Voor hetzelfde geld is hij zo breed dat hij buiten de maten van wintec valt, en dan ben ik eraan voor de moeite. Ik kan er niet onderuit om hem te laten opmeten door iemand met kennis van zaken en ze rekenen aardig door als je daarna geen zadel bij hen koopt. Mocht er dan alsnog iets niet goed zitten kan ik ook terugvallen op garantie zie je.Het is zo'n type paard waar je makkelijk uren op kan rondrijden zonder zadel, zelfs draven zit heerlijk zacht. Moest het nou een bomproof exemplaar geweest zijn zoals Icaro, dan had ik 'm al lang doorgereden zonder zadel
! Heb mij nu ingeschreven vr de zondag en gevraagt voor de eerste te starten, dan kan ik normaal nog wel optijd in ingelumunster geraken
. Wordt beetje hectisch maarja 
al vermoed ik dat hij dan voor werk in het buitenland zit. 
Of mss nog voor eventingstage ofzo als ik weer terug kan rijden tegen dan.
ga alvast even bekijken hoe ik het best kan regelen voor crossles bij Kobe. Ik weet alleen niet wat het handigste is, 1x per 2 weken vanaf juli? Het is alweer van vorig jaar geleden dat we dat soort hindernissen hebben gehad en hij heeft toen toch een aantal stops gehad. Zo wil hij bijvoorbeeld wel prima een waterbak in lopen, maar vanaf dat er een insprongetje is van 5cm vertikt hij het

Al heb ik denk ik wel ontdekt hoe Icaro dus steeds zijn ijzers verliest. Hij heeft aan de binnenkant van zijn ene voorhoef de tippen van de nagels eraf gekregen. Het ijzer hangt nog (muur)vast, maar er zijn wel reeds 2 nagels iets uitgezakt en die zitten nu omgekruld en geplet tegen de onderkant van het ijzer aan. 1x een goeie trap op de achterkant en het ligt er af, of toch half.
. Dan was er ook nog een vrij brede trakhener, en ook daar ging hij eigenlijk zonder te veel aarzelen over, terwijl ik er op voorhand toch flink twijfels bij had. Brave pony dus vandaag