Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:Ja, was balen. Ik snapte alleen niet dat er 3 mensen hun kop stootte tegen het dak van een huisje waar strobalen onder lagen.
Dit jaar kwam dat huisje na de piano. Het is best een hoog huisje.![]()
De dag ervoor was er daar niks gebeurd. Zelfs de Z ruiters hielden ruimte over.
pietpiraat schreef:ik had zoiets in Ede dit jaar.
BrittJl0ver weet dat misschien nog wel, voor de B pony's hadden ze 2 opsprongen achter elkaar (hindernis 11 als ik me niet vergis)
voor die hindernis stond ook nog opsprong voor de paarden dacht ik, en daar moest je langs heen, maar ik was zo geconcentreerd dat ik de voorste opsprong ook mee nam. Daar kwam ik pas achter na de tijd toen mn vader vroeg hoe de opsprongen gingen.
BrittJl0ver schreef:pietpiraat schreef:ik had zoiets in Ede dit jaar.
BrittJl0ver weet dat misschien nog wel, voor de B pony's hadden ze 2 opsprongen achter elkaar (hindernis 11 als ik me niet vergis)
voor die hindernis stond ook nog opsprong voor de paarden dacht ik, en daar moest je langs heen, maar ik was zo geconcentreerd dat ik de voorste opsprong ook mee nam. Daar kwam ik pas achter na de tijd toen mn vader vroeg hoe de opsprongen gingen.
ja, klopt, dat weet ik nog wel
mijn zusje deed hetzefde als jij maar dan met haar kleine c-ponytje
en Rob had tegen haar gezegd dat ze de hindernis met het greppeltje niet mocht springen, komt ze de cross uit: WELKE HINDERNISSEN MOCHT IK NIET SPRINGEN DAN??
whaha, echt geweldig
ik zal haar foto's wel ff uploaden zometeen..
RT, haha, ja dat is ook slim, 'afstappen' voor de laatste hindernis (maar beter zoals hier in de kring nog wel eens gebeurd voor de 1e hindernis)
GvdT schreef:Ik heb ooit eens in Bathmen gereden, daags na de NK. Er werd zo slecht gecrosst in het L dat er 3 ruiters achter elkaar zijn afgevoerd met een ambulance.
De cross liep hierdoor 1,5 uur uit, en het springen was een nog groter drama.
Om tijd in te halen gingen ze om de 30 sec starten.
Ik moest daardoor ruim een uur na mijn cross springen. Was het parcours een beetje vergeten door al het gedoe en rij een oplopende oxer van de verkeerde kant aan![]()
Uitgebeld natuurlijk, bleek alleen dat ik 1e was na de cross dus dat was wel balen.
kimdepim schreef:viefdepief schreef:
De tijden van zaterdag van mij en Kim:
141 Vivian Koetsier, Kassandro 9.40 dressuur; 15.26 springen; 15.46 cross
124 Kim Bijlsma, Emiel 10.44 dressuur; 14.46 springen; 15.06 cross
150 Kim Antonissen, Friendly Face 10:52 dressuur; 15:44 springen; 16:04 cross
ja dat zijn mijn tijden![]()
kunnen we samen na de dressuur mooi cross lopen
Canter schreef:Gezellig, al die bloopers!
Ik ben met een indoorparcours eens na een foutloze L parcours er alsnog afgestuiterd omdat mijn paard struikelde en ik niet op zat te letten... Maar gelukkig was ik net over de finish, en kon ik toch nog barrage rijden. Het zag er alleen wel een beetje knullig uit...