[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:42

Mo, dankjewel, ik zal het even opslaan!
Ik betwijfel ook of ik wel aan dat bedrag kom.. Vorig jaar had ik bijna geen ziektekosten, alleen een paar medicijnen/pillen die niet vergoed werden. Maar je weet nooit wat je kan overkomen natuurlijk!

Welterusten Corien!

malloesje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:01

Dank jullie wel allemaal, heb ook best zin. Ben meer dan een jaar niet geweest.
Net lekker thuis gereden, dat is volgens mij half december voor het laatst geweest. Fari was erg blij en fit, later ging het fijn en een paar stukken dat ik pas echt dacht dat ik leerde rijden :)

Rosalie; wat balen zeg, hopelijk vind je snel wat. Ook best een korte termijn.
PB; soms zijn moeders best lastig en overbezorgd, maar vaak blijkt het ook nog wel goed of je er nu blij mee bent of niet :+
Caroline; hopelijk valt het mee met de ruin :(:) En trekt snel de dooi uit de grond zodat je lekker thuis weer bezig kunt met de paarden..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:06

Ik ga werken :wave: !!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:08

Werk ze.... Alweer zo'n stomme nachtdienst? Wel lekkere ORT of niet?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:39

@ WL werk ze
@ malloesje thuis rijden zit er voor mij aankomende week denk ik nog niet in of het moet veel warmer worden want de vorst zit aardig diep.

Net weer ubersaaie EHBO gehad met aan het begin een heftige discussie. Die man zei steeds niks opschrijven want alles wat ik vertel staat in het boekje. Nou niet dus. Hij verwacht dat wij alles wat hij zegt onthouden. We mogen nu aantekeningen maken. Rare man :+
Morgen naar Amsterdam. Ga zo lekker bedje in maar eerst nog een stukje OS kijken..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 00:38

@ WL Werk ze.
@ Caroline: Apart figuur dan, als je geen aantekeningen mag maken :+
@ Malloesje: Fijn dat je weer thuis kan rijden en dat het zo lekker ging.
@ Rosalie: Dat is balen, ook wel onbeschoft dat ze je dit nu pas vertellen.
@ PB: wel balen, maar ik denk dat je moeder toch gelijk heeft ;).
@ Mistid: En, hoe is het gegaan?

Ik voelde me heel de week al niet lekker en had erg veel keelpijn maar ben toch naar school geweest en gewerkt, mijn lichaam voelde alleen alsof ik door een tein was overreden (terwijl ik niks geks gedaan had :? ), dus mijn moeder heeft lekker voor Bam gezorgd en gereden. Dinsdagnacht ben ik toch echt gecrasht met koorts, hoofdpijn en constante rillingen. Tot vanmiddag lekker in bed gebleven met witte smarties, vanmiddag voelde ik me al weer beter dus heb Bam even laten rauzen in de longeerbak.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:50

Goede morgen

Carolien lekker vreemd :+
Lotte slaapze nu ;)
Evie balen dat je ziek bent, :(

Zo ik ga straks werken, heb echt nul motivatie :+ ben verrot haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:29

Morgen :)

Beterschap Evie, klinkt niet fijn!
Succes met werken Corien!

Nou, mijn verslagje van de regio.
Ul is er niet met mij vandoorgegaan, in het parcours had hij nog wat beter kunnen luisteren, maar was al dik tevreden!
Hij vind het alleen wat te makkelijk, de oxers doet hij zijn best wel op en de stijltjes springt hij heel nonchalant over en gooit dan balken af. Had op die manier 2 balken, en een oxer kwam niet uit dus ging de achterste eraf. De laatste sprong (dubbel, oxer-stijl) kwam ook niet uit, vooruit oplossen kon niet dus ging terug oplossen maar had toen te weinig druk over, dus stond hij stil. Niet gemeen, tikte met zijn neus de balk er nog af. Had uiteindelijk 1 voor tijd erbij. Dus 17 strafpunten. Maar dit heb ik 100x liever dan hoe hij zich gedroeg in Zuidlaren. Inrijden ging ook goed. Dan maken mij die fouten niet meer zoveel uit, het is natuurlijk balen op de regio, maar hij heeft zich verder naar wens gedragen.

Op de terugweg zijn we nog even naar de MacDonalds geweest :9

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:31

mo_van_dijk schreef:
Werk ze.... Alweer zo'n stomme nachtdienst? Wel lekkere ORT of niet?

