Jammer dat het wat ver is, anders mocht je met die olijke pretkop wel de baan op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er week geleden op bezoek geweest voor paard van stalgenootje die er op revalidatie was (is terug na 3 weken nu) en echt amai spieren!!! Maar dat was wel iedere dag zwemmen, aquatrainer en de loopband. Ik ga wss als onderhouding gaan terwijl dat Shuddy in het werk zit. Maarja 'k ga daarvoor eerst bellen naar Jurgen wat de beste optie is!
De situatie daar is ook ideaal voor logement, paarden die buiten mogen, staan op de wei met meer dan voldoende gras.
Maar denk eerder optie 1 zo eerder onderhoudend maar we zien nog wel!
.
, maar op wedstrijd heb je meestal ook maar 1 kans om parcours te rijden, dus beter zo dat ze het eerste keer goed doet en 2x minder, dan omgekeerd
.
!
, wel nie in de handel verkrijgbaar, had ik via DA.
en Canch die haar best deed, goeie voorbereiding klinkt dat! Wordt een vol weekendje zo! Maar da's ook tof hé!
. Hoefbevangenheid is weer onder controle, blein bijna. Tof zo 'n paard
. Ochja, ze doet het vast niet expres... Maar soms hé... Ik hoop ze weer op 't rechte pad te hebben voor de crossles van zaterdag!! En dan strak trainingsschema, streng diëet en recht blijven de rest van haar leven dedju! Wilde eerst zeggen de rest van 't seizoen, maar da's me toch ni lang genoeg
.
en zaterdag nog een rondje endurance (30 km) met het paard van onze hoefsmid. Hopelijk beide met fijn weer
leuk dat hij al verkocht is Antonius, en zeker aan iemand die je kent, kan je hem nog wat volgen
je kan altijd nog gaan lopen met je shet he Varekaj
doe ik ook wel eens met de mijnen. En leuk dat je met je ander paar dan aan de slag kan gaan. Ik ben al blij als ik er eentje regelmatig gereden krijg
Start to run les 1, heb er de hele rest van de week spierpijn van gehad. Kon amper een trap op (tot grote hilariteit van mijn vriend). Nu beginnen de examens, vandaag is blokdag 1, en nu wil ik er wel weer invliegen. Bij erg mooi weer ga ik sowieso op de weide studeren: kleurtje krijgen, vitamine D opdoen, uitwaaien, véél rust (en vliegen
) en weinig afleiding. Dan kan ik tussen het studeren door ook even een rondje lopen lijkt me.
?

. En ik dacht dat stal eigenaares zei dat da echt niet duur was. Iets van 10 euro voor een sessie?? Kzou het nog eens moeten navragen! En mss dat nu wel duurder is wnat da komt wel populair.
, 11u dressuur en 15u28 jumping/cross.
), ontstond een beetje chaos precies. Maar blijft sjiek om keer te zien zo!
. Hier id buurt is ook iemand daar mee begonnen, beetje mee met de hype denk ik. Effect is vooral met herhaling te bereiken idd... En dan is 't idd iets om 'in plaats van' ipv 'extra' te doen hé...
), maar na die vaccin een week rust en dan de lakse eigenaar (ikzelf dus) die graasmasker keer ni opzet en ze te lang op de grote weide laat en hoppa! Geoogst wat ik gezaaid had!

, er zitten 'bijtwondjes' aan de lepel vanachter, maar verder doet ie 't nog prima!