Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik rij nu met RedBack-jodphurs met Harry's Horse chaps, beide in het bruin. In de zomer vind ik het vooral erg lekker om met chaps te rijden
. Werd laatst gebeld door van Rijs dat mijn Petries daar nog stonden, heb er destijds een rits in laten zetten, maar heb die krengen nooit meer opgehaald, was ze totaal vergeten
..
..
, wat een topper naast de fiets zeg!! Wel moesten we even aan de kant voor een trekker (daar stikt het er nu van, iedereen is lekker z'n landje aan het bemesten), voor de rest heeft Wo heerlijk met mij een eind naast de fiets gedraafd. Zijn even dat pad op geweest
.
....
!! WolinLotte schreef:Heb overigens net een ´nieuwe´ fiets op de kop getikt voor 50 pleuries, beetje pimpen nog, bakkie met bloemetjes, ander kleurtje en voilá!! Lotte gaat weer in stijl te fiets
.

Verder ook even een mailtje naar een zadelpasser/controleur gestuurd. Ben al 3 dagen aan het bellen, maar er wordt helaas telkens niet opgenomen.. Dus ben benieuwd of er op mijn mail wel wordt gereageerd

heerlijk laars.
.
. Nooddouche is dus ook meteen afgebroken, en ga er zo van genieten! 
Over de laarzen, ik heb 2 paar van cavallo. Weet zo niet meer hoe ze heten
Voor springen heb ik die met veter en rits en voor dressuur alleen met rits (aan de voorkant) Ben er wel heel blij mee, ze rijden super. Springlaarzen heb ik ook al weer een paar jaar alleen de ritsen daarvan gaan telkens stuk.
Simmie schreef:Dit vind ik wel een mooie plastron. Mooi stofje ook. Wel jammer Dat de beide rijen Steentjes Scheef zitten.
Fijn dat je de trigger gevonden hebt!
en verder gister minder nieuws gehad dus had even een dipdagje. Verder lees ik wat over laarzen en jasjes. Ik had laarzen vao Derby maar vond niet dat die mooi bleven (softjumper) en heb nu DeNiro's en die bevallen prima. Voor thuis heb ik bruine DeNiro schoenen met chaps van ?? Wel duur en ook erg fijn. Ze blijven ook erg mooi moet ik zeggen. Jasje heb ik van Iris Bayer, bevalt me erg goed en vind um ook nog steeds erg mooi.

En daarnaast heb ik nog Ariat schoenen met kentauer chaps, die zijn ook erg fijn, daar rij ik thuis altijd mee. Laarzen gebruik ik nu alleen nog op wedstrijd eigenlijk.
Voor straf mag hij vanavond ook nog mee naar de dressuurles op de vereniging