[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:23

Geert en Marijke, toi toi toi, en gefeliciteerd!!
Margreet: succes in het Westfires (slacht)Gasthuis!
Lautje: rare beladen dag morgen, maar probeer als het kan heel eventjes maar, te denken wat je vader zou zeggen als je je verjaardag zo voorbij laat gaan...
TeeGee: leuk kapsel, ik vind het alleen altijd heel moelijk om een kapsel op mijn hoofd te bedenken. Ik hoef er ook niet zo over na te denken, mijn haar leidt toch zijn/haar eigen leven.
Rosa: sterkte en succes met je school.

zo, ben voor mijn gevoel weer een beetje bijgelezen, hoewel ik begrijp dat ik niet overal op gereageerd heb.. excuus!
Mijn bezoekje aan de kapper zit er op. En ik denk dat ik mijn "kappertje" weer gevonden heb. Fijn sfeertje daar, en het zit naar m'n zin, en de kleur is ook goed.
Daarna even snel pap en mam gefeliciteerd met hun 60-jarig huwelijksfeest en nu zo even snel lunchen met de jarige job hier thuis, en de andere jarige job is zaterdag al gefeliciteerd,
want die is door de week altijd weg.
En het is hier mooi weer!!!! na een dramatische regenval van vannacht en vanmorgen...

Fijne dag allemaal.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 12:23

Lielle: Klopt :D Zal hem de groeten doen!

Annetje: Ik heb er nog niks van gezien maar van wat ik hoorde worden er veel balkjes gehuppeld en op het eind ook wel wat gesprongen :) Je betaalt er 1 euro voor, dus daar kan weinig mis aan gaan ;) Denk inderdaad dat Mootje het wel goed omschreven heeft!

Fijn dat je lange lijnensessie een succes was :)! Ik was zondag met Woll ook even alleen een rondje gaan uitstappen, ging ook erg goed totdat we bij een wei met een merrie en een veulen kwamen die zich niet lieten vangen. Toen gingen we alleen nog maar achteruit en omdraaien _-:( Ze kan wel heel mooi 50m recht achteruit ben ik achter... Vrouw die haar paarden aan het vangen was heeft haar weer de goeie kant op gejaagd en toen ging het wel weer. Stom mormel.
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 15-05-12 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:24

Rosa: Mooi dat het opgelost is
Vief: Veel plezier bij de balkjes les :D
Anne: Fijn dat Vies zo braaf was buiten

Hier regent het nu ook, gelukkig niet zo hard. Beetje jammer dat ik net even met pauze wou gaan. Ga nu denk ik alleen maar even naar het station (dan hoef ik niet door de regen)

weule

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:25

@ mootje: ho ho, niet zo negatief over dressuurruiters... :P

Trouwens, Dienke is nu officieel dressuurprikker, toen ze vanmorgen even op schimpie ging (dat jonkie wat ik tijdelijk rijdt) en die 2 passen aantrok ging ze er snel weer af, 't was niks voor haar :P

Hier ook weer begonnen met de voorbereidingen voor de oefencross op 14 en 15 juli, de flyer wordt aangepast(oefenspringen buiten) en ik verwacht hem eind deze week weer online te zetten. Over 2/3 weken volgt dan de mailing.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:26

San geeft heel fijn les, heb jaren bij hem gereden :D

texelse, proficiat!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:45

Hier is het stralend weer, net terug van stal. Eerst superfijn gereden, wist niet dat Edge dressuurmatig zo fijn kon lopen. :o :D Daarna de paddocks even opnieuw ingedeeld, heerlijk zo een stal ochtend in de stralende zon. Nu aan het werk, 2 trainingen geven, is altijd leuk om te doen.

balkjes les kan best leuk zijn. als ik bij Jeroen Heijmans les, komen we soms ook niet verder dan balken en caveletti's. Kan heel fijn zijn om te oefenen met een galopsprong meer en minder en vooral Edge te leren wachten.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:59

Goedemiddag.
Vief: Leuk, veel plezier vanavond!
Lau: Gewoon doen waar je zin in hebt, gezellig sushi eten is heel leuk!
Texelse: Gefeliciteerd met je ouders, ik hoop over anderhalf jara mijn eigen opa en oma met hetzelfde te kunnen feliciteren.
FE: Lekker zo'n stalochtend, hier is het ook heerlijk weer, het slechte weer heeft ons net gemist :) .
Balkjesles heb ik eigenlijk niet vaak, maar wel iets soortgelijks, gymnastiekles met lage kruisjes en in-uitjes.

Net even aan de telefoon gehangen met de knhs met wat vraagjes maar gelukkig is alles nu duidelijk, nu even de andere computer opstarten, inscannen en dan gaat mijn inschrijving voor Maarsbergen de deur uit :D .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:16

_O- Jeroen! Dan moet jij maar gaan crossen, of is Dropke op verkocht?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:24

Mootje schreef:
_O- Jeroen! Dan moet jij maar gaan crossen, of is Dropke op verkocht?

