Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zal hem de groeten doen!
Je betaalt er 1 euro voor, dus daar kan weinig mis aan gaan
Denk inderdaad dat Mootje het wel goed omschreven heeft!
! Ik was zondag met Woll ook even alleen een rondje gaan uitstappen, ging ook erg goed totdat we bij een wei met een merrie en een veulen kwamen die zich niet lieten vangen. Toen gingen we alleen nog maar achteruit en omdraaien
Ze kan wel heel mooi 50m recht achteruit ben ik achter... Vrouw die haar paarden aan het vangen was heeft haar weer de goeie kant op gejaagd en toen ging het wel weer. Stom mormel.
Daarna de paddocks even opnieuw ingedeeld, heerlijk zo een stal ochtend in de stralende zon. Nu aan het werk, 2 trainingen geven, is altijd leuk om te doen.
.
.
Jeroen! Dan moet jij maar gaan crossen, of is Dropke op verkocht? Mootje schreef:Jeroen! Dan moet jij maar gaan crossen, of is Dropke op verkocht?

. Ergens kijken of ik wat goedkoop van kopen of lenen.
Ik had echt nooit verwacht dat jij een dressuuramazone zou worden twee jaar terug.... Toen was Jeroen toch net in the picture? 

Mootje schreef:Leuk, DienkeIk had echt nooit verwacht dat jij een dressuuramazone zou worden twee jaar terug.... Toen was Jeroen toch net in the picture?
)TeeGee schreef:Bam zn paspoort moet toch ingetekend worden? Alle kruintjes, witte haren en andere plekjes. Bij TG heeft de DA 2 pagina's volgeschreven. Ik heb ook (nog) geen FEI paspoort.