Weule, dat is fijn!
Net bij een paard wezen kijken, fijn springpaard maar geen crosspaard. Op naar de volgende

Nu even wat eten en daarna naar Etten-Leur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb zelden zo slecht gereden, maar het lukte allemaal niet zoals ik wilde. We hebben twee rondjes BB gedaan en maakte mikado van bijna elke hindernis, dus de B hebben we toch maar even laten zitten
Vies liet zich niet lekker bewerken en ik ben dan niet genoeg ruiter om dat op te lossen. Tijdens het losrijden was hij al erg sterk en tikten we er al wat balken vanaf. Ik kreeg hem in de galop ook niet fijn bij elkaar en dat hebben wij echt nodig in het parcours. Hij maakt zich vaak lang en vlak en is dan te traag met zijn voorbenen. Hij was nu duwerig en ik had zulke zweethanden dat ik de teugels niet vast kon houden. Daarbij was ik misschien weer teveel aan het mutsen aan de voorkant en dan vergeet ik de achterkant. Stom!
En wat een droppie, grappig dat het kolletje een soort van uitloper heeft!!!

" je bent er maar duk mee hoor, Hoop dat je snel een leuk paardje weer vind, wat dan ook goedgekeurd word.
, maar neem aan dat je niet van bokt etc verdwijnt..Mail me even je mail , kehb nog een paar foto's van jou op Chaam
andere waterplassen waren geen probleem daar stampte hij rustig op los. Helaas ging andere paard er ook niet in dus dat helpt dan ook niet echt. _Noor schreef:@ Myca: het gaat me er met name om wat er overblijft. Het rot toch weg? Hoe lang blijft het liggen?
Zouden de crossers hier (die jonger zijn dan 26) het leuk vinden om met een parcoursbouwer de cross in de Vlietlanden te lopen op de vrijdag voor de cross als dat zou kunnen? Dat is iets wat we misschien willen organiseren, maar ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is.Jetske_ schreef:Ik zou het opzich wel leuk vinden Shanouk. Welke cross (niveau) zou er dan gelopen worden? Of is daar nog niet over nagedacht?

Lay-out wordt nog anders natuurlijk, maar er staat al wel wat info op 
Snoekiej schreef:edit: Voor de mensen met een AJ, hebben jullie ook een reservepatroon en evt hoe veel? Gewoon bij Canter bestellen?
)