Hier kan ik niet anders dan op reageren!!
Het viel allemaal reuze mee, maar het is echt geen paard voor mij. Terwijl ik de knettergekke Cacharel en Dropke wel leuk vind, is Schimpie echt niks voor mij!
Laat Jeroen er maar mee klooien! Ga ik wel met lieve Wino op pad!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:25

Goed zo BV, die Jeroen kan nog wel meer (over jou) zeggen!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:26

texelse schreef:
Goed zo BV, die Jeroen kan nog wel meer (over jou) zeggen!!

Dom kletsen kan die goed :) :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:26

ik zeg niets, maar in ieder geval wel beter praten dan wf spelen hahahahhaaa

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:27

Ik voel een 'echtelijke' ruzie aankomen, of heb je die duim goed op zijn achterhoofd zitten? :))

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:29

Haha, ruzie kennen we niet!! Dat scheelt :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:30

Leuk Dienke! Spreekwookdelijke hoedje al in zicht?

Evie, Bam uitgebreid getekend enzo? Ik kan me niet herinneren dat ik ook wat moest scannen?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:34

Karen: Z1 debuut staat al gepland voor 12 Juli. Ik 'moet' van mijn moeder dit jaar wel met een hoedje rijden. Is nm voor het eerst dat ik Z1 ga starten dus ze wil graag foto's van mij in het luxe tenue :). Ergens kijken of ik wat goedkoop van kopen of lenen.
Vanavond nog concours van onze Gemeente, strijd om de Berkelland Cup en donderdag in Wierden. Hoop daar mijn laatste 3 punten te halen. Wino loopt thuis iig heel goed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:36

Leuk, Dienke :D Ik had echt nooit verwacht dat jij een dressuuramazone zou worden twee jaar terug.... Toen was Jeroen toch net in the picture?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:39

Karen: getekend?! Ik heb het entry form uitgeprint en ingevuld, alleen geen FEI nummers voor mij en Bam, dat regelt de knhs wanneer ze je inschrijving regelen en die ga ik dus inscannen en mailen. Ik heb namelijk geen FEI paspoort voor Bam want dat is nogal een dure grap, dus eerst maar eens gewoon alleen in Nederland kijken wat we er van bakken.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:46

Goedemiddag dames en slechtspelende WF heer ;)

Evelien, wat zit je toch onwijs netjes op je paard!
MM, gefeliciteerd met Geert :D
Danielle, wat kan een andere instructeur toch ineens een eye-opener zijn.
Mirthe, fijn dat je examen goed ging!
FE, al bijpassende schoenen gevonden?
Joki, heerlijk dat je naar Vlietlanden kan!
TG wordt handiger met baby's :D
Annetje, klinkt goed dat Vies zo braaf was aan de lange lijnen!
Vief, W heeft wel lekker de billen getrained dus!

Ik heb zojuist vernomen dat op 14 juli een nieuwe SGW verreden kan worden in panningen (Limburg) voor ons redelijk dichtbij. Alleen pony's en B paarden. Tis een week voor Ermelo, maar misschien neem ik dan wel het paard mee waar ik vanmorgen even op gereden heb en vanmiddag een bod op ga uitbrengen *\o/* *\o/* *\o/*

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:48

Spannend Kris!! Is dat de Celano?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:48

Bam zn paspoort moet toch ingetekend worden? Alle kruintjes, witte haren en andere plekjes. Bij TG heeft de DA 2 pagina's volgeschreven. Ik heb ook (nog) geen FEI paspoort.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:49

Yep, een 15 jarige, wel wat ouder, maar heeft al 1* gelopen en ik kan er onwijs veel van leren.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:50

Mootje schreef:
Leuk, Dienke :D Ik had echt nooit verwacht dat jij een dressuuramazone zou worden twee jaar terug.... Toen was Jeroen toch net in the picture?

Dat klopt. Jeroen en ik gaan nou ruim 2 jaar met elkaar (Toch jeroen :D)
Sinds dat ik op Wino rijd is dressuurrijden echt leuk geworden!! Het is zo'n verschrikkelijk blij en werkwillig paard. Heerlijk!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:51

kris leuk dat je er op gaat bieden.
dienke mooi toch dat ook z kunt gaan rijden.

vanmorgen gereden met ol en die is zo lekker los dat ik van het weekend misschien toch nog maar een keer de dressuurring in ga.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:51

TeeGee schreef:
Bam zn paspoort moet toch ingetekend worden? Alle kruintjes, witte haren en andere plekjes. Bij TG heeft de DA 2 pagina's volgeschreven. Ik heb ook (nog) geen FEI paspoort.

Dan zouden ze bij Draakje lang bezig zijn, die heeft namelijk over haar hele vacht witte haartjes over tussendoor :')

Kris: Leuk leuk leuk! Ben heel benieuwd!