Ik zal zo de paardjes even rijden . Ze lopen nu nog even lekker in het weiland. Ze waren helemaal blij dat ze weer de wei in mochten. Is toch leuker dan de paddock.
Ik ben het bos al ingeweest. Dwars door het dorp gegaan om er te komen en lekker 2,5 uur weg geweest. Woll had praatjes 2x er maar even afgegaan. Vooral als er prikkeldraad in de buurt is los ik het liever even zo op. Kruipt ze helemaal achter me en durft ze er wel langs. Was wel echt lekker. Woll voelt zich echt goed, dus dat is wel heel fijn
Hilde: Leuk topic Kim: Rijd-ze! Kan me voorstellen dat de paardjes blij waren dat ze de wei weer in konden
Wij hebben al gezellig met de familie gegeten. En paaseieren gezocht *het kind herleefd weer*
viefdepief
Geplaatst: 12-04-09 16:01
Thanks
Haha leuk toch Mistid
Marloes: Gefeliciteerd
malloesje
Geplaatst: 12-04-09 16:02
Iedereen een Vrolijk Pasen
Nu dan ook mijn verslagje van gisteren;
Dressuur wel aardig fijn gereden, iig beter gevoel dan vorige week Markelo, had 204 punten Met springen had Fari onwijs zin, kon er niet heel veel aan regelen, wel redelijk simpel foutloos. Op naar de DA, ze had 66 voor de cross.. De hindernissen pakte ze allemaal goed aan, maar echt in de bochten voelde ze onzeker aan. Heb dus niet echt heel fijn gereden in de cross. Misschien was ik er zelf op gebrand om té goed te rijden. Bij de piano schoot ze nog even rechtdoor, het water ging ze super in, alweer veel beter en met vertrouwen dan Markelo... Uiteindelijk was ik foutloos en 12 of 13 sec. buiten de tijd. Uiteindelijke resultaat 2e Wat ik wel heel erg jammer vond en voor mij de dag een beetje kapot maakte was dat de prijsuitreiking B-pa pas om 19.00u was
Gefeliciteerd Marloes ! Nou, nee. Ik moest alles wat ik zag laten liggen voor mijn nichtje van 2 ofzo riep mijn zusje steeds . En nu ben ik weer thuis en hebben ze mijn chocola nog
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-09 16:04
Goeiemiddag Ik heb net de cross gelopen in Etten-Leur, ziet er mooi uit! Ik ga het morgen gewoon rijden als een trainingsrondje, geen stress, niet moeilijk doen. Heb er iig onwijs veel zin in
Gefeliciteerd met je goeie ronde Rosalie ! Mooie foto Vief Gefeliciteerd met je verjaardag Marloes
WolinLotte
Geplaatst: 12-04-09 16:26
Waaaaaahhhh de crosstraining ging supergoed!!!
Ben helemaal in m'n sas met Wo !! Het ging erg goed voor onze eerste BOOMLOZE zadel crosstraining . Even een kort verslagje .
Allereerst waren we een halfuur te laat, we waren te ver doorgereden op de snelweg, waardoor we erg ver waren omgereden .. maargoed, geeft niks.. heb nog 3 kwartier mee kunnen doen. Wo ging weer heel braaf de trailer op, gewoon weer als training gedaan , erg braaf. Had haar thuis alvast gezadelt, hebben we op het vreemde terrein geen gestress met zadels erop. Daar eerst even gelongeert, Wolin stuiterde lekker door de bak daar, bokken, steigeren, omspringen.. lekker opgevoed paard weer . Ben blij dat ik haar eerst even had gelongeerd . Michiel stond al te kijken "Wat is dit nu weer ". Erop en de les in gegaan. Aangezien het een boomlooszadel is, kan ik niet normaal opstijgen, dus voetje van moeders...
