Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het stond namelijk niet in het vraagprogramma dat je dan het startgeld verschuldigd was, maar het was gewoon een algemene regel.
peanutbutter schreef:Ik kan ook gelukkig nog starten in de B met trakkie. IN de M was helaas geen plek meer voor Hetje.

SGWuppie schreef:Ja, maar ik vind dat niet terecht. Ze rekenen op een bepaald aantal deelnemers, zeg 300. Dan rekenen ze dus ook op 300 x
€ 25,00 startgeld. Dat je dan moet betalen als je afmeld is logisch, want anders kunnen ze geen financiele planning maken. Als iemand anders echter jouw plek inneemt en dus betaalt, vind ik dat ze niet dubbel startgeld voor 1 plek mogen ontvangen en zo