Mootje ik denk niet dat je tijdens de instructieweken aan de man komt hoor Ja of je moet met 1 van de instructeurs aanpappen Wat 2 jaar geleden ook echt gebeurd is bij 1 van de instructeurs
Dat filmpje... Vind het ook niet echt een geschikte kinderpony Ik kwam laatst op cc nog één van de Ermelo instructeurs tegen (die van het parcours op vrijdag-ochtend). Er is wel een leuke Ermelo instructeur, maar die zat niet in onze week
Marjan1984
Geplaatst: 21-09-10 10:37
Ow vertel, wie?
jipje_niekje
Geplaatst: 21-09-10 10:41
Ik ben nu ook wel benieuwd over wie jullie het hebben en of we dezelfde bedoelen???
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 11:20
Jonge jongen (afgelopen zomer 22 of 23), redelijk getint, donkere krullen en blauwe ogen en het is een dressuurinstructeur. Hoe hij heette: Geen idee! Deze zit achter BV aan
Dressuur instructeur en man.... dat zijn toch vaak homo's??? Mannen die dressuur rijden zijn dat vaak. En springruiters moet je ook niet hebben. Dat zijn weer de rokkenjagers.
Ik denk dat je het beste een crossinstructeur kan nemen
Goeiemiddag! Ik heb vanochtend 2 uur op stal gewerkt, en toen heel gauw Vorstin gereden. Was even heel hard opschieten, maar het pastte allemaal precies! Alleen nu ik weer eerst ga bokken voor ik naar college ga gaat het mis natuurlijk Vorstin ging trouwens weer heel lekker! De afgelopen 2 weken is ze echt heel erg verbeterd!
Ohh Mootje, jij bent erg Ik neem nooit iemand gelijk mee! Maar kan me voorstellen dat het wel eens kan gebeuren Die ene instructeur waar je het over hebt heb ik les van gehad op Ermelo! Aardige gozer! Veel meisjes liepen daar wel achteraan ja En welke crossinstructeur heb jij het over Lekker dat Frits van Zetje af is ROwo Succes met je drukke dagje Benthe Dat filmpje Noor Geweldig!!
jipje_niekje
Geplaatst: 21-09-10 13:02
Dan weet ik al wie het is Mootje Jesse T. bij ons waren er ook veel weg van Jean-Rene L. en Ronald K.
Ziet er inderdaad mooi uit. Beetje uit de richting voor mij.
Ik heb voor vrijdagochtend een training staan in Lelystad bij Roxanne Graman. Moet alleen het weer wel meewerken deze week, want het terrein moet nog wel wat opdrogen!!!
Benthe, Die is het inderdaad De andere twee zijn bij mij niet bekend (maar misschien ken ik ze wel ). Die crossinstructeur waar ik het over had stond twee jaar terug met een foto op het inschrijfformulier. Hij had toen net de taak van Bram overgenomen. Volgens mij had hij een dubbele voornaam...