[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:51

Evelien wat jammer dat je in Bathmen niet mee kan doen. Maar nog belangrijker is dat je paard niet wat ergs heeft.. sterkte!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:52

Je kan ook niet even een paar dagen weg, want dan moet je meteen ik weet niet hoeveel bladzijden bijlezen.
Keurig bijgelezen, maar er is niet zo heel veel blijven hangen. Te moe denk ik van twee daagjes lekker weg.
Gisteren in Barchem wezen kijken, en keurig tot na de prijsuitreiking blijven kijken. Noor, Margreet, Simone en Bianca
o.a. gezien/gesproken. Daarna door naar het hotel...... overdag had ik al eens even gepiekerd, want welk hotel had ik ook
al weer besproken???..... Volgens mij het Fletcher en de Scheepsnogwat kwam me wel bekend voor. Dus daar braaf gemeld bij de balie.
Helaas, daar kwamen we niet in het bestand voor. Lieve receptioniste belde naar het andere Fletcher hotel, maar nee, ook daar stond er niets
op onze naam. En wat vervelender was, ze hadden ook geen kamers meer vrij. Snel thuis op internet in het telebankieren mijn aanbetaling op laten zoeken, en
daar was gelukkig niets mis mee. Het hoofdkanter van Fletcher bracht uitkomst. Op de een of andere manier was mijn online-lastminute-boeking ergens blijven hangen.
Foutje bij Fletcher dus. Maar ja, toen hadden we nog geen kamer. We kregen heerlijke koffie, thee met wat lekkers, en de receptioniste ging aan de gang. Uiteindelijk
zijn we in Rijssen belandt waar het Fletcher nog 2 prachtige (bruids)suites vrij had :D . Vandaag meteen maar eens even in het bos bij Bathmen gekeken en daar is de bouwploeg
ook heeeel hard aan het werk geweest. Lijkt weer een prachtige cross te worden. De bospaden waren gortdroog. 1 hoekje maisland is wat pruttig. Maar de MZ-lus is echt heel spectaculair.
Dat belooft wat volgende week!! Degenen die daar starten mogen zich alvast gaan verheugen op een hele mooie cross. Barchem vond ik trouwens ook weer geweldig!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:54

Texelse, wat een avontuur! En klinkt goed van Bathmen! Ik ben er voor een tijd terug nog wezen rijden, maar toen waren ze nog niet begonnen.

Ik mag morgenvroeg met Uk naar de smid. Even 4 nieuwe ijzers onder laten zetten. Had gehoopt tot Bathmen nog te kunnen en hem daarna alleen voor op ijzers te zetten, mara helaas. Het kan nu gewoon echt niet meer. Ze rammelen eronder en hij heeft giga platpoten.

Daarna gezellig met Kris naar Rob in Hernen trainen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:58

Texelse: Wat een avontuur zeg
Tientjeh: Jammer dat je het net niet hebt kunnen redden met de ijzers
San: Mooi dat je shirt verzonden is!
Mandy: Stoer hoor, M plannen :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:15

Lautje haha fijn dat je binnenkort weer dressuur gaat starten.
Anthea gefeliciteerd met je winspunt.
Mootje klinkt allemaal heel goed, tijd gaat altijd zo snel met zulke leuke dingen.
Marijke haha leuk commentaar, wel jammer van je lage punten. Dus nu op naar volgende week.
Evelien balen zeg! :(:)
Texelse mooi weekendje weg gehad dus. De suites bevielen goed?

Ik rij W gewoon door deze winter. Als er wel een serieuse koper komt moet hij wel in vorm zijn... Het beste kan ik dressuur gaan rijden natuurlijk, maar ja dan moet ik M1. Dat nivo haal ik op dit moment natuurlijk helemaal niet. Ben maar 1 keer in de M1 gestart zonder wp. Kan ik dan nog in de L2 starten? Nee zeker? Maar ik ga iig veeeeeeel liever springen. Wil dan daar ook eindelijk eens wat wps in krijgen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:37

Goedenavond!
Ik ben weer thuis van werk. Vanochtend was ik al heel moe, toen op werk keihard aan de slag gegaan, veels te druk geweest en geen rust in mijn kop, en nu ben ik aan het instorten :P Ga nu ook gelijk slapen, morgen weer op tijd dag!

