Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Onder het motto van "als hij schrikt, schrikt-ie toch". Nou dat was dus ook zo. De ene lange zijde was helemaal eng dus daar hadden we erg veel spanning. De prirouttes van die kant af gingen dan ook voor een 3 (en die kreeg ik ook). Er was ook nog iemand zo aardig om een deur voor mijn neus open te trekken die nogal veel lawaai maakte
op het moment dat ik net een wissel moest rijden dus die kwam een paar galopsprongen later en dus ver achter de hulp. Al met al teveel fouten maar verder liep hij wel erg fijn. Resultaat, 5e van de 11 met 58,nogwat.
. Ollie terug op de trailer gezet, bakkie gedaan en weer terug om los te gaan rijden. Ik heb heerlijk ontspannen mijn proef kunnen rijden zonder echt grote fouten. Blij!
Toen ik na het afgroeten naar de kant keek zag ik mijn ouders, instructeur, Tezz en Frank op een rijtje staan met echt zo'n
grijns op hun gezicht. Resultaat, 10e van de 22 met 60,29% (Jury 1 62,75% en jury 2 57,59% snappen jullie het nog?) Ik denk dat ze smaen aardig dicht bij de waarheid zaten. Maar mijn tweede wp is dus binnen!
! Leuke nieuwe naam!
.
.
.
.
En met mijn hoofd gaat het de goeie kant op. Geen pijn meer, nog wel af en toe een beetje warrig en mijn evenwicht is nog niet optimaal. Nog maar even niet op het paard dus, maar voor de rest wel weer aardig aan de gang.miss_jumpy schreef:Leuk zeg!
Eerst zag je jezelf toch eigenlijk helemaal niet als arts werken?!

.
.