[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:41

Hihi.. ja het leek me slimmer om het in die volgorde te doen. ipv andersom

BT 148 is nog best netjes voor een tijdbom

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:52

scum: ja dat is zeker wel de bedoeling, maar ik baal gewoon dat je de hele dag bezig bent om uiteindelijk maar 1 proefje te mogen rijden
die indoctro gaat straks ook weer de cross in waarschijnlijk, maar eerst weer oefen of ergens een lesje volgen, dan ga ik misschien wel mee, ik wil best eens een crosje rijden, maar ik sta er niet echt om te springen hoor geef mij maar een springparcours
simmie: ja dit was de aller eerste keer voor haar, en voor ons als combinatie, ik geloof wel dat het komt, want ze heeft het volgens mij wel in haar...

CD: ja zeker!! ze hield zich nog redelijk in, en ik vroeg echt helemaal niks van haar, anders was het geheid rodeo geworden

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 22:55

BT; toch netjes voor 1e keer 148!
(ik heb vandaag toch mensen gezien )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 22:57

Trouwens CM(geloof ik) vroeg wanneer Okkie weg gaat, wss 11 februari, week na de Gelderse Kampioenschappen springen, als de keuring teminste goed is

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:01

wie is CM?

RK: over je springsloffie alla dressuur gesproken!! ik reed met mexicaan, springzadel met GPG beugels
mooie korte staart springteugels, springlaarzies, en ik had een 8 voor verzorging... wat ben ik toch erg

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:02

Biertabje schreef:
mijn dressuur ging gister best redelijk ik mocht echt niks van madame vragen, want ze was snel beledigd dus ben maar dom rondjes gaan hobbelen ze liep met inrijden best wel braaf, maar toen ze die ring in moest met witte hekjes(jeetje wie verzint dat nu ) had ik een tijdbom onder me kont!! niet zo'n succes, drafstukjes gingen wel, maar kreeg haar niet de hoeken in in galop wat gebok, maar ach ze moet het maar leren hoor, ik had 148 punten en dat vond ik wel goed gejureerd

Niet slecht voor de eerste keer toch

Citaat:
vandaag lekker naar het bos geweest, (dijkgatbos) ze deed het water, de greppels en de op en af sprongen erg super!! beetje kijkerig, maar verder was ze super braaf, bij een heel smal boomstronkje(zonder aanleuning) had ze zoiets: wat is dit...ik kan er beter langs maar toch deed ze het best braaf Indoctro die mee was, was weer als vanouds, zo fanatiek die loopt waarschijnlijk over een maandje weer haar eerste oefen rondje (1m)

Fijn dat ze zo goed ging en helemaal super dat Oet weer zo in vorm is!

Citaat:
en het vosje hebben we vandaag nog even naar gekeken, maar die liep zo kreupel als wat dat is echt einde verhaal, hij gaat terug naar de fokker en waarschijnlijk gewoon een jaar weg gezet... erg jammer, maja het is niet anders

Balen, maar wat doe je eraan. Hopelijk knapt hij daar toch nog wat op

Citaat:
en als laatste hebben we de 3 jarige (veulen van de Indoctro) laten vrijspringen, nou op 1.20m deed ze nog geen moeite om eroverheen te komen leuk voorbeentje, achter was nog niet zo geweldig, maar ze sprong wel zo hoog dat ze er niks van af gooide, de volgende keer maar een oxertje proberen
Is die alweer thuis? Ben wel heel nieuwsgierig naar Wencke(toch?), komen er nog een keer foto's?
Is een pacific toch?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:04

Ze bedoelt Carpediem denk ik BT

Wie heeft de UNOX-worst trouwens gewonnen?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:05

ja klopt Gomir! ze staat inderdaad weer een tijdje thuis(meer info maar via pb, want de rest heeft er niet zoveel aan )

hmm volgens mij moet ik Ineke nu een Unox worst geven

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:07

gomir schreef:
Ze bedoelt Carpediem denk ik BT

Wie heeft de UNOX-worst trouwens gewonnen?

bedoelde idd Carpediem ja

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:19

Boft Ineke even Heeft ze er zelfs twee, want er lag er al één in de koelkast ook

Ik zie je pb wel tegemoet

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:22

Zo weer bijgelezen!
Gomir: weet jij hoe laat zaterdag die NRPS dag begint???

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:31

9 uur denk ik, dan begint iig de derde bezichtiging en meestal is dat het eerste onderdeel.
Eerder dan half negen wordt het iig niet.

Programma zal in de loop van de week wel online komen

Ik heb net de cursusmap doorgelezen, is goed te doen in twee uurtjes Dat boek geloof ik wel, geen idee wat ik daar uit moet lezen en het meeste kan ik wel beredeneren als er een vraag over komt.(bovendien is het volgens mij onmogelijk om dit niet te halen )

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:36

Oke,dan hou ik site in de gaten. Ik ga niet zo vroeg
Ik ga morgen maar eens beetje leren. Denk dat het wel moet lukken met een x doorlezen!
Wil heeft vanmiddag de Minihengst gebracht

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:48

Ik ga morgen op concours met Otje, die is al zo'n tijd niet meegeweest
Heb gister niet te hoog gesprongen, omdat hij dus al een tijd niet gesprongen had. Rij morgen dus eerst lekker een rondje L HC

Met een keer doorlezen red je het echt wel!

