[SGW] Wedstrijdkalender SGW 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:30

Hoe kom je daar nou bij ;)

SplashIsLief

Re: Wedstrijdkalender SGW 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:32

Daarom doe ik dat soort dingen per mail zodat ik altijd een "bewijs" heb dat de KNHS zelf iets anders heeft aangegeven. (Zo vond ik het ook heel raar dat ik het Utrechts kampioenschap springen in het L mocht rijden terwijl ik een jaar daarvoor M sprong, door omstandigheden was ik alleen maar L gestart vorig seizoen en toen mocht ik opeens L kampioenschappen rijden :? )

hilde72

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:36

SplashIsLief schreef:
hilde72 schreef:
Hoi allemaal, even een berichtje bij de fora t.a.v. Vlietland, Ermelo en de Wedstrijdkalender, ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik dacht dat deze combinatie van wedstrijden vorig jaar wel was toegestaan?

SGW Lpa Vlietland 30/6 - Ermelo 5/7:
Ter info: ik heb een reactie van de KNHS ontvangen dat het niet is toegestaan om op zondag 30 juni in Vlietland en op vrijdag 5 juli te starten in de SGW!
Dit ivm de regelementen dat je maar eens per week (maandag - zondag) mag starten.

Is er iemand die wellicht een andere reactie van de KNHS heeft gehad?

Dat is vreemd. Vorig jaar heb ik dezelfde situatie gehad (Op maandag EL en op vr/za Maarsbergen). Toen was dat volgens de knhs geen enkel probleem. Ik heb hier ook niks over gehoord.

KNHS heeft mij zojuist email gestuurd dat beide wedstrijden starten geen probleem is! Gelukkig.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:41

SplashIsLief schreef:
Daarom doe ik dat soort dingen per mail zodat ik altijd een "bewijs" heb dat de KNHS zelf iets anders heeft aangegeven. (Zo vond ik het ook heel raar dat ik het Utrechts kampioenschap springen in het L mocht rijden terwijl ik een jaar daarvoor M sprong, door omstandigheden was ik alleen maar L gestart vorig seizoen en toen mocht ik opeens L kampioenschappen rijden :? )

Als je een bepaalde tijd niet in de hoogste klasse hebt gestart mag je inderdaad de kampioenschappen in de laagste flexibele klasse starten. Dat is ook iets van een jaar maar hoelang het precies is weet ik niet. Maar dit klopt dus!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:55

Hilde fijn!
Bvw, het klopte inderdaad maar toch vind ik het raar :+ Stel je rijdt het hele binnenseizoen in het M, haalt alle prijzen weg en je besluit het zomerseizoen alleen L te starten dan kan je dus L kampioen worden. In mijn ogen vreemd.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:55

Heel leuk Evony! Weet je wat spam is? Het eindeloos zeuren over het wel of niet ontvangen van een bevestiging van een organisatie die wel meer te doen heeft dan alleen bevestigingen te versturen terwijl je heel simpel bij het versturen van je aanmelding de leesbevestiging kunt aanzetten. Dan krijg je automatisch een bevestiging en of je dan wel of niet op de startlijst/reservelijst staat zie je dan wel wanneer de voorlopige lijsten gepubliceerd worden.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:04

P01 o daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik stuur gewoon een mail op de dag dat de inschrijving opengaat en zie daarna wel of ik geplaatst ben of niet. Ben ik niet geplaatst en heb ik mij extreem vroeg ingeschreven vraag ik altijd even hoe dat kan. Overigens is mijn ervaring dat je bijna altijd een bevestiging krijgt, krijg je die niet krijg je vaak wel een bericht wanneer je op de wachtlijst staat. Overigens ondersteunen niet alle mails een leesbevestiging.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:10

Evony schreef:
P01 o daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik stuur gewoon een mail op de dag dat de inschrijving opengaat en zie daarna wel of ik geplaatst ben of niet. Ben ik niet geplaatst en heb ik mij extreem vroeg ingeschreven vraag ik altijd even hoe dat kan. Overigens is mijn ervaring dat je bijna altijd een bevestiging krijgt, krijg je die niet krijg je vaak wel een bericht wanneer je op de wachtlijst staat. Overigens ondersteunen niet alle mails een leesbevestiging.

Dan kun je dit oplossen door op je inschrijfformulier bij "Bijzonderheden"aan te geven dat je mailprogramma geen leesbevestiging ondersteund en daar vragen om een bevestiging van je inschrijving.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:13

Lielle schreef:
Ik vind je reactie echt nodeloos aanvullend en geen goede reclame voor je wedstrijd. (Terwijl ik het inhoudelijk wel met je eens ben).

Wij proberen zo veel mogelijk service te verlenen aan de ruiters/amazones. Daar horen, naar onze mening, ook dit soort ondersteunende berichten bij.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:19

P01 schreef:
Lielle schreef:
Ik vind je reactie echt nodeloos aanvullend en geen goede reclame voor je wedstrijd. (Terwijl ik het inhoudelijk wel met je eens ben).

Wij proberen zo veel mogelijk service te verlenen aan de ruiters/amazones. Daar horen, naar onze mening, ook dit soort ondersteunende berichten bij.

Ik vind vooral het dikgedrukte en het formaat van de tekst storend.