Jep, maar liefst 3 stuks :j , voor de ORT is het inderdaad erg lekker ;) !!
Op de helft, one more to go 8-) ...

Nou, ik heb mezelf overtroffen :P , waar ik al die tijd tegen aan heb zitten hikken, heb ik in bijna één nachtdienst gemaakt, ben er nog niet helemaal, wel bijna ;) !! Maar heb ook de grote administratieve opruiming gehouden, was ook wel nodig :o , heb iedereen gemaild, wie ik maar moest mailen. Weer up to date.. Ik moet nog een paar dingetjes opsturen en dan ben ik van wat af moet zijn, redelijk rond :) .
Bijna een heel pak printerpapier er doorheen := , was heel wat wat er allemaal uit is komen rollen!!

Ben ook nog niet eens zo moe :) , ik ga wel zo slapen, ben ik hopelijk weer een beetje op tijd wakker voor Wo :) .

@Evie: Beterschapjes :(:) ...
@Corien: Werkze ;) !!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:43

Goeiemorgen!
@Lotte: Een lekker productief nachtje dus ;) Welterusten in ieder geval!!
@Mistid: Wel fijn dat je zelf tevreden was! Maar wel balen van je balken en stop.
@Evie: Beterschap in ieder geval!
@Corien: Werkse!
@Caroline: Wat raar van die man bij de EHBO cursus!!!
@Rosalie: Hopelijk vind je toch snel een stage adres. Maar wel raar bij jullie op school!

Ik ben gisteren nog met Jipje naar dressuurles geweest en uiteindelijk was hij weer braver als woensdagavond. Alleen de instructeur had een lange jas aan en zat op een stoel in de hoek van de bak, nou dat vond hij toch wel heel erg spannend :o Maakte zich nog groter dan hij was en uiteindelijk met grote ogen en open neusgaten ging hij er toch maar langs ;)
Nu op stage en vanmiddag met een hele leuke collega van de Super de Boer naar de Jumbo om nog weer ingewerkt te worden. Dus maar met elkaar afgesproken dat we daarna nog even de stad in gaan om daar gezellig een hapje te eten :D Dus als iemand nog suggesties heeft voor een gezellig eettentje in Deventer :D ???

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:34

Goedemorgen!

@ Lotte: slaap lekker
@ Mistid: fijn dat Ultra zich al beter gedroeg. Die balken komen wel..
@ Rosalie: lekker dan van je stage, hadden ze ook een week of 2 geleden kunnen zeggen toch?!
@ PB: Fit genoeg voor rondje te paard? ;)

Bij ons was de paddock gister goed genoeg om Jer even te longeren. Gewoon even aan het halster en daar was Jer wel blij mee... Hij ging piepend en knetterend in de rondte dus dat is er ook maar weer uit ;) Vanmiddag lekker rijden, ga er vanuit dat de bak ook weer goed is, anders rij ik toch nog maar even naar de binnenbak..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:52

Morgen :wave:

Evie: Beterschap :(:)
Mistid: Fijn dat Ul braaf was!
Marloes: Heerlijk dat je weer bij huis kon rijden!
Benthe: Wat leuk zeg :D El Popo vind ik leuk http://www.elpopo.nl (Mexicaans restaurant) en http://www.engelenbengel.nl/ is ook heel erg leuk :) (klein dus sowieso reserveren)!

Ik ben gister na het optreden van de band hier nog op stap geweest met vriendinnen. Was echt super gezellig en om 4 uur met voldoende wijn, shotjes en champagne, mijn bed ingerold :+ Band was trouwens een andere, omdat die zanger iets met zijn stem had. Was erg leuk om naar te luisteren en ook iets meer mijn ding dan zo'n rockband ;) Ga nu eerst gauw even de stad in en dan naar Woll, langs mijn ouders en naar Rotterdam. Druk dagje :)!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:26

Goedemorgen :wave:
Hier dooit het ook flink!!! Gisteren heb ik voor het eerst ons vosje meegehad naar les. Hij heeft sinds de vorst 1x gereden :o maar het ging best wel goed. Hij wordt dit jaar 5 dus hij mag nu wel wat meer aan het werk.

