Succes met je wedstrijden. Ik vroeg het me gewoon af hoor...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rowo schreef:@ melanie: jij met je rozeik vind dat dus helemaal niks!
Ik hou ook niet van roze, al helemaal niet op een paard, en ook niet voor mezelfOp het paard vind ik bruintinten enzo wel leuk, dat staat Vorstin ook goed, omdat ze donkerbruin is, lichtbruine neus heeft, en dan nog 4 witte benen en een druipkol. Ook blauw vind ik wel aardig, en bordeaux
@ snoekiej: dan was je er idd vroeg bij, maar tegenwoordig is dat blijkbaar normaal
Wel erg balen van Vorstin zeg. Heb je er al een fysio of ostheopaat bij gehad? Of een goede zadelmaker die naar je zadel heeft gekeken? Misschien heeft ze vastgelegen, uitgegleden in de wei etc waardoor haar wat zeer doet?
Snoekiej schreef:Ja, daar baal ik af en toe ook zo onwijs van! Nu moet ik nog 2 weken wachten voordat ik een idee krijg van wat er kan zijn.
Ben trouwens op internet wel al aan het speuren naar een nieuw zadel, en heb er misschien een gevonden! Het is weer een Euroriding Diamant, in een boommaat kleiner, en in goede staat. Ga ook nog maar even springzadels spotten
rowo schreef:MelanieB schreef:Je bedoelt Melanie ipv Amber?
Haha, ja ik ben erg
Je houd er van of niet, ik houd er alleen van bij mn paard, in het echt nietAlleen een roze burberry sjaal haha.
Oooh sorry, jou bedoel ik ook! Heb het al verandert!
Ik hou wel van roze, maar niet op het paard