[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:50

Marijke: :o
Eef: Wat voor zadel is dat?
Bianca: Dat is echt oliebol zeg.

Overigens vertaal ik die proeven nooit. Vindt ze vrij logisch en doe gewoon altijd wat ik denk dat moet en dat is altijd goed :Y)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:01

Net even bij Nudine en KJ gekeken, had ik beter niet kunnen doen. Zit met een ernstig schuldgevoel :Y) maar ze stonden gewoon te vreten dus ik denk dat ze het wel overleven. Nudine's oog is wel weer verschrikkelijk ontstoken, dus weer volop aan het smeren.
Jer heeft (met jas) in de paddock gestaan. Morgen weer rijden, of in de bak (waterbaktraining ;) ) of even naar de binnenmanege, maar moet morgen eerst werken dus dat wordt wat krap qua tijd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:13

Lau en san kan hem niet openen en wil hem wel graag nog een x oefen voor nokere of heb ik dan een andere proef in het M ?
Noor jammer dat ze niet verder willen bouwen aan je huis in de vakantie ;)
Eef mooi flimpje! welk zadel is het?

Rest niet veel onthouden, ja over totilas en parcival, vind ze bijde erg leuk vind scandic, tango en sister de jeu ook knappies :j

Heb niet gereden (gek he) komt hier met bakken uit de lucht gelukkig heeft me vriendje zijn deken op :) morgen maar weer proberen moet ook nog naar een bruiloft :D

Net lekker gegeten bij me zusje, paspoort gehaalt, en nu snel de rekeningen van me pa gemaakt en geprint.

Nu lekker douche ben vandaag minimaal 10 x zeiknat geregend, nu lekker douche en op bed!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:14

Lau: Afbeelding Deze is alleen wel wolgevuld.

Die gekke hond van mij heeft weer wat hoor. Ze heeft opeens een enorm dikke oogleden, dikke lippen en dr neus in opgezet. Allergische reactie, alleen waarop? Geen idee. Ze is nog steeds vrolijk aan een botje aan het knagen dus het zal wel goed zijn. Het ziet er alleen niet uit, zo'n opgezwollen kopje. :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:15

Mooi zadel eef! arme zoë!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:19

EEF @ iedereen vind toch Devoucoux het lekkerste zadel om te rijden ?? jij dus niet... :D ziet er wel apart uit, maar wel mooie vormen zeg...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:20

Joki, die blijven super liggen!

Mooi zadel Eef! Als het goed is............... komt mijn zadel volgende week...........

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:22

Karen zooo ben echt benieuwd ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:22

Hahah ik ook ^)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:23

Ja idd, als hij nu niet goed is! dan word je denk lichter lijk gek :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:48

Sannnn schreef:
http://www.equibel.be/media/docs/1309858765-1.pdf
Opzich is het wel gelukt, maar die slangenlijn met 1 boog van 10 meter?

Dat is een gebroken lijn.

Citaat:
Kan mijn vertaalde versie je ook wel mailen Sim? Kan jij hem ook controleren? :)

Is goed. Kunnen we vergelijken of we hetzelfde hebben.

Citaat:
Hier staat alles volgens mij ook al in over stalling etc. http://www.equibel.be/media/events/30375-EXTRAINFO.pdf
Volgens mij moet je dan gewoon het geld overmaken op dat rekeningnr. en dan maar hopen dat het goed overkomt en je een box hebt?

Zo heb ik het ook begrepen. Wel voor 1/8 het geld overmaken.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:52

bianca1980 schreef:
EEF @ iedereen vind toch Devoucoux het lekkerste zadel om te rijden ?? jij dus niet... :D ziet er wel apart uit, maar wel mooie vormen zeg...

Ik vind het een geweldig zadel. Je hoeft alleen geen service te verwachten vanuit Devoucoux, het is garantie tot aan de deur. Als het niet meer past heb je pech en dan moet je maar weer een nieuw zadel kopen. :( Daarnaast is de foam die erin zit niet aan te passen en moet er dus een nieuw panel onder en dat kost ook een paar honderd euro.
Dat vind ik niet kunnen, helemaal niet als je meer dan 3000,- betaald voor een zadel met singel, beugelriemen en voortuig. Caap is heel gevoelig op zijn rug en als het zadel niet past beweegt hij gewoon niet meer.

