Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Normaal is al gek genoeg.
Nee, ik ga het eerst afwachten. Al bij al ben ik wel flink kwaad hoor, ik vind dit niet kunnen. Zeker omdat ik voor die grote opdracht echt tig keer gemaild heb "weet u al meer info" (hij zou me alles doorsturen, ik moest oa vliegtuigreis uitzoeken ed) en kreeg nooit reactie. Dan hoor je dat een ander jouw opdracht al een maand eerder heeft afgewerkt en dat jouw mail bij de docent naar de spambox gaan... Ombuds kon er toen niks mee trouwens, omdat er nog een vervangopdracht kwam. En die is er nu weer, op een onmogelijke manier, dus daar hoef ik al niet op te rekenen. In zijn ogen lost de docent het netjes op en krijg ik de kans om mijn punten te halen
Zwelling is nog minder aan het worden, het sluit langzaam maar zeker en qua wondvocht valt het aardig mee. Hij heeft alleen een hekel aan het spoelen. Zijn ijzer zat gisteren nog steeds op zijn plek en aardig vast ondanks de losse nagels. Vind het alleen sneu dat ik 'm nu dus met springschoenen om op de weide moet zetten.
(Is ie eigenlijk al verkocht je grote BBQ?)
er komen nog wel wat wedstrijden aan! Het zou wel fantastisch zijn mochten we dit kunnen houden... We zijn hard aan het trainen!
het doet iets met een mens
voor wie ons zoekertje eens wil zien... http://www.immoweb.be/nl/Ads.estate.cfm ... =X_5768250

Wie weet komt dat dorp + grond ooit nog te koop voor een aardige prijs en dan kan zo'n investering wel interessant zijn!
! Isle heeft in 2011 die beker van belgie gewonnen, met VM toen.
.
!!! Sommige mensen!!! Begrijp dat echt niet, zou je een cameratje kunnen hangen?