[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:29

Mo, hopelijk ben je Corion snel kwijt.
Weule, dat is fijn!

Net bij een paard wezen kijken, fijn springpaard maar geen crosspaard. Op naar de volgende :P
Nu even wat eten en daarna naar Etten-Leur.

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:32

je hebt het er maar druk mee evelien!
Mo: ach je hebt er maar 1 nodig! Ik had sabine op MP gezet, binnen 2 dagen 9 mensen die wouden komen kijken in de daarop volgende week, en de eerste kocht haar al :Y)
Jeroen: succes met de verkoop, het is een leuk paard!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:40

Dat ging dus hard, evony! Ik zit ook een beetje in dubio. Liever snel weg voor een mindere prijs dan dat hij lang blijft staan... als ik iets in mijn hoofd heb, moet het ook eigenlijk allemaal meteen :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:41

Jeeej, ik heb een Airjacket :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:42

Ken het probleem Mo, liever gisteren dan vandaag. :P

Leuk Snoek!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:43

Gaaf Snoek!
Kan me voorstellen dat je, nu de knoop is doorgehakt, je je paard snel "weg" wilt hebben Mo.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:48

Daar heb ik in het dagelijkse leven ook last van Mootje :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:52

Gelukkig ben ik niet de enige met die eigenschap :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:10

dat ging idd heel snel bij ons mootje! Maar Sabine was ook een paard dat alles gezien had (M dressuur L springen L sgw) en een eerlijke prijs dus ze was snel weg!
Shanouk: gefeliciteerd met je AJ :D

Net lekker galoptraining gedaan met Beat, 3,5 km en het ging super *\o/*
Ruby lekker dressuur gereden en die gaat met de dag beter!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:11

Nou, volgens mij hebben we de mensen in Heteren laten lachen hoor :o Ik heb zelden zo slecht gereden, maar het lukte allemaal niet zoals ik wilde. We hebben twee rondjes BB gedaan en maakte mikado van bijna elke hindernis, dus de B hebben we toch maar even laten zitten ;) Vies liet zich niet lekker bewerken en ik ben dan niet genoeg ruiter om dat op te lossen. Tijdens het losrijden was hij al erg sterk en tikten we er al wat balken vanaf. Ik kreeg hem in de galop ook niet fijn bij elkaar en dat hebben wij echt nodig in het parcours. Hij maakt zich vaak lang en vlak en is dan te traag met zijn voorbenen. Hij was nu duwerig en ik had zulke zweethanden dat ik de teugels niet vast kon houden. Daarbij was ik misschien weer teveel aan het mutsen aan de voorkant en dan vergeet ik de achterkant. Stom!
Moet zeggen dat ik er stiekem wel meer van baal dan ik had gedacht... Het jammere blijft ook dat ik nog steeds geen springles kan vinden aan huis. Ik denk dat deze problemen zo op te lossen zijn.

Verder wel hele gezellige dag gehad en Viesje staat weer lekker op de wei :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:18

Annetje: och hoe vaak ik wel geen lucifer houtjes heb achter gelaten met toc, komt vanzelf goed! Ik heb die periodes ook gehad. Het is vooral erg vervelend idd dat je geen springles kan vinden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:33

Hoi

@ Texelse ik heb jaren lang de Blomert Diamant gehad. Was een fijne trailer. Welke is de Champion? Is dat met een middenraam? Ik heb nu een Bockmann master met zijramen. Mijn ruin kan niet tegen een trailer met alleen een voorraam. Die ging bukken onder viaducten.
@ Mootje een paard zoals Corion zou ik niet verleasen..Verleasen doe ik zowiezo niet meer.
@ Snoekiej gefeliciteerd met je AJ

Ben net terug van 34 pony's jureren. Ben gaar..punten varieerde van 153 tot 205..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:34

Caro: kan ik me voorstellen! Fijn dat je toch nog wat fijne combinaties in de ring hebt gehad zo aan de punten te zien.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:47

Hallo !!!

