@ Texelse, wij hebben een bockmann champion en hij bevalt ons echt helemaal super! Vooral het aluminium is fijn. Wel hebben wij hem nieuw gekocht en toen hebben ze ons aangeraden om er een westfalia onderstel onder te laten maken. Deze ligt super stil op de weg. Weet dus niet wat er zo ''mis'' is met het normale bockmann onderstel.
@ Jantine je kunt al goed zien dat je af bent gevallen!!! Hoe is het gegaan met je zusje?
@ Mootje das niet leuk een boos vriendje ... dat had ik vanmorgen ook

@ Benthe, jeeee jij moet dressuur ruiter worden! Wat goed gefeliciteerd!!!

@ Shanoek ja die druppels heb ik al eens gezien. Moet je alleen in januari mee beginnen en dat heb ik niet gedaan

@ Annetje wat balen dat je niet zo fijn hebt gereden. Fijne spring instructie is ook moeilijk te vinden. Wij hebben er nu 1 en die is super. Maar ze geeft les op de vereniging, maar mocht zij stoppen ben ik in staat om voor haar naar de vereniging te gaan waar ze nog wel les geeft. Zij kan zo'n lekker gevoel geven.
@ Sanurie fijn dat je paard lekker liep de dag na de cross. Die van mij is dan vaak groot lomp en bully.

@ Bianca beterschap. En gefeliciteerd met je cap en air jacket.
Wij hebben een leuke dag gehad. Geert had 180 met dressuur 1 balkje met springen en een foutloze cross en als enige binnen de tijd gefinished. ( was vorig jaar ook al zo

Verder mirthe nog een tijdje gesproken met der leuke knollie. En heb ''gezocht'' naar nr 15 maar die niet kunnen vinden... Margriet waar heb je je verstopt~???