Karen, ben erg benieuwd naar je zadel! Wordt onderhand wel tijd..... Hopelijk is het nu ook echt het goede zadel!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:56

Voor het feit dat je meer dan 3000 euro betaalt, mag je wel wat service verwachten. Schandalig eigenlijk dat dat niet het geval is.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:57

Die gebroken lijn bedacht ik me ook toen ik FXM zag staan, had even niet naar de letters gekeken. :+
Dat is ook hetgeen wat mij tegenhoudt om Devoucoux te kopen Evelien. Zonde zeg, vooral omdat je er zoveel geld voor neer legt.
Ik ben wel opzoek naar ander springzadel, mijne is te glad en wordt niet anders. Ook ligt hij niet goed op What in mijn ogen, dus ga maar eens andere zadelmaker laten komen.
Hoop dat hij nu eindelijk komt en goed ligt Karen!!

Wordt hier voor lui uitgemaakt omdat ik naar Soest wil voor dressuur te rijden ipv naar Nijkerk (ligt dichterbij). Maar bij Soest is het op zand dus hoef ik geen stiften te draaien. O:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:00

Dacht dat Soest niet gauw een dressuurwedstrijd heeft? Soest heeft wel een fijne bodem. Wanneer wil je gaan?
Laatst bijgewerkt door Sim op 14-07-11 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:00

@Sannnn: bij een progressieve overgang moet de tussenliggende gang juist wel getoond worden, volgens mij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:01

Klopt tody. Ik zal ook eens naar de proeven gaan kijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:01

Inderdaad zijn progressieve overgangen met een tussengang.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:03

Dus juist wel naar stap en dan halt. Dank je! Ga dat gelijk aanpassen en dan mail ik hem je Sim!
30 juli is Soest dressuur en dan die woensdag kan je springen, maar dinsdagavond kan je ook in Hoevelaken 2 parcoursen springen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:05

Sannnn schreef:
Dus juist wel naar stap en dan halt. Dank je! Ga dat gelijk aanpassen en dan mail ik hem je Sim!
30 juli is Soest dressuur en dan die woensdag kan je springen, maar dinsdagavond kan je ook in Hoevelaken 2 parcoursen springen.

Oh, leuk. Eens even kijken of ik naar hoevelaken of Soest kan om te springen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:07

Hoevelaken is fijn parcours meestal, Wolf bouwt vaak daar. Alleen is het wel op gras dus stiften draaien.
Heb hem je gemaild.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:08

Sannnn schreef:
Hoevelaken is fijn parcours meestal, Wolf bouwt vaak daar. Alleen is het wel op gras dus stiften draaien.

Dat vind ik niet zo erg. Arthur bouwt fijn. :j
Is het bij De Hogenbrink?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:08

:j, volgens mij wel. Die zondag heb je Huizen, dan kan je dressuur en springen tegelijk als je dat wilt. Best knudde dat er juist die week zoveel zijn en dit weekend haast niets.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:15

Huizen is ook fijn, maar vaak zit er heel veel tijd tussen het springen en de dressuur. Dat doe ik dan maar niet. Vind het ook niet heel erg nodig om zowel te springen als te dressuren. Doe het wel om en om.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:27

Noor, winterdepressies, komt bekend voor. Daarom ga ik altijd in december op vakantie. :Y)
Mo, dat hebben ze vast heel snel door! Ik doe niet aan strijken, afschuwelijk.
Bianca :(:)
Ook een knuf voor Lau :(:) 9 cm valt normaal wel mee maar vrees dat het niet gaat lukken met een dikke voet.
Sim, dat kun je bij mij dan vaak doen. Ik let er ook totaal niet op, als een ander maar snapt wat ik bedoel vind ik het al snel prima. :D
Ik heb ook niets met dressuur en ook niet met dressuurwedstrijden. Het is een soort noodzakelijk kwaad.
Roos, dat is k lote! Hopelijk lukt het deze keer wel. Merrie van mijn vriendin wordt morgen gescand, kijken of poging 5 geslaagd is.
Sann, ze zijn leuk! Heerlijk met dit weer.
Mo, de IKEA is ook gewoon stom haha

_Sim_ schreef:
Voor het feit dat je meer dan 3000 euro betaalt, mag je wel wat service verwachten. Schandalig eigenlijk dat dat niet het geval is.

Dat vind ik ook en dat is ook de reden waarom ik nooit meer zo'n zadel koop. Paarden veranderen in de bespiering en een zadel moet af en toe gewoon aangepast worden. Bij Devoucoux lijkt alles te veel moeite. Ze willen zadels verkopen en verder geen gezeik.
Sann, ik zal eens kijken naar de wedstrijd in Hoevelaken. Het is wel een eindje maar voor 2 parcoursen wel de moeite. Edit: is de donderdag voor Nokere, jammer.