goeiemorgen.Ik zal zo de paardjes even rijden
. Ze lopen nu nog even lekker in het weiland. Ze waren helemaal blij dat ze weer de wei in mochten. Is toch leuker dan de paddock.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemorgen.
. 
2x er maar even afgegaan. Vooral als er prikkeldraad in de buurt is los ik het liever even zo op. Kruipt ze helemaal achter me en durft ze er wel langs. Was wel echt lekker. Woll voelt zich echt goed, dus dat is wel heel fijn 

met de familie gegeten.
Met springen had Fari onwijs zin, kon er niet heel veel aan regelen, wel redelijk simpel foutloos. Op naar de DA, ze had 66 voor de cross.. De hindernissen pakte ze allemaal goed aan, maar echt in de bochten voelde ze onzeker aan. Heb dus niet echt heel fijn gereden in de cross. Misschien was ik er zelf op gebrand om té goed te rijden. Bij de piano schoot ze nog even rechtdoor, het water ging ze super in, alweer veel beter en met vertrouwen dan Markelo... Uiteindelijk was ik foutloos en 12 of 13 sec. buiten de tijd. Uiteindelijke resultaat 2e
Wat ik wel heel erg jammer vond en voor mij de dag een beetje kapot maakte was dat de prijsuitreiking B-pa pas om 19.00u was
!
. En nu ben ik weer thuis en hebben ze mijn chocola nog
!! Het ging erg goed voor onze eerste BOOMLOZE zadel
crosstraining
. Even een kort verslagje
.
.. maargoed, geeft niks.. heb nog 3 kwartier mee kunnen doen.
, erg braaf. Had haar thuis alvast gezadelt, hebben we op het vreemde terrein geen gestress met zadels erop.
. Ben blij dat ik haar eerst even had gelongeerd
. Michiel stond al te kijken "Wat is dit nu weer
". Erop en de les in gegaan. Aangezien het een boomlooszadel is, kan ik niet normaal opstijgen, dus voetje van moeders...
), beetje rondgestapt, toen in draf erdoorheen. Dit ging een paar keer zo door... Toen mocht de rest even bij Michiel komen voor beraad
en mocht ik met Wo even doorgaan, Wo was nog niet echt heel braaf namelijk
..
..dat ze het water in moest. Dus eerst het ene paard erin en toen mocht Wo.. Dit is de eerste keer dat ze ooit het water in is geweest. Ze vond het heel spannend en twijfelde heel erg.. Dus Michiel: "Kom er maar af, dan mag ze achter je aan lopen"
, dus longeerlijn eraan en de waterbak ingelopen en Wo volgde me op de hielen, zó braaf was ze!!! Rondjes gelopen in de waterbak en toen zei Michiel :"Nou mag je er weer op!!" Ik "Ehh...dat gaat niet.." Michiel weer :"Hoezo niet?" "Nou het is een boomlooszadel en dat schuift het zo richting onze kant..Mam kan je me ff een voetje geven?" Dus hup mams in de waterbak, mij een voetje gegeven
, twee paar natte schoenen en sokken
.. Nog even rond gestapt in de waterbak. Hierna dravend door de waterbak en opsprongetje, weer naar beneden en eruit over een dikkere boomstam. Wo deed het zonder te aarzelen, twee hoeven in d'r neus
!! Oren erop en gaan
. Dit zo een paar keer gedaan.
.
...
... voorbeeldig gedragen!! (Ze is in totaal 4 keer in de rondte gaan hupsen en was hierna goed te corrigeren en liep ze weer braaf door
). Had voor de zekerheid wel een bokke-touw omgedaan
.
Foto's volgen nog
!!
!

! Fijn dat het zo goed ging!
Jullie gaan goed
.
!!!