Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En trekt snel de dooi uit de grond zodat je lekker thuis weer bezig kunt met de paarden..
!!
.
), dus mijn moeder heeft lekker voor Bam gezorgd en gereden. Dinsdagnacht ben ik toch echt gecrasht met koorts, hoofdpijn en constante rillingen. Tot vanmiddag lekker in bed gebleven met witte smarties, vanmiddag voelde ik me al weer beter dus heb Bam even laten rauzen in de longeerbak.

ben verrot haha
mo_van_dijk schreef:Werk ze.... Alweer zo'n stomme nachtdienst? Wel lekkere ORT of niet?
, voor de ORT is het inderdaad erg lekker
!!
...
, waar ik al die tijd tegen aan heb zitten hikken, heb ik in bijna één nachtdienst gemaakt, ben er nog niet helemaal, wel bijna
!! Maar heb ook de grote administratieve opruiming gehouden, was ook wel nodig
, heb iedereen gemaild, wie ik maar moest mailen. Weer up to date.. Ik moet nog een paar dingetjes opsturen en dan ben ik van wat af moet zijn, redelijk rond
.
, was heel wat wat er allemaal uit is komen rollen!!
, ik ga wel zo slapen, ben ik hopelijk weer een beetje op tijd wakker voor Wo
.
...
!!
Welterusten in ieder geval!!
Maakte zich nog groter dan hij was en uiteindelijk met grote ogen en open neusgaten ging hij er toch maar langs
Dus als iemand nog suggesties heeft voor een gezellig eettentje in Deventer
??? 
Vanmiddag lekker rijden, ga er vanuit dat de bak ook weer goed is, anders rij ik toch nog maar even naar de binnenbak.. 

El Popo vind ik leuk http://www.elpopo.nl (Mexicaans restaurant) en http://www.engelenbengel.nl/ is ook heel erg leuk
(klein dus sowieso reserveren)!
Band was trouwens een andere, omdat die zanger iets met zijn stem had. Was erg leuk om naar te luisteren en ook iets meer mijn ding dan zo'n rockband
Ga nu eerst gauw even de stad in en dan naar Woll, langs mijn ouders en naar Rotterdam. Druk dagje
! 
maar het ging best wel goed. Hij wordt dit jaar 5 dus hij mag nu wel wat meer aan het werk.
? )
.
). Ga nu even rijden. Vanavond ga ik trouwens met een vriendin naar Ermelo, rondje instructie met Gert v/d Hof: zadelmak maken en corrigeren van probleempaarden. Gaan we eerst even door de McDrive
Zeggen ze op het stagebureau: We zijn hartstikke hard bezig voor jullie! (en dat klopt ook wel, toen we onze namen noemden wisten ze precies welke opleiding het was) En dat het helemaal niet de bedoeling was om zelf een plek te gaan zoeken, zoals de coach had gezegd! Wel mochten we suggesties doen, maar dan moesten we dat aan het stagebureau doorgeven. Zij leggen dan het contact met het stageadres.