Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) SplashIsLief schreef:hilde72 schreef:Hoi allemaal, even een berichtje bij de fora t.a.v. Vlietland, Ermelo en de Wedstrijdkalender, ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik dacht dat deze combinatie van wedstrijden vorig jaar wel was toegestaan?
SGW Lpa Vlietland 30/6 - Ermelo 5/7:
Ter info: ik heb een reactie van de KNHS ontvangen dat het niet is toegestaan om op zondag 30 juni in Vlietland en op vrijdag 5 juli te starten in de SGW!
Dit ivm de regelementen dat je maar eens per week (maandag - zondag) mag starten.
Is er iemand die wellicht een andere reactie van de KNHS heeft gehad?
Dat is vreemd. Vorig jaar heb ik dezelfde situatie gehad (Op maandag EL en op vr/za Maarsbergen). Toen was dat volgens de knhs geen enkel probleem. Ik heb hier ook niks over gehoord.
SplashIsLief schreef:Daarom doe ik dat soort dingen per mail zodat ik altijd een "bewijs" heb dat de KNHS zelf iets anders heeft aangegeven. (Zo vond ik het ook heel raar dat ik het Utrechts kampioenschap springen in het L mocht rijden terwijl ik een jaar daarvoor M sprong, door omstandigheden was ik alleen maar L gestart vorig seizoen en toen mocht ik opeens L kampioenschappen rijden)
Stel je rijdt het hele binnenseizoen in het M, haalt alle prijzen weg en je besluit het zomerseizoen alleen L te starten dan kan je dus L kampioen worden. In mijn ogen vreemd. Evony schreef:P01 o daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik stuur gewoon een mail op de dag dat de inschrijving opengaat en zie daarna wel of ik geplaatst ben of niet. Ben ik niet geplaatst en heb ik mij extreem vroeg ingeschreven vraag ik altijd even hoe dat kan. Overigens is mijn ervaring dat je bijna altijd een bevestiging krijgt, krijg je die niet krijg je vaak wel een bericht wanneer je op de wachtlijst staat. Overigens ondersteunen niet alle mails een leesbevestiging.
P01 schreef:Lielle schreef:Ik vind je reactie echt nodeloos aanvullend en geen goede reclame voor je wedstrijd. (Terwijl ik het inhoudelijk wel met je eens ben).
Wij proberen zo veel mogelijk service te verlenen aan de ruiters/amazones. Daar horen, naar onze mening, ook dit soort ondersteunende berichten bij.
P01 schreef:Lielle schreef:Ik vind je reactie echt nodeloos aanvullend en geen goede reclame voor je wedstrijd. (Terwijl ik het inhoudelijk wel met je eens ben).
Wij proberen zo veel mogelijk service te verlenen aan de ruiters/amazones. Daar horen, naar onze mening, ook dit soort ondersteunende berichten bij.
Het blijkt overigens dat iig een deel van de ruiters het niet als een service maar juist als vervelend ervaart. gr_roos schreef:Ik vind vooral het dikgedrukte en het formaat van de tekst storend.Het imo gezeur om bevestigingen in dit topic vind ik ook erg storend, stuur dan de organisatie een berichtje als je het wil weten
) maar steeds herhalen en met de dikgedrukte letters vind ik ook niet erg passend.
jipje_niekje schreef:Dat was toen met Oenkerk en Ermelo. Ermelo werd verplaatst en dat was net voor Oenkerk en toen hebben ze inderdaad de regeling bedacht dat wanneer je op de startlijst stond voor Oenkerk je niet mocht starten in Ermelo.
P01 schreef:jipje_niekje schreef:Dat was toen met Oenkerk en Ermelo. Ermelo werd verplaatst en dat was net voor Oenkerk en toen hebben ze inderdaad de regeling bedacht dat wanneer je op de startlijst stond voor Oenkerk je niet mocht starten in Ermelo.
Dit jaar is ons min of meer hetzelfde overkomen (Ermelo niet verplaatst maar gewoon in hetzelfde weekend gezet) maar nu zonder die uitsluitingsregel.