Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Heeft hij je al toegevoegd op fb?
. Ik was vrieg geaan en in de inrijpiste balkj gelegd en er snel opgekropen zodat ik terug eerst balkje kan galoeren oem te kijken welk gevoel ze gaf en da was goed
. Ze luisterde goed! Dan parcourtje had ik één fout, maar super tevreden, ze heeft nergens vierkant gesprongen en had de controle
. De eerste dubbel stond zo op 8 meter. Ik vond da een hele rare afstand. Dusja da da was zo wa minder en an was mn afstand nr de volgende ook ie goed en daar hed ik dan balkje. Maar anders sprong ze top!
. Jumping had in één stopje op de laatste spronge, maar was dus ook héééélemaal nie nodig. lag er al bijna af daar. Chance dak nog beetje vast zijn op haar. Dan cross, had ik stop op hindernis drie
Ze stopte al stukje er voor. Was zo witte hekje. Dan ging ze er wel over. Maar tis nie de eerste keer da ze stopt op felle witte dingen. Dan weer verder allemaal goed. Eerste keer water goed (ik ben er gewoon in gegaan). En da was het beetje later terug opnieuw in het water, dat was ietsiepietsie stijler naar beneden maar wel nog steeds gewoon ingaan. Spel da ze daar heeft gemaakt voor in de water te gaan, ze heeft weer haar schoonste kunsten getoond :s. Na paar minuten is het wel gelukt daan, ander gejuich van de toeschouwers
. Dan weer veder was zo wel positief haha (had haar zoveel mot gegeven aan het water dan) en geen enkel probeem aan de trakhener dan
. Twas dus nie goed, ze voelde int gehele nie vree positief in de cross, vree kijken op van alles terwijl het allemaal eenvoudige hindernissen was. Dusja, weet niet zo goed nu, tis nog zolang tegen cin.ey
.
. N is meer 'klassiek' van bouw en echt springpaardmodel vind ik. Zou idd graag eens gaan trainen daar. Eens horen of ik privelesje kan regelen met HD.

Misschien toch overwegen om naar M.archin te gaan. This een mooie cross en zeker de moeite waard vind ik.
Triestig van de stenen… hebben hier onlangs op stal ook een issue gehad met een jongetje die het nie leuker vond om de paarden die in de stal stonden met hun hoofd uit het luik te doen schrikken zodat ze met hun hoofd tegen de bovenkant knalden
ongelofelijk…
En de 2 shetters zijn de 2 enige die nu eens niet met zo'n ton spelen. Ding is bijna half zo groot als zijzelf 
. Uiteindelijk liep ze zaterdag wel goed dus gisteren voor 't eerst weer gereden. Oef. Nu dus op zoek naar dressuurzadel, olé.
), fijn dat je een diagnose hebt! Denken ze dat 't volledig kan herstellen met dat jaar revalidatie? Dan moet uwe vriend uw (oud) crosspaard misschien in gang houden tot volgend jaar hé
, kwestie van dan gelijk terug te kunnen vertrekken!
. Zouden we ni in Marchin kunnen gaan trainen the day after? Dan ga ik mee zenne... Haar fragiel vertrouwen heeft precies toch een Tongers deukje gehad...
Frans spreken is zooo veel beter als schrijven!