Bij deze, gefeliciteerd! Slim dat jullie op papier hebben gezet over die 6 weken en die mok.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hyppolyte schreef:Whaha, ja dat heb ik ook zelfs gedaan (zag het op bokt staan), aangezien er niets werkte, maar dat doet ook niets hoor.
Ik zou Ingrid willen adviseren, niet aan beginnen, die van mij staat al sinds februari met mok (steeds af en aan), ook in de zomer en op stal, droog of niet. Ik ben nu alweer anderhalve maand aan het smeren met groene leem en dat lijkt enigszins te werken. Maar het is nog niet heel erg overtuigend en het kan aardig in de cijfers gaan lopen. Die van mij loopt er nog niet kreupel op, maar het is wel dik en erg gevoelig. Er gaat een heleboel tijd, geld en moeite in zitten, dus als je de keuze van te voren hebt, zou ik het je afraden. Mok is namelijk vaak ook een tegen van een slechte weerstand, dan krijg je zo'n kwakkelaar die elke maand wat mankeert. Geloof mij, daar wordt je niet echt blij van, zeker niet als je wedstrijdambities hebt, dan kun je elke keer je training stilleggen.
rowo schreef:@ ingrid: ik zou het persoonlijk doodzonde vinden als je er zoveel geld in moet stoppen. Vooral als het hardnekkig is kost het je handenvol geld..
viefdepief schreef:Ezumii schreef: