heb het ook al zo druk met school wordt er niet goed van..Heb nog geen tijd gehad weer op t paard te gaan zitten : (
Vief hele leuke foto's!! ik ben ook een keer op texel geweest en een keer op ameland...was echt heerlijk!! Wou je sam niet meenemen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biem schreef:Haaai
Vief: Was je toevallig ook bij De Hogeberg?? (staat mijn pony:D)!!
En superleuke foto’s en wat een lieve hond:D:D
viefdepief schreef:Arme Twinkie![]()
Hoe oud is je pony dan al?
Lielle schreef:Ik heb wel gesprongen in Vught, zaterdag was een drama. Raimaer was erg vervelend, en was eigenlijk ook te beroerd om een beetje haar best te doen in het parcours. Ieder rottig klein foutje dat ik maakte resulteerde meteen in een balk, 16 strafpunten is toch wel heel erg. Ik was dus een beetje boos, en heb gisteren eerst een rondje B HC gedaan, toen was ze wel braaf en liep ze foutloos. In het L begon ze weer net zo te zieken aan de start, dus ik ben toen een keer echt boos geworden. Hindernis 1 was toen nog niet zo'n succes (en dus weer een balk) maar de rest was iig foutloos.
Twinkie schreef:Gister had ik een dressuurwedstrijd met Mike.De eerste proef was hij erg vervelend.Hij heeft 5x in galop aangesprongen en in de rechtergalop ging meneer even bokkenToch nog een winstpunt,156.. helaas had mijn zus me net met een puntje meer verslagen en werd zij 2e
De tweede proef ging iets beter,geen foutjes,maar gewoon afwachtend gereden..169 punten toch nog,erg royaal gejureerd vond ik
Daphne werd 1e met 177 punten en die hoeft nu nog maar 3 puntjes voor ze naar de L1 mag! (over 5 wedstrijden) Zelf ga ik de volgende wedstrijd wel L1 starten,al moet ik eerst nog maar eens gaan oefenen met sluiten want dat galoperen wordt zo wel erg vervelend
![]()
jackson himself of een kind van hemCitaat:Zaterdag ben ik op Jackson buiten gaan rijden samen met Daphne.
Balen zeg...WElke smid was er geweest?Citaat:Het merrietje waar zij op zat was dinsdag beslagen maar liep absoluut niet lekker in het begin.Ze was achter trouwens ongelijk bekapt >;) De hoefsmid heeft het grootste deel van de jonge paarden te kort bekaptDus zijn we maar omgekeerd en teruggereden.Nog even in de bak gedraafd en daar liep ze gewoon goed.
Ik had dik 1,5 uur vertraging met de trein, anders was ik ook gekomenCitaat:Donderdag zijn we met de vrachtwagen richting Middenmeer gegaan om te gaan springen.
Helpt kluisteren niet? Anders verbouwt hij straks je hele vrachtwagen...Citaat:Mike was weer erg vervelend op de vrachtwagenHij blijft gewoon stampen en heeft schijt aan een tik
![]()
Fijn! Mijn vriendinnetjeCitaat:Eerst heb ik op het Lancelot merrietje gesprongen.Dat ging best goed,haar galop wordt steeds beter!
Ben je wel mooi blijven wachten?Citaat:Daarna ben ik op Tess gestapt (Kalypso merrie) dat ging echt super!
Ik had er daarvoor 2x opgezeten nadat Kelly wegging.Rob trok het ook nog even op naar 90/100 cm en ze bleef gewoonspringen.
Hebben jullie iig weer wat geleerdCitaat:Mike was weer erg vervelend,bokken tijdens het inspringen (hij is erg fris de laatste tijd) We hebben niet echt een parcourtje gesprongen,maar we zijn er meer op gaan letten hóe we sprongen.Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem meer de ruimte moet geven.Nu springt hij als een bolletje,wat volgens mij niet altijd even lekker is tijdens de landing..
Twinkie schreef:Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik ga stoppen met SGW's![]()
Mijn moeder is nu eindelijk om,King mag verkocht worden.Wedstrijden deed ik al niet meer,het is nou eenmaal geen top springpony en al helemaal geen dressuurpony.Zijn leeftijd zit al niet echt mee,en eigenlijk ben ik er ook te groot voorEr rijd nu wel iemand op,alleen die durft niet langs de weg dus hij blijft alleen maar in dat saaie bakje hier
Niet eerlijk voor de pony,hij verdient veel beter en ik weet zeker dat ik er nog iemand blij mee kan maken!!
De oefencross bij Ronald wordt zijn laatste cross bij mij,daarna gaan we hem te koop zetten.
Gaaf zeg!Citaat:Alsof ze het allemaal aan kon voelen vroeg Ineke of ik niet eens een startkaart aan zou vragen op het Lancelot merrietje.En of ik niet de Krunch wilde gaan starten.Krunchie had ik afgelopen vrijdag mee naar springles en dat ging echt top!!!
Biertabje schreef:die mop van Gomir vond ik wel grappig, maar ken je de mop van Biertabje ook? die viel van een manegepaard![]()
miss_jumpy schreef:heeft iemand zich al een keer digitaal ingeschreven voor een wedstrijd via startlijsten.nl? Ik heb dat nu voor lisse gedaan, maar na een halve week is mijn inschrijving nog niet geaccepteerd...? Misschien maar even een mail erachteraan!
Twinkie schreef:Nee dat was geen typfoutDaphne had zich snel ingeschreven met Mike zodat ik niet kon
Zat ik daar paardloos toe te kijken
![]()
De punten waren trouwens echt heel overdreven!! Bij Star zaten er wel wat foutjes in en toch kreeg ze haar punten.Het was zo'n jury van alles of niets.
Citaat:En ik was op Jackson himselfLaatst ging ik ook mee,kon ie toch de stap van beide zoons niet bijhouden
We lopen nu ook gewoon met de skippyhengst en Jackson langs de weg met een halstertje
![]()
Citaat:De hoefsmid was..ik heb altijd het idee dat hij meer banketstaaf t als dat hij werkt..maargoed![]()
Citaat:Ik ga nog een nieuwe singel voor mijn springzadel kopen (Ineke had die flap in de droger gedaan en nu is ie mini) dan zal ik meteen kluisters meebestellen,ik zou anders ook niet meer weten wat ik moet doen
![]()
Citaat:Kelly uhh ja die is er zegmaar half uitgezet/heeft zelf ontslag genomen.
Zij had geen zin meer en wij ook niet eigenlijkBen wel benieuwd wat ze met Tess willen gaan doen.
Citaat:Die Krunch schijnt echt supergoed te kunnen springen! Ineke heeft hem zien springen in Den Bosch (heb jij hem toen ook zien springen?)
Citaat:Dat schimmeltje.. ik zat laatst bij Ineke te zeuren of hij niet in het paddock mochtDat mocht wel,alleen het paddock is nu onder constructie!
Ik vond het op stal wel een grappig ding. Onder het zadel zie je straks snel genoeg wat hij doetCitaat:Die Jackson (WDA heet ie) is echt een superbeestje!! Hij zit ook heel mooi in zijn vacht.Gerrit geloofde er trouwens niet echt in maar wij wel hoorAls je 'm nu ziet lopen