Ik ga even bijlezen want ik loop weer 15 pagina's achter ofzo :+
Dus ben ook wel even bezig :P

Margreet: Dat filmpje van KJ is wel erg schattig, halster is nu nog veelte groot :P
later die foto's, geweldig!!! KJ is lekker aan het rennen en Nudine er maar achter aan :P
En dat van die smiles had ik ook gemerkt, was helemaal vergeten dat natuurlijk een 1 april grap was. Ik d8 al, nee die zijn irritant!!
Vief: Nog gefeliciteerd !!
TG: Helemaal leuk !!!!!! Nog een veulentje erbij hier in het topic :D En wat een droppie, grappig dat het kolletje een soort van uitloper heeft!!! <3
Evelien: Leuk dat Wendel is opgenomen in het stamboek :D
Sandra: Mooi dat de nietjes uit vero haar hoofd zijn en dat het er goed uit ziet!!! :)
Bianca: Die vliegt ergens rond tussen de wolken !!! Leuk hoor.
Noor: Moeilijke beslissing over Nudine maar wel zo eerlijk :(:)
Jetske: Leuke foto's, en mooi dat zo goed gaat al!!!
Shanouk: Gefeliciteerd met je AJ!!!

Gister zelf in Markelo geweest, me verslag staat hier: [SGW] Verslagen SGW Markelo 2/3 april (en dan helemaal onderaan pagina 2)
Vanochtend gereden, meneer had volgens mij geen spierpijn, hij liep fijn namelijk :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 15:03

EVELIEN @ hoe kreeg je dat gevoel dan dat je zegt " wel leuk springpaard maar geen crosser :P " je bent er maar duk mee hoor, Hoop dat je snel een leuk paardje weer vind, wat dan ook goedgekeurd word.
SNOEK @ leul een AJ.
MOOTJE @ blijf het knap vinden dat je ineens zo'n keus maakt, maar wellciht speelde het dan idd al langer door je hoofd wat wij niet wisten, vind het wel heel jammer... |( , maar neem aan dat je niet van bokt etc verdwijnt..Mail me even je mail , kehb nog een paar foto's van jou op Chaam
LIELLE @ jou foto met UK op H3 is ook heel gaaf !!!!! van eventingphoto. OOk ik heb nog een paar foto's van jou, mail ik je wel ff toe. ;)

Mijn AJ is ook binnen, heb een blauwe, toch maar de knoop doorgehakt toen het hier zo besproken werd. Ook gelijk een goede cap besteld, want de mijne is wel echt helemaal op na zoveel jaren. Heb de CO type J3 genomen, die pastte tenminste op mijn ovale hoofd... :D
Verder lekker in de wolken, maar ook ziek, dus moet ff stapje terug doen met alles wat ik deed, maar ja soms heb je ff geen rem meer .....Gisteren nog wel met Bull op het strand geweest, het water vond hij eng, althans van de bewegende schuimbekken van de zee, tot 4 meter was goed, maar geen stap dichterbij.... _/-\o_ andere waterplassen waren geen probleem daar stampte hij rustig op los. Helaas ging andere paard er ook niet in dus dat helpt dan ook niet echt.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 15:32

_Noor schreef:
@ Myca: het gaat me er met name om wat er overblijft. Het rot toch weg? Hoe lang blijft het liggen?

Houtsnippers rotten weg, kokosharen blijven lang goed. Kokos gebruikten ze vroeger ook om drainagebuizen omdat het niet snel rot.

Je moet wel korte kokosharen nemen (5-6cm). Lange kokosharen blijven aan de bandages hangen en daarmee is de bak ook niet zo goed bewerkbaar meer. Maar misschien worden die niet eens meer geleverd.

