Mooie foto!! Hier ook flink bewolkt wel droog af en toe een zonnetje
bvw
Geplaatst: 21-09-10 16:51
Mooie foto's Marjan! Wat een knapperd heb je toch
Leuk al dat gepraat over mannen, helaas kan ik niet mee roddelen ik ken namelijk zover ik weer niet één... Maar ben nu natuurlijk wel heel benieuwd hoe ze eruit zien
Sim
Geplaatst: 21-09-10 17:08
Ik heb al een man en die ben ik van plan te houden. Leuk filmpje, maar een ettertje van een pony. Vind het ruitertje wel een volhouder!
Heerlijk het bos in geweest in mijn eentje (wel met paard natuurlijk ) vanmorgen en 2 uur weggeweest. Het was nog mistig en daardoor wel heel gaaf in het bos. We hebben even heerlijk een heel lang en hard galopje gedaan. Waren we beiden aan toe.
En, vanmorgen werd ik door het uitzendbureau gebeld dat ik vrijdagmorgen op gesprek mag bij een opdrachtgever! Hopelijk wordt dit wat!
rowo
Geplaatst: 21-09-10 17:13
Simmie schreef:
En, vanmorgen werd ik door het uitzendbureau gebeld dat ik vrijdagmorgen op gesprek mag bij een opdrachtgever! Hopelijk wordt dit wat!
beetje maar iemand zin in barbecue? Thanks, het is nu half negen ('s ochtends) en de dag gaat beginnen
jipje_niekje
Geplaatst: 21-09-10 17:31
Simmie dat is goed nieuws! Ik ga heel hard voor je duimen vrijdag! Lielle: Klinkt niet vervelend daar Marjan: Wat een leuke foto's!
Ik ben net nog even bij Anoes geweest, diertje is het helemaal zat om alleen maar op stal te mogen staan. Probeerde steeds de stal uit te sneaken Haar maar even verwend met wat appeltjes en even lekker geknuffeld. Helaas zal ze op zijn vroegst pas aan het einde van de week naar huis mogen.... Ga me nu snel omkleden en door naar het werk.
bvw
Geplaatst: 21-09-10 17:34
Arme Anoes Lielle werkse, hier is het al bijna tijd voor de lasagne Simmie veel succes! ik duim ook voor je
Sannnn
Geplaatst: 21-09-10 17:37
Had dat filmpje al gezien Noor. Geweldig he Staan er nog meer op van hem, later dat hij hem wel de bak rond rijdt! O.a. deze: http://www.youtube.com/watch?v=DSB6YFO5 ... re=related Die dressuurinstructeur ken ik ook wel van Ermelo. Hij heeft toen, van de winter met allroundtraining, ook nog aangepapt met iemand van onze groep. Leuke foto’s Marjan. Fijn Simmie! Succes alvast!! Ga voor je duimen. Hopelijk wordt het wat! Arme Anous. Succes met werken! Klinkt goed Lielle. Werkse! Wij eten hier zo lekker patat!
De oven deed al *pling* ga de tafel dus maar dekken
Ross en Ed zijn echt geweldig! Zullen ze al een fanclub hebben
Sim
Geplaatst: 21-09-10 17:40
Lielle schreef:
beetje maar iemand zin in barbecue?
Met orgaanvlees?!?!
Arme Nousje!
Snoekiej
Geplaatst: 21-09-10 17:53
Goedenmiddag iedereen Ik heb net 4 uur college gehad, ben wel weer gaar Vanavond DisputenKamerKroegenTocht bij de studentenvereniging. Ben benieuwd!
Leuke foto's Marjan! Lekker dat je gaat trainen in Lelystad Noor! Roxana geeft leuk les vind ik Heerlijk zo'n buitenrit Simmie! En we gaan duimen vrijdag Veel plezier in Amerika Lielle! Arme Anoes Benthe
BuenaVista
Geplaatst: 21-09-10 18:08
Marjan1984 schreef:
Ow ja die Instructeur waar iedereen zo helemaal weg van is, haha. Ach die heeft toch alleen maar oog voor BV
En heeft hij mooi pech !!!!!! Hij maakt geen schijn van kans!!!
J.R valt niet op vrouwen en R. K is bezet
Leuke foto's Marjan Ik heb net ook nog een lading foto's gekregen van zondag. Veel foto's waar ik geen erg in had. Beetje closeup foto's.. Erg leuk! Zal er vnv wel een paar hier opzetten .
@ Mootje, van de DKKT bedoel je? Het is deze maand kennismakingstijd, dus dan is er 5 avonden in de week iets op SSR. Ik ga iedere week 2x, en dinsdag en donderdag zijn de drukste avonden. Donderdag is deel 2 van de DKKT (zijn nogal wat disputen). Dus deze maand is het echt feest wat betreft laat maken etc Maar daar doe ik niet zo aan mee hoor, probeer steeds wel rond 12/1 uur thuis te zijn. Ik dacht trouwens dat je MB bedoelde over de crossinstructeur
Ik heb je wel voorbij zien komen met je mooie gekleurde paardje !! Marjolein: Ik weet zo niet wie je bedoelt..
_Noor
Geplaatst: 21-09-10 18:47
Simmie, veel succes alvast voor je sollicitatie! Lielle, werkse daar! Shanoek, veel plezier vanavond!
Net Jer al gereden. Ik breng mijn spanning een beetje op hem over geloof ik Hij leek niet te snappen wat ik wilde, met als gevolg nog meer spanning. Toen ik op mijn eigen ademhaling etc ging letten, ging het plots een stuk beter. Morgen de uitslag... dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn!! Wel heel braaf uitgestapt langs de weg!!