruin en zwart met bv een klein kolletje vind ik maar saai, daar lopen er al zoveel van Bloos .
Maar als ik voor een paard zou gaan kijken dan boeit de kleur me niet echt, al is ie paars met gele stippen. Een goed paard heeft geen kleur.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:20

Goeiemorgen!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:21

het is maar goed dat iedereen van verschillende paarden houd! want er lopen ook zoveel verschillende paarden rond. Als iedereen dezelfde had was het ook zo saai Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:22

Cumano *kwijl*
Briar vind ik ook geweldig!

En wat jij zegt Altos. Ik vind het eigenlijk heel leuk dat Kaatje geen bles heeft. Dat zou weer zo standaard zijn.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:27

Goedemorgen!
@snoekiej: Balen dat je andere zadel nu ook al niet fijn meer ligt. Ik heb dat een poosje terug ook met Jipje gehad, alle zadels leken ineens niet meer fijn te liggen. Hij bleek zich later te hebben vastgerold op de plek waar het zadel ligt, vandaar dat hij zo debiel deed. Hopelijk is het ook zoiets bij Vorstin en valt het allemaal een beetje mee.

Wat betreft kleuren van paarden, ik hou niet zo van vos, schimmel, bont, maar als ik er dan 1 tegenkom die ik echt mooi vind dan is het ook gelijk een kwijlpaard Tong uitsteken Ik ben wat dat betreft aardig doorsnee met eigenlijk allemaal bruine/donkerbruine paarden (op 1 schimmel na Haha! )
En roze op een paard daar hou ik echt helemaal niet van, in mijn klerenkast trouwens ook niet hoor! Op het paard vind ik grijs, zwart, blauw, rood, groen enz wel leuk.

Gisteren nog met het paard van mijn zusje naar de DA geweest. Was niet best. Hij heeft zijn been net onder zijn knie 'gekneusd' er zit gewoon een deuk in zijn bot! En een peesblessure erbij. Dus die zit voorlopig wel in de lappenmand. Hij moet nu eerst 8 weken op stal blijven, mag er alleen uit om zijn been te koelen, maar hoe gaan we hem rustig houden?? Iemand enig idee? Over 3 weken moeten we weer naar de DA om weer foto's te maken van zijn been om te kijken hoe het met zijn bot is. Dus maar hopen dat het weer goed komt!

Gaan er trouwens nog mensen naar Zwolle vanavond naar het springen??

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:32

Goedemorgen Lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 09:39

Goedemorgen!
Succes iedereen vandaag, met wat dan ook..! Ik zal weer lekker gaan stageLOPEN Clown
(moet nogal veel lopen, vandaar Tong uitsteken )

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 10:44

JN: Iig op een dieet zetten van hooi (onbeperkt), zemelen en een handje brok...
Wel balen zeg, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?

Tezz: Pas op hoor, er zijn foto's van jou op de roze creatie... Haha!

PB: Zwart met vier witte benen en een bles wordt bij mij al snel een tuigpaard.... Veel wit vind ik alleen leuk op een bruine of een vos, niet op een zwarte. Schimmels zijn alleen leuk als het mooie paarden zijn (zoals Ollie Lovers ). Vos heeft niet mijn voorkeur maar Money bv is heel erg rood, dan vind ik het wel weer leuk. Koffievos natuurlijk ook. Bonte zijn ook leuk maar alleen als ze mooi getekend zijn. Ik zou nooit een paard laten staan om zijn kleur. Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn... Bloos

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:22

Altos schreef:
al is ie paars met gele stippen. Een goed paard heeft geen kleur.

Miriam schreef:
Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn... Bloos

Dat wordt een leuke pas de deux Haha! , Wel lastig wat voor kleur dekjes daar dan op passen Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:33

Hoihoi!!
Ben op school, een tussenuur dat we wel les hebben (mediatheek was gereserveerd, anders gaan we het dorp in en dat gaat vaak mis!) nouja.

Een paard is een paard, al is ie kobaldblauw met limegroene manen en staart, en donkerblauwe aftekeningen! (ga ik photoshoppen!) nouja, ga weer verder! Zo lesuur afgelopen...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:02

hoe houden degene die ariats hebben ze heel? ik moet weer nieuwe maar die van mij altijd per 3 maanden kapot, wie heeft een goed idee waardoor ze langer heel blijven?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:15

Jeetje lux, dat zou toch niet mogen voor zulke dure schoenen; binnen 3 maanden al kapot.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:23

Altos schreef:
Altos schreef:
al is ie paars met gele stippen. Een goed paard heeft geen kleur.

Miriam schreef:
Als-ie goed kan lopen mag hij van mij pimpelpaars met rode stippeltjes zijn... Bloos

Dat wordt een leuke pas de deux Haha! , Wel lastig wat voor kleur dekjes daar dan op passen Clown

Haha! Haha!

Luxket: Kan ik je helaas niet mee helpen, ik heb nl hetzelfde probleem. Bij mij duurt het ongeveer een half jaar voor ze kapot gaan maar ik zal ze waarschijnlijk minder vaak dragen dan jij. Heerlijke schoenen, maar zo kapot! Volgens mij is daar ook al een topic over geweest ergens op bokt....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:45

Echt waar? Ik heb de Ariat Herit. Nu al 4 mnd ofzo en behalve dat ze vies zijn omdat ik ze nooit poets nog niks aan te zien. Ze zitten echt hemels!