Super van iedereen in Barchem jongens, bijna allemaal super gedaan!
En de rest, knuffel :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:42

Snoek, we hebben het al een paar keer eerder gezegd, maar je gaat maar door: Pas je wel een beetje op jezelf? Op een gegeven moment is de koek op he? Beter nu even kalm aan dan dat je straks bent doorgedraaid.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:45

Margriet ik heb jou ook nog door het water zien gaan in Barchem!
De suites waren perfect! Heerlijk gebadderd, lekkere badjassen, rondje bowlen, lekker dineren, heerlijk onbijten. Kortom, Fletcher is bij ons weer met stip gestegen!!
Gisteren kregen we een berichtje dat het vorige paard van jongste voor het eerst mee geweest was met de nieuwe eigenaar op springwedstrijd, en na een prima rondje met 1 balkje over de finish kwam. Dus hun blij, wij blij. Vriendin haalde vandaag haar laatste wp in de L2, vriendinnetje wint de grote prijs van Moorsele, en zo allemaal leuke dingetjes, die een weekend tot een topweekend maken.

Snoekie, Snoekie, je grens is bereikt hoor meid!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:47

I know Sim, maar het is allemaal ook wel heel erg leuk. En het moet ook allemaal een beetje. Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik nog maar 4 dagen in de week ga werken: 3 doordeweeks en dan zaterdag de hele dag. Dan heb ik doordeweeks 2 avonden vrij, en zondag de hele dag. Da's al een stuk beter verdeeld :) En ik heb komende periode maar 2 vakken op de uni, dat scheelt ook wel onwijs! Hoef alleen maar op maandag en woensdag naar de uni, verder 'vrij'. Naast werk en studie heb ik dan alleen Vorstin nog, maar daar kan ik momenteel toch heel weinig mee doen. De drukte is ook wel fijn trouwens, dan heb ik ook geen tijd om te piekeren. Op momenten dat ik daar wel tijd voor heb, is dat soms lastig te stoppen namelijk. Op werk heb ik daar gewoon geen tijd voor, en dat is ook wel heel fijn.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:49

Klinkt goed Texelse van de bruidsuites! Leuk ook dat jullie vanuit Texel naar Barchem komen om te kijken. :)

Snoek, denk aan jezelf he. De verdeling die je nu maakt klinkt al beter. :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:00

Ik snap het wel Snoek. Maar zoals Sannnn ook al zei, de verdeling zoals je hierboven aangeeft is wel een stuk beter. Lekker bezig zijn is prima, maar TE is nooit goed. ;)

Texelse, wat een top-weekend voor jullie! Mij nog zien rijden in de cross trouwens?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:11

@Sim: jazeker, en later stond je nog te praten bij de trailer toen we langs kwamen. Ik geloof met Margreet, maar toen heb je ons niet gezien.
@Sann: we waren met z'n viertjes. Allemaal betrokken bij de organisatie van onze sgw. En ik loop altijd maar de sgw Barchem op te hemelen, dus de anderen wilden dat nu wel eens met eigen ogen zien, en ze begrijpen nu waarom ik altijd maar zo hoog opgeef over Barchem. Hopelijk mag ik een volgende keer weer met een van de meiden mee als groom, want dat zou betekenen dat ze weer aan het crossen zijn.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:16

texelse schreef:
@Sim: jazeker, en later stond je nog te praten bij de trailer toen we langs kwamen. Ik geloof met Margreet, maar toen heb je ons niet gezien.

Zou heel goed kunnen. Heb idd met Margreet (die zat in de auto op weg naar huis) staan beppen. :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:46

En het wachten is beloond...
B/ L equippe 1ste en M/Z 3de van kring west!
Had 187 punten had eerlijk gezegd wel meer verwacht!
Mooie deken gewonnen en de eer uiterraard!
En winstpuntje niet te vergeten!
Volgend jaar zal het B/L bij ons op manege Berestein georganiseerd worden :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:58

Jantine goed van je zusje, geeft vast een fijn gevoel dat hij zo overal langs liep. :)
Marijke, waar ga je BB springen? kan niet zoveel wedstrijden in de buurt vinden waar ook BB is.
Mandy, ja klopt, 9 november mogen we verhuizen!
Texelse wat een avontuur, zit je toch vast in de zenuwen als zoiets je overkomt..
Shanouk, pff hoe houd je het vol. Die planning klinkt wel een stuk beter, even 2 dagen om op rust te komen!!
Henny gefeliciteerd! :)

Mijn paard is enorm afgevallen maar heeft dus ook echt de bekende overgebleven huidflap.
Trekt dat bij paarden nog weg?!

