Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, maar na een paar tips van de ruiter ging het goed. Echt een super werklust. Hij heeft alleen geen springervaring. Ze hadden hem de dag dat ik belde nog ff laten vrijspringen, dag erna onder het zadel een sprongetje gemaakt, en toen kwam ik. Hij deed het superbraaf en vond het ook duidelijk leuk, maar we hebben alleen maar een laag sprongetje vanuit draf gemaakt, dus ik kan nog niet echt zeggen of hij echt fijn springt. Van de week ga ik nog een keertje kijken, en dan laten we hem ook nog even vrijspringen om dat te beoordelen 
?

Succes met het vinden van een waardige opvolger voor Vorstin! Zal inderdaad nog niet meevallen. Ik heb nog bij de stal van het eerste paard gekeken. Viel ook wat buiten mijn budget met 380 euro
Vind het tweede paardje wel leuk, maar niet helemaal mijn type iets te pony-achtig, maar vind hem wel wat hebben 
Gewoon een binnenbak, buitenbak, overdekte longeerkraal, paddocks het hele jaar door, springweide en volpension....
Ben je er al geweest?
) maar toch van harte!