Het imo gezeur om bevestigingen in dit topic vind ik ook erg storend, stuur dan de organisatie een berichtje als je het wil weten :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:34

P01 schreef:
Lielle schreef:

aanvullend was bedoeld als aanvallend. Je toon in dat bericht komt op mij heel vervelend over, de reacties erna vind ik een stuk prettiger. Zie het als een tip ;-) Het blijkt overigens dat iig een deel van de ruiters het niet als een service maar juist als vervelend ervaart.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 25-06-13 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:34

gr_roos schreef:
Ik vind vooral het dikgedrukte en het formaat van de tekst storend.Het imo gezeur om bevestigingen in dit topic vind ik ook erg storend, stuur dan de organisatie een berichtje als je het wil weten :o

Eens met beide punten van Roos.

Dit topic is bedoeld om de kalender te bespreken. Oké als dan 1 of 2 keer wordt aangegeven dat de inschrijving is geopend (heeft iedereen zich al ingeschreven voor Wieringerwerf??? <<) ) maar steeds herhalen en met de dikgedrukte letters vind ik ook niet erg passend.

Ik zou ook graag zien dat de discussie over de bevestiging van de inschrijving niet meer in het topic wordt gevoerd, maar ja de discussie is nu al 4 keer teruggekomen in het topic.............. -O-
Als je het zeker wil weten, bel of mail de organisatie vraag om een leesbevestiging of wacht het gewoon af (lijkt mij).

Zo en nu klaar met het gezeur :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:02

Voor diegene die zich afvroegen over Ermelo en Vlietland kort op elkaar: volgens mij was daarvoor vorig jaar geen uitzondering toch ?? want ik heb toen Ermelo niet meer gereden omdat ik al ingeschreven stond op WW en die mochten toen ook niet samen.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:05

Was dat niet omdat Ermelo verplaatst was?? Toen werden mensen die ergens anders op een startlijst stonden toch niet toegelaten op Ermelo? Weet alleen niet meer welke die andere wedstrijd was...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:06

Dat was toen met Oenkerk en Ermelo. Ermelo werd verplaatst en dat was net voor Oenkerk en toen hebben ze inderdaad de regeling bedacht dat wanneer je op de startlijst stond voor Oenkerk je niet mocht starten in Ermelo.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:18

jipje_niekje schreef:
Dat was toen met Oenkerk en Ermelo. Ermelo werd verplaatst en dat was net voor Oenkerk en toen hebben ze inderdaad de regeling bedacht dat wanneer je op de startlijst stond voor Oenkerk je niet mocht starten in Ermelo.

Dit jaar is ons min of meer hetzelfde overkomen (Ermelo niet verplaatst maar gewoon in hetzelfde weekend gezet) maar nu zonder die uitsluitingsregel. Ermelo (KNHS) zou eigenlijk als vaste openings-of sluitingswedstrijd van het seizoen verreden moeten worden. Daarmee voorkom je problemen, zoals nu, in de toekomst.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:35

P01 schreef:
jipje_niekje schreef:

Dit jaar is ons min of meer hetzelfde overkomen (Ermelo niet verplaatst maar gewoon in hetzelfde weekend gezet) maar nu zonder die uitsluitingsregel.

Dat is wel een ander verhaal hoor. Ermelo en Oenkerk liggen nogal wat uit elkaar qua afstand. De reden dat veel mensen Oenkerk opgegeven hadden was dat er toch niks anders rond die tijd was. Nu Ermelo ineens verplaatst was, was Oenkerk bang voor veel afmeldingen omdat Ermelo voor veel deelnemers dichtbij was.
Overigens was ik het niet eens met de uitsluitingsregeling. Je moet zelf kunnen bepalen waar je start, als je je zo laat in Oenkerk had afgemeld, moest je gewoon betalen, dus tis niet zo dat je de vereniging benadeeld door je afmelding.

En waarom zou er voor Hoogenweg een uitsluitingsregeling moeten zijn? En wat zou die moeten inhouden: Als je dichter bij Hoogenweg woont dan Ermelo, mag je niet in Ermelo starten??

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:28

Ik ben de kalender in de gaten aan het houden voor Lisse, maar toch even voor de zekerheid...Lisse is nog niet geopend voor inschrijven toch??
ik wil niet te laat zijn namenlijk....

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:22

Ik zit ook steeds te kijken voor Lisse, naar mijn weten is die inderdaad nog niet geopend :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:30

Even een vraag voor degene die weleens in België starten;
Mag je daar starten met een Yankeetrens in het springen/de cross? Ik heb de reglementen doorgespit, maar kan het nergens vinden of ik hiermee mag starten. Wel een pessoabit en dergelijke, maar ik kan de yankeetrens nergens onder scharen. Wie kan me hier duidelijkheid over geven???

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 07:01

Hattem kan ook al ingeschreven worden

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 07:16

Pfff wat belachelijk vroeg

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:49

Ga ik ook even opgeven voor hattem :)

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:59

Pfff... Wel opgegeven omdat het naast de deur is, maar weet nog helemaal niet of ik 'm wil rijden. Nouja, we zien het wel.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:01

MissBay schreef:
Pfff... Wel opgegeven omdat het naast de deur is, maar weet nog helemaal niet of ik 'm wil rijden. Nouja, we zien het wel.

Tis echt jammer maar helaas moet het tegenwoordig zo....

Ik dacht dat Lisse 1 juli openging.