Ik zit er aan te denken om misschien Oudkarspel nog op te geven. Weet iemand of de BB ook een springparcours heeft? Ik kan dit zo gauw niet op de site vinden. En of de B er vriendelijk gebouwd staat eventueel
Diegenen die de "Crosscountryapp" op de iPhone/iPad hebben kunnen het parcours van Castenray van de M pony / L paarden downloaden op de website (www.crosscountryapp.com). Van deze app is nu ook een gratis lite versie waarmee je door anderen opgenomen parcoursen kan downloaden en bekijken.
Even alvast een vraag voor het najaar (en misschien heb ik het dan niet meer nodig) maar welke crossen hebben heel veel open terrein. Vandaag gemerkt dat Ferrose bos nog wel erg spannend vindt om in te crossen
Diepenheim heeft veel open terrein en is een fijne cross. Texel is open veld, Barchem is vrij open, princenhage ook.
Roxxiejj
Geplaatst: 05-05-12 13:09
Ik heb bevestiging van Gorssel Joki: najaar vind ik wel veel afwisseling. Vasse was meer bos dan open, Diepenheim en Neede van alles wat, wel aantal open stukken. Barchem vond ik redelijk open
ik vind texel ook inderdaad te ver weg, maar ik heb nu wel een idee hoe de cross er daar uitziet...wel mooi hoor..
maximiliano
Geplaatst: 05-05-12 13:55
Joki, PH is open veld. Daarna heel klein stukje bos en dan weer open veld, heel klein stukje bos en dan weer open veld. Hele leuke cross vind ik. Die is in Oktober.