Ik heb er te weinig verstand van, maar ik vond de uitgestrekte galop niet vloeiend. Halthouden op de korte zijde niet vierkant. Ze heeft nettere proeven gereden.
Laatst bijgewerkt door Sim op 14-07-11 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje: zeer gezellige stalgenoten heb jij zeg! Hamertje lenen Sann: Uggs zijn best fijn! Niet meest charmant maar wel heeel lekker voor in de winter, heb van die hele hoge (met 80% korting gekocht anders waren ze iets van 300 euro ofzo!) Echt heerlijk voor in de winter want heb wintervoeten. Bianca: een heeeeeeele dikke knuffel voor jou Lau: auwtsj niet fijn! En gewoon die killersheels aan? Stoer hoor! Zou ik ook doen (hopelijk is hij het waard ) Lielle: wauw wat tof dat bokt dat heeft!
floor01
Geplaatst: 14-07-11 16:27
_Sim_ schreef:
floor01 schreef:
En een keer overgang stap-piaffe of passage wou hij aangalloperen.
Idd ja, na dat lange stapstuk galoppeerde hij aan ipv passage.
Waar is de Sim die afstraft op spelfouten?
bianca1980
Geplaatst: 14-07-11 16:30
LAU @ jij hebt ook altijd van de pech dingetjes he..... NOOR @ blijven wonen word geen optie meer (alle mogelijkheden heb ik al berekend), ik val onder de noemer wurg hypotheken helaas, hoe langer ik ga blijven zitten hoe groter de schade gaat worden. Plus het feit dat alles zo duur geworden is dat ik het bijna niet meer alleen kan opbrengen. Ik heb nu wel iemand inwonen maar mijn angst word dat zij een keer weggaat en dan zit ik er alleen voor en dat gaat grote consequenties hebben waar ik liever niet aan wil denken.
Sim
Geplaatst: 14-07-11 16:33
floor01 schreef:
Waar is de Sim die afstraft op spelfouten?
Dat mag niet meer. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Dus nu doe ik het subtiel door in mijn antwoord het woord op de juiste manier te spellen.
Dat mag niet meer. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Dus nu doe ik het subtiel door in mijn antwoord het woord op de juiste manier te spellen.
Dat was me al opgevallen.
@ Bianca, moeilijk situatie dus.... hopelijk vind je gauw een oplossing @ Lau, ik vind Warum Nicht ook echt geweldig . In uitgestrekte draf is hij echt in een paar passen aan de overkant Maar Adelinde vind ik niet zo'n sympatieke ruiter, wat TG zegt, ze hangt er zo aan. Althans, dat is het beeld.
TeeGee
Geplaatst: 14-07-11 16:37
Ik ben eigenlijk wel fan van Scandic
daNiielle_
Geplaatst: 14-07-11 16:39
Klopt ja, was een hele discussie over zag ik, over dat verbeteren! Subtiele oplossing heb je gevonden.
Ik ben dan weer minder fan van haar paard, over haar ga ik niet oordelen, heb haar alleen via niet al te scherpe live-streams gezien.
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel met dressuur. Ja, ken Gal en Totilas wel en na de verkoop ook Rath en Adelinde, Anky en Tineke Bartels van naam, maar voor de rest moet je me er niets over vragen. Ken al die paarden ook niet. Als ik 1 of 2 combinaties heb gezien vind ik het wel weer mooi geweest.
_Noor
Geplaatst: 14-07-11 16:48
Was als pb bedoeld
Laatst bijgewerkt door _Noor op 14-07-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Jee Lau wat onwijs balen zeg van je voet! Zal ik je eens een veer in je re*et stoppen???!! Mn schoonmoeder kwam hier net binnen toen ik de foto's van zondag aan het kijken was, ze vroeg wie dat meisje was!! Jij!!! Ze vond je een hele mooie meid om te zien! Dus go for it tomorrow!!!
Hahahaha nu is het springen erop, valt er 1 bij de eerste hindernis al af.
Joki
Geplaatst: 14-07-11 17:31
Noor jammer dat je niet naar Renswoude gaat maar snap dat je het er met 2,5 uur rijden niet op waagt. Ik ga voorlopig gewoon wel en bekijk bij het gezamelijk parcours verkennen wel of ik mijn paard ophaal of niet Evelien dat doet Caap heel netjes Texelse raakt in winterstemming door het weer en gaat boerenkool eten Auw Lau itsme soms zijn die secretariaten niet zo handig in het plannen Ik moet net als Noor ooit ook nog leren strijken sterkte bij de fysio Texelse Wat ontzettend balen Bianca Veel plezier op je date Lau
Les ging wel weer heel fijn dus langzaam krabbelen we weer op naar ons oude niveau (en bij voorkeur een stukje beter)
Even een vraag over de polypads. Blijven die goed liggen. Onder mijn springzadel blijven alleen de Anky Jump met letters liggen. Alle eurostardekjes met lusjes verdwijnen en voor het springen had ik wel een mooie polypad combi gevonden maar ja dan moet het wel blijven liggen