Hoe is je minihengstje? Ik wil foto's!

Er was gister trouwens iemand van cursus op stal. Begon heel enthousiast tegen me te praten; ik had alleen geen flauw idee wie het was (maar dat is een bekend gebrek van me )

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:14

Zo weer flink bijgelezen...
BT, nu blijft die unox worst nog een poosje in de koelkast...
Leuk dat die indoctro ook weer goed lijkt te gaan. Maar wel jammer van het vosje

gomir, succes morgen.

Ben vandaag de hele dag op de hengstenkeuring (friezen ) geweest in Leeuwarden. Zeer goeie sfeer, leerzaam maar ook zeer verbazingwekkende juryoordelen...
Morgenmiddag springwedstrijd met de Indoctro.

Heeft iemand trouwens dat nieuwe boek van Lammert Haanstra al gezien?? IK zag het vandaag en bladerde er ff in rond en wat schetst mn verbazing... Ik sta er zelf in met een foto In het deel wat gaat over de valtraining voor ruiters. (Hesterv en Wieneke Hadderingh staan er ook in )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:29

Dat is wel een hele goede reden om dat boek te kopen

waar gaat het verder over? Behalve longeren/lange lijnen etc
Dat doe ik namelijk toch nooit met Otje, die wil dan niet lopen

hesterv

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 10:10

reeskees schreef:
Zo weer flink bijgelezen...
BT, nu blijft die unox worst nog een poosje in de koelkast...
Leuk dat die indoctro ook weer goed lijkt te gaan. Maar wel jammer van het vosje

gomir, succes morgen.

Ben vandaag de hele dag op de hengstenkeuring (friezen ) geweest in Leeuwarden. Zeer goeie sfeer, leerzaam maar ook zeer verbazingwekkende juryoordelen...
Morgenmiddag springwedstrijd met de Indoctro.

Heeft iemand trouwens dat nieuwe boek van Lammert Haanstra al gezien?? IK zag het vandaag en bladerde er ff in rond en wat schetst mn verbazing... Ik sta er zelf in met een foto In het deel wat gaat over de valtraining voor ruiters. (Hesterv en Wieneke Hadderingh staan er ook in )

*o/* ik moest zooo lachen toen ik dat smsje kreeg dat we in dat boek staan!!!!! Ben wel benieuwd hoe charming
kga trouwens vandaag ook weer dressuurmutsen... hoop dat Lars een beetje lief is want volgensmij heeft meneer nu echt te weinig gecrosst!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:50

heeeey

Ik had gister dus wedstrijd in gaasterland.. met losrijden was ie eerst beetje stug maar later liep ie fijn
en in de proef ook wel alleen zaten er wel wat dingetjes in waarvan ik dachht oeps foutje dus daar gaan we nog even aanwerken voor de Friese.. maar ik was tevreden en had 183 punten (in Z1) dus weer een wp erbij

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:57

BT; zijn er bij jullie in de regio geen wedstrijden waar je 2 proeven mag rijden? Want jullie mogen toch ook altijd 2 parcoursen?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:06

dat was NH scum ik woon nu in Friesland...ben er op achteruit gegaan

RK/hesterv: leuk dat jullie in dat boek staan...ben benieuwd hihi
kimdepim: gefeli met je punt!!
gomir: succes
hesterv: succes(inmiddels ben je al aa het rijden volgens mij:D)

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:11

Netjes hoor Kim!
Hester veel succes!
Jitske: Schiet dan al op met Okkie! Wel lekker dat je m zelf nog ff kunt blijven starten! En die keuring zal vast wel goed komen
RK/hesterv: wel ff da stukje inscannen he Wij willen het ook zien!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:07

CD; nouja, mn zusje start nog met Okkie Maar Okkie krijgt het daar wel goed, dus dat is ook wel fijn om te weten
BT/hesterv; leuk dat jullie in dat boek staan! is wel een reden om het boek te kopen
kim; gefeliciteerd met je winstpunt!
Ik ga straks ook weer de dressuurmuts uithangen
Dus ik ga nu maar eens vlechten!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:21

Kennen jullie die mop van Gomir die op concours ging Die ging niet

Eerst had de auto al een storing vrijdag dus afgebeld. Eigenhandig de auto gemaakt en weer opgegeven
Kom ik net op stal had Otje gelegen. Kon natuurlijk ook vannacht zijn geweest(had niet zelf gevoerd vanmorgen) dus ik toch maar poetsen en opscheren. Hij had al die tijd braaf gestaan dus ik ga het halster pakken en wil de merrie buiten gooien en toen lag hij alweer. Heb hem dus maar bij de merrie gezet en afgebeld
Balen, maar ik ga niet weg met een paard dat niet helemaal fit is

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:43

Gomir: Balen maar ik zou ook thuis blijven.
Ik zal even foto van nieuwe aanwinst plaatsen!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:46

Meet Zwelgje!!!(voorheen Benno)
Afbeelding
En mijn knappe bijna 2 jarige Karandasj "Zires Linde"
Afbeelding