Karen: Bam heeft al zo'n pagina in zijn paspoort (Duits paspoort) met alle aftekeningen, brandmerk en kruin enz of is dat niet voldoende? Ik zal het in ieder geval nog even navragen als ik mijn inschrijving opstuur, bedankt voor de tip.
@ mootje: inderdaad ruim!!! 2 jaar alweer..., ik zal met dropke wel ff voordoen hoe het moet laat dienke die gevoelige dressuurknollen dan maar handelen..
@ kris: leuk zeg!!
Eef_Bam
Geplaatst: 15-05-12 15:22
Nou het was even een gedoe maar de afspraak staat, volgende week dinsdag komt de da lang om Bam zijn paspoort in te tekenen. En de inschrijving is de deur uit!
Gewoon een dierenarts van mijn eigen praktijk, maar moest eerst zoeken in een heel traag programma op mijn knhs voor ik erachter kwam dat zij dus ook een FEI dierenarts hebben .
Jeroen, ik hoop voor je dat hier geen grootspraak doet!! Even voordoen....
bvw
Geplaatst: 15-05-12 16:01
eindelijk bij gelezen! Heb met veel plezier de bzv verhalen gelezen en over Mootje haar nieuwe fb-vriend Verder een aantal goede verslagen gelezen en veel parcoursbouwers die in de weg liepen waaronder een ontzettend toevallig vooral tussen leli en marijke! Verder weet ik nu even niet meer, ik hoop dat het me word vergeven
Rijden gaat wel beter, gister in elk geval lachend dressuur gereden. Het niveau is dan wel ver onder nul maar Wiso pakt het wel aardig goed op. Ik heb het probleem dat ik puur en alleen op links rijd. Probeer nu rechts meer te gebruiken en links niet/minder. Geestelijk gaat dat beter maar heb er nu lichamelijk heel erg last van. Waarschijnlijk was dat ook de reden waarom ik mijn rechter arm nooit heb gebruikt. Maar hopelijk gaat de pijn na een paar weken weer weg omdat mijn spieren er aan gewend zijn geraakt. Op foto's van mijn rijden is ook duidelijk te zien dat ik rechts niet gebruik
EvelienH
Geplaatst: 15-05-12 16:27
Ben ik blij dat Caap al een FEI paspoort had! Leuk dat je Maarsbergen hebt ingeschreven Evie. Kris, wat leuk! Ben erg benieuwd welk paard het is. Bvw, fijn dat het rijden beter gaat.
We hebben gister na de springles besloten dat Scene naar een vriendin (dressuurruiter) gaat, zijn gaat hem van de zomer M1 starten en dan wordt hij verkocht als dressuurpaard. Hopelijk is hij snel weg, dan kan ik op zoek naar een ander paard.
Jammer Evelien, maar soms is het niet anders. Kreeg een aanbieding om D te ruilen tegen een goed springpaard. Zit er ook sterk over na te denken. Hij staat al even te koop en ik ben gewoon geen goede fanatieke dressuur ruiter. Bianca, wat fijn dat het beter gaat!
Nee, inderdaad. Instructeur heeft er ook even opgezeten en toen trapte hij ook elk rondje 2 of 3 balken naar beneden, dan is geen springpaard. Gelukkig kan hij goed lopen haha!
Eef het is jammer maar zeker wel begrijpelijk Kris dat klinkt wel goed! Maar neem aan dat het om weer een ander paard gaat, dus één eruit en twee erin?
Tuurlijk, heb 4 boxen, dus voor Frits altijd een plekje
_Noor
Geplaatst: 15-05-12 17:05
Kris, dat is wel spannend zeg! En misschien goede optie voor je andere paard! Bvw, fijn dat het rijden beter gaat! Misschien kun je je rechterkant wat sterker proberen te maken m.b.v. fysio of fitness? Evie, spannend Karen, gaaf dat jouw inschrijving ook de deur weer uit is! Heb je dan daarvoor nog Vlietland ofzo staan of alleen trainingen?
Ben alweer thuis, waren eerder klaar en kon zo zonder files naar huis tuffen. Ga nu dus eerst lekker rijden!
En edit, bijna vergeten op Eef te reageren. Jammer van Scene, maar zo te lezen wel de juiste beslissing. Naar wat voor paard ga je op zoek?