Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Begin je dan ook later op de dag, of hoe zit dat?
Wel 1 voordeel, kon nu wel mooi die enge pinken en geiten beschijnen (vind ik nogal vreemde beesten
), vind ie ze minder eng.

Irene2 schreef:haha, conditie is ook goed toch
pff, ik ben moe zeg. vriendje is om 12 jarig dus wil hem ( hoe standaard maar toch ) gaan bellen, maar daarvoor moet je natuurlijk wakker blijven
gelukkig is er nog bokt! ( heiligheid.. )

Mss lag het wel aan het weer, al onze paarden waren wat hyper en rillerig met het op stal zetten ... 1 groep was zelfs door het hek gegaan

. Is het nog gelukt? 
Lappie_Lap schreef:Wat was haar afstamming ook alweer?

Dela schreef:goedemorgen!
LL: ik begin uiteraard ook later op de dag met stage.. Alleen de overlap dinsdag/woensdag, want dan moet ik al om half 7 mijn bed uit voor school.. dan leef ik amper
Nu laten mijn paardjes het ook wel heel makkelijk toe.
binnen een kwartier alle paarden gedaan en toen maar snel op weg naar school gegaan. Uiteindelijk 10 minuten te laat geloof ik. Net dus alweer een super saaie les gehad. Zometeen een nog saaiere les en daarna hopelijk vrij.

Scum schreef:rowo; heb jij even geluk dat ik de komende tijd niet in Hengelo ben...

Dela schreef:ik kom je wel ff helpen rowo!
TeeGee schreef:Balen Amber!! Mag je nog een keer??
. 11.45 toets, en dan ook 11.45 ook Logopedie test. 
Voor dat ik thuis ben is het half 4

Dela schreef:en als ik dan 20x langs kom lopen met een verschillende meningen![]()