Ben blij dat je bloed en dierenartsen leuk vind Anja, ik vind het wat minder .
Het huis dat we net bekeken hebben viel tegen. Moest erg veel aan gebeuren, was vrij ouderwets en ook nog asbest enzo op dak garage. Wordt hem dus niet. Maakt niet zoveel uit, geen haast bij..
Hahaha sorry mensen ik moet jullie teleurstellen M'n andere frontriem houd ik ook gewoon Maar omdat ik nu met springen een ander bitje in ga doen is het wat makkelijker om twee hoofdstellen te hebben. Slecht excuses ik weet het. Wilde gewoon een nieuw hoofdstel laten we het daar op houden Tjsaa wordt nog latstig wat m'n springen m'n dresuurfrontriem wordt
Succes met het zoeken PC! Jammer dat dit niks was..
Renskek, nee ik ook niet, tot ze me vertelden dat 'ie niet sprong doordat ik zo weinig routine met hem opbouwde.. Als ik teveel dressuur gaat het springen kl*te en andersom.. Terwijl hij het eigenlijk allemaal heus wel kan!
Nouja we zullen zien, de hoefsmid is geweest net en dat was wel nodig ook! Wie weet loopt ie weer als een zonnetje ineens.
Vief, leuke fotos hoor! Mooi hoofdstel ook! Is het een passier? Over het drol-incident; het was gelukkig wel een mooi drolletje en geen diaree oid
Spannend floor trouwens! Er kwam geloof ik bloed uit toch?
ja dat was inmiddels al 2 weken geleden en alleen met rijden...sindsdien staat hij op rust vanwege die schimmelinfectie... (en omdat ik nu met de tentamens toch niet zoveel tijd heb )
Ik heb inmiddels al 3 van die Passier Gemini hoofdstellen..... Ik weet het grote schande, maar ik ben er totaal verslaafd aan geraakt, ze zijn GEWELDIG!!!
en je link werkt ook niet helemaal Dit zegt ie als ik hem gewoon wil bekijken Bestand of map niet gevonden Het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. Misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.