Eerst in de rondte gedraafd, achter een andere Lotte aan, putje in (ieniemienie-sunken road ), beetje rondgestapt, toen in draf erdoorheen. Dit ging een paar keer zo door... Toen mocht de rest even bij Michiel komen voor beraad en mocht ik met Wo even doorgaan, Wo was nog niet echt heel braaf namelijk .. Ze kreeg het echt door, oren erop en in galop naar beneden en hup boomstam over en weer doorgalopperen... Echt helemaal heppie-depeppie was ze!! Ze zat lekker in het ritme en totaal geen aarzeling met betrekking tot springen, gezien dat het bijna twee jaar geleden is dat ze met mij ooit 1x heeft gesprongen en ze hier niet erg veel aan vond... Ik was echt verbaasd!! Ik hoefde zowat bijna niks te doen... hup naar beneden in galop, galopsprong en een keurig uitsprong over het boomstammetje .
Toen de waterbak.. wij mochten nog even wachten. Wo stond zich nogal op te winden, stampen en springen.. Die voelde natuurlijk ook al aan haar water ..dat ze het water in moest. Dus eerst het ene paard erin en toen mocht Wo.. Dit is de eerste keer dat ze ooit het water in is geweest. Ze vond het heel spannend en twijfelde heel erg.. Dus Michiel: "Kom er maar af, dan mag ze achter je aan lopen" , dus longeerlijn eraan en de waterbak ingelopen en Wo volgde me op de hielen, zó braaf was ze!!! Rondjes gelopen in de waterbak en toen zei Michiel :"Nou mag je er weer op!!" Ik "Ehh...dat gaat niet.." Michiel weer :"Hoezo niet?" "Nou het is een boomlooszadel en dat schuift het zo richting onze kant..Mam kan je me ff een voetje geven?" Dus hup mams in de waterbak, mij een voetje gegeven , twee paar natte schoenen en sokken .. Nog even rond gestapt in de waterbak. Hierna dravend door de waterbak en opsprongetje, weer naar beneden en eruit over een dikkere boomstam. Wo deed het zonder te aarzelen, twee hoeven in d'r neus !! Oren erop en gaan . Dit zo een paar keer gedaan.
We hebben afgesloten met de opsprong en afsprong naar de buitenbak, wat Wo ook heel knap deed .
Toch nog een heel verhaal geworden zo te zien ...
Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben apetrots op Wolin en ze heeft zich...naar omstandigheden ... voorbeeldig gedragen!! (Ze is in totaal 4 keer in de rondte gaan hupsen en was hierna goed te corrigeren en liep ze weer braaf door ). Had voor de zekerheid wel een bokke-touw omgedaan . Michiel "Toen ik haar aan de longeerlijn bezig zag, dacht ik dat ik even alle registers open kon trekken.. wat een kop zit daarop!! Knap dat je met dat zadel hebt gereden" ...vond ik ook van mezelf
Op naar de volgende crosstraining!! Foto's volgen nog !!
Wij hebben hier vandaag een echt paasdagje gehad. Eerst vanmiddag eieren gezocht met mn nichtjes en had vanmorgen al een lammetjesbrood en een brioche me3t brie gebakken voor de lunch. Was erg geslaagd denk ik, aqlles was nl zo op.
TeeGee
Geplaatst: 12-04-09 18:42
Klinkt allemaal erg lekker PB!
Heb een foto topic gemaakt van Westerbork, zie onderschrift
WolinLotte
Geplaatst: 12-04-09 19:03
Karen, gefeliciteerd!! Jullie gaan goed PB, klinkt als een lekker dagje @Vief: Lekker zo'n rit!!
Ik zou morgen naar EL gaan, maar weet nog niet of ik dit doe.. we hebben nog geen pasen gevierd en het is mijn laatste vrije dag deze week.. Je bent toch weer een hele dag daar.. Al heb ik wel veel zin om weer even paar combinaties te zien crossen .
Karen; nogmaals proficiat, echt goed hoor. En nog tnx voor je foto's Lotte; wat een leuk verslagje weer, daar ben je echt een kei in Vief; Woll is dus weer beter te pas?? Fijn hoor.. PB; klinkt gezellig
Ik ben net ff naar mijn jonge Johnson wezen kijken, hij is echt huge. Denk dat ie pas mooi wordt als ie een jaartje onder het zadel is. Hij kan wel heel fijn lopen..
WolinLotte
Geplaatst: 12-04-09 19:57
Malloesje Gefeliciteeerd !!! Hahaha, ik geloof dat het enthousiasme wel er uit te halen is in mijn verslagen