en dan heb ik meteen al 2 uur lang spaans (zonder boeken), want die heb ik nog niet
verder is watje z'n been al een aardig stuk afgezakt
en loopt ie ook al een stuk beter
dus daar zijn we weer blij mee!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en loopt ie ook al een stuk beter
dus daar zijn we weer blij mee!! BrittJl0ver schreef:ik zag de humor er ook wel van in
maar Bitwise heeft bewezen dat hij ook wel precies weet waar die heen moet!(in Huissen 1abcdefgh en 2 met ook veel sprongen
)

maar mijn actie is ook niet om trots op te zijn!! ik vergeet gewoon een hindernis op het NK ....

Bitwise schreef:Dus als zo meteen niets meer van je horen .....
Canter schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad met een computer, volgens mij was het toen iets met de ventilator, maar weet ik niet meer zeker.

miss_jumpy schreef:nee, mag niet in een rubriek, maar had best na Z paarden gekund!
Had gezeur bespaart bij M, L en B paarden en Z, M en L pony's
), nl dezelfde verkeerde lijn gereden
Ergste was dat de jury het ook niet had gezien en ik uiteindelijk 3e ben geworden
miss_jumpy schreef:nee, mag niet in een rubriek, maar had best na Z paarden gekund!
missmuts schreef:miss_jumpy schreef:nee, mag niet in een rubriek, maar had best na Z paarden gekund!
Mij hoor je niet zeuren...
andrea16 schreef:Ik heb een keer in Ambt Delden een hindernis in het springparcours overgeslagen, mocht dus niet crossen...
Bitwise schreef:Kun je aan het SGW verhaal toevoegen onder het kopje "Zo moet het dus niet"