Vief: Druk dagje idd!
Mistid: Fijn dat Ul iig wel braaf was :)
Evie: Beterschap nog :(:)
Rosalie: Wat balen van je stage zeg.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:01

Goedemorgen :wave:

@ Mistid: jammer dat het parcours niet helemaal lekker ging maar fijn dat Ul toch braaf was.
@ WL: Jij hebt hard gewerkt zo te lezen (heb je nog wat motivatie over voor mij :+ ? )
@ JN: Fijn dat Jipje weer braaf was.
@ Noorwijdenes: Het is inderdaad wel lekker qals ze weer even hun ei kwijt kunnen.
@ Vief: Jij hebt je wel vermaakt zo te lezen, en een druk dagje voor de boeg.
@ Anthea: Fijn dat het vosje zo fijn liep in de les.

Vanochtend even lang de bakker geweest om een fototaart te bestellen als verassing voor mijn zusje, ik heb Robert Pattinson op de voorkant laten zetten(die jongen uit Twilight ), daar is ze namelijk helemaal fan van :=.
Ik voel me gelukkig al een stuk beter, alleen aangezien mijn lichaam nog steeds als een treinwrak voelt heb ik maar aan mijn instructeur gevraagd of hij Bam vanmiddag wil springen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:35

@ Evie: fijn dat je weer een beetje beter bent.

Zo, broodje zit er weer in (pindakaas met komkommer en sambal :9 ). Ga nu even rijden. Vanavond ga ik trouwens met een vriendin naar Ermelo, rondje instructie met Gert v/d Hof: zadelmak maken en corrigeren van probleempaarden. Gaan we eerst even door de McDrive :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:45

Voor dat rondje instructie had ik Challenge opgeven. Helaas is hij het niet geworden.

Ga zo denk ik Hetje of Trakkie opzadelen. MOeders is tegen, maar goed ben niet te stuiten. En misschien dat ik Challenge voor het eerst een zadel opbind.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:51

PB, doe je voorzichtig?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:55

Ja, ze heeft nu m'n instructeur aan de telefoon en het wordt me nu verboden. Moet eerst maar eens een paar dagen longeren. Ze zijn nl nogal extreem fit. Had ze voor ik ziek werd natuurlijk ontzettend opgetraind en ze waren eigenlijk al fit genoeg voor het nieuwe seizoen. En de conditie is wel op pijl gehouden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:57

Heb je al veel reactie op je advertentie van de 4-jarige gehad? Ik denk dat longeren idd wel verstandig is!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:57

heel verstandig van je instructeur + moeder PB!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:58

Ik snap dat je er graag op wilt PB, maar je bent goed ziek geweest. Nu heb je wel heel goede pijnstilling waardoor je denkt weer alles te kunnen, maar dat is niet verstandig. Ik geef je moeder en instructeur in deze wel gelijk. Je hebt er niets aan als je straks weer in het ziekenhuis ligt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:01

Van de Lupicor? Valt nog best mee. Had verwacht dat de stoep vol zou staan. Het is gewoon een heel mooi groot paard, wat fijn kan lopen en braaf is. En dan ook nog in het gewone geld. Het is dat ik er 5 heb en hij te groot is, maar anders had ik hem graag een tijdje doorgereden.
Maar degene die jij had getipt komt zaterdag kijken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:03

Vind je hem voor jezelf te groot omdat jij ook niet zo groot bent? Haha, leuk dat ze komt kijken!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:04

Vief, mooi dat je zo'n gezellig avondje hebt gehad! Geen kater?
Noor, klinkt leuk zo'n avond
E_B, fijn dat je je weer wat beter voelt. Leuke verassing voor je zusje, zo'n fototaart!

Stage... ik word er niet goed meer van!! Zou vandaag met een klasgenootje zelf gaan zoeken, maar we dachten; we gaan eerst even langs het stagebureau en vragen welke scholen ze al benaderd hebben, zodat die niet weer 'lastig gevallen' worden met stage-zoekers zoals wij :+ Zeggen ze op het stagebureau: We zijn hartstikke hard bezig voor jullie! (en dat klopt ook wel, toen we onze namen noemden wisten ze precies welke opleiding het was) En dat het helemaal niet de bedoeling was om zelf een plek te gaan zoeken, zoals de coach had gezegd! Wel mochten we suggesties doen, maar dan moesten we dat aan het stagebureau doorgeven. Zij leggen dan het contact met het stageadres.
Wat een gedoe zeg... ben er wel een beetje klaar mee. Ze moeten daar eens leren communiceren !

edit: reactie op PB, wel verstandig dat het je verboden wordt. Ik snap wel dat je baalt, maar het doet je vast ook niet goed als het hierdoor weer slechter gaat.
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 19-02-10 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:06

Rosalie, PB mag niet rijden van haar instructeur ;)

Wat een gedoe zeg. Daar word je niet vrolijk van!