Hier is een foto van haar borst, dat daaronder dat flapje is dus dat overige deel huid. :o
Foto
Het is best sneu maar ben al blij dat ze weer in conditie is.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:00

In Gorssel Danielle is BB springen op 27 november :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:07

Snoek je moet wel oppassen hoor. Tuurlijk is het leuk en daarom doe je het, maar er komt een moment dat je echt instort en niets meer kan. Dat moet je ook niet willen. Wees voorzichtig!

@ Texelse: jeetje zeg, dat is toch ook wat met dat hotel :\ Gelukkig is er voor een (luxe :D ) oplossing gezorgd!

@ Danielle: geen idee of dat nog weg gaat. Misschien keer een DA naar laten kijken. Is je paardje zo dik geweest dan? Zoiets heb ik nog nooit gezien?

@ Margriet: ik dacht dat jij t/m het L2 altijd heel goed ging in de dressuur? Als je dat weer goed oppakt en gaat lessen, moet de M1 toch ook wel goed komen?

Ik ga zo naar bedje en op tijd weer naar Haaksbergen morgen vroeg om mijn brokkenpiloot te verzorgen :(:)

:wave:

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:11

Dat weekend is nog vrij, ik ga eens overleggen, bedankt!
Euh, Tessa was goed gevult ja. :o Als ze loopt zie je het niet, maar zo is het echt lelijk.

Hopen dat het morgen goed gaat met Zetje! :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:12

:= ik was in beide proeven laatste :+ ik heb zo'n flauw vermoeden dat de jury ons niet zo leuk vond :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:13

Wat gek zo'n flapje over Danielle.. Geen idee of dat nog weg zou trekken.. Hoe lang heeft ze het al?
Shanouk: Doe maar rustig aan :(:)
Mandy: Wat verschrikkelijk balen van Zetje :oo Hopelijk gaat het morgen alweer een stuk beter.

Ik vond net 2 familieleden van Wolles op mp. Zelfde mama en in dezelfde conditie als toen ik woll kocht: http://link.marktplaats.nl/495770704 :')

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:18

Oh oh, daar lijkt het wel op Marijke. Heb je niet vriendelijk gelachen of zo?
Snoekiej, hopelijk slaap je lekker!
Texelse heefte een lekker weekend gehad. Wat een gedoe met dat hotel :oo . Wel leuk dat het zo opgelost werd!

Ik ben vanmiddag weer met Giga het bos in geweest: je moet toch iets als je niet naar Barchem hoeft. Het was hartstikke druk in het bos. Giga is 4 x voor het paard van Sinterklaas uitgemaakt en 1 x zelfs voor het paard van Pippi Langkous := .
Verder was het heerlijk!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:21

@ Henny ik heb vroeger op Berestein gereden. Heb ooit een half jaar in Den Haag gewoond. Gefeliciteerd met je wp
@ Vief die heeft duidelijk een weideconditie

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:23

Marijke je weet tenminste wel waar het aan ligt. Jullie kunnen alleen maar stijgen vanaf nu :P

Niet echt een voordelige foto van die merrie... :))

Ik train haar sinds een maand weer intensief en het viel me vorige week op.
Dus lang heeft ze het niet. Wel grappig hoe snel een paard afvalt en in conditie is.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 23:41

Texelse dan heb je mij ook voorbij zien komen zaterdag..starte 2 na sim.
marijke dat is oliebol met 2proefjes dezelfde jury he..hebben wij hier indoor altijd :s of ze mogen je en 2x punten of 2x niks

Eens kijken wat ik dat weekend heb voor gorssel springen..

Nu lekker in bed, ben echt giga moe

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:33

Goedenavond.
Eef: Wat vervelend, hopelijk valt het mee.
Snoekiej: pas op dat je jezelf niet voorbij loopt...
Vief: "Ik kan er niets aan doen baasje, het zit in mijn genen := "
MM: Balen van je proefjes.
rowo: :(:) voor Zetje.
Henny: gefeliciteerd!
Texelse: Een bruidssuite klinkt wel goed, en M/Z-lus? Vertel, vertel!

Helaas geven jullie allemaal het antwoord wat ik eigenlijk stiekem ook wel wist :Y) , dressuur it will be.
Komt ook wel goed uit want ik heb nog 13 dressuurcoupons liggen en 3 springcoupons en 2 gehele sets sprincoupons die ik dan terug kan sturen. Nog maar even extra genieten van de laatste cross van dit jaar dan :) .