Ik zie trouwens dat er een heel kokos-topic is: [VSW] Kokos in de buitenbak??
Op blz 65 met een paar mooie foto's van bokker Mac hoe ze het aangelegd hebben.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:00

Goeiemiddag!
Ik heb Vorstin lekker buiten gereden, en net even vergaderd over Jeune VWF, het jeugdonderdeel van de Fokvereniging.
We hebben weer wat leuke ideeën :D Zouden de crossers hier (die jonger zijn dan 26) het leuk vinden om met een parcoursbouwer de cross in de Vlietlanden te lopen op de vrijdag voor de cross als dat zou kunnen? Dat is iets wat we misschien willen organiseren, maar ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is.

Fijn dat je weer lekker hebt gereden Evony
Wat jammer dat je springen niet lekker ging Annetje. Echt lastig dat je geen instructeur kan vinden
Kan me voorstellen dat je gaar bent Caro!

edit: Voor de mensen met een AJ, hebben jullie ook een reservepatroon en evt hoe veel? Gewoon bij Canter bestellen?
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 03-04-11 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:01

Shanouk: klinkt als een leuk plan! Ik start zelf vlietlanden niet, veel te ver weg, maar anders was ik wel zeker geïnteresseerd in zo iets!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:17

Ik zou het opzich wel leuk vinden Shanouk. Welke cross (niveau) zou er dan gelopen worden? Of is daar nog niet over nagedacht?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:22

Jetske_ schreef:
Ik zou het opzich wel leuk vinden Shanouk. Welke cross (niveau) zou er dan gelopen worden? Of is daar nog niet over nagedacht?

Daar is nog niet over nagedacht (we hebben het net bedacht). Vrijdags staat de cross op Z-hoogte, dus ik denk dat dat het leukst is om te lopen. De crossbouwer kan dan van alles over de hindernissen vertellen, over het bouwen maar ook over hoe je moet rijden. Misschien kunnen we het zaterdagavond ook nog doen voor de B/BB, maar ik kan me voorstellen dat de crossbouwer dan druk bezig is.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:26

Oke :j
Ik vind het wel leuk, wat extra feedback over de hindernissen ed. Ik start 2x (Z pony's en B paarden), dus ik weet niet of het uitkomt met zelf verkennen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 17:38

Kijken jullie af en toe nog even op www.sgwdijkgatbos.nl ? Ben er druk mee bezig. ;) Lay-out wordt nog anders natuurlijk, maar er staat al wel wat info op :)

Ga straks lekker uiteten met vriendjelief :)

Hoe gaat het eigenlijk met je merrie, Caro!? Tis er mooi weer voor!
Ik heb vandaag het weiland klaargemaakt, kunnen ze er morgen lekker op!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:45

Snoekiej schreef:
edit: Voor de mensen met een AJ, hebben jullie ook een reservepatroon en evt hoe veel? Gewoon bij Canter bestellen?

Daar heb ik nog niet echt over nagedacht, maar zat zelf te denken aan 2, een erin en 1 reserve, naarmate ik een keer wat meer geld heb doe ik wel gelijk meer reserve, 2 of 3 of zo, want als je valt heb je gelijk geen reserve meer thuis en moet je toch weer hals over kop zorgen dat je er een krijgt en zul je net zien dat je dan even heel druk bent en zo en het steeds erbij in schiet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 17:58

Ik heb er 1 reserve mee, Snoek!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:59

Goedemiddag! (nog net :P)

Snoek: Gefeliciteerd met je AJ :D
Bianca: Fijn dat jouw AJ ook binnen is
Evelien: Je hebt het er idd maar druk mee.
Jetske: Wat goed van je parcoursen.
Caro: Kan me voorstellen dat je gaar bent na 34 combi's jureren. Leuke filmpjes trouwens van je training. Terrein ziet er ook erg leuk uit :)
Kim: Super dat je op 2e gesprek mag komen
Annetje: Balen van je parcoursen
TG: Gefeliciteerd met het veulen!!!! *\o/*
Verder zag ik ook nog hele stoere foto's van KJ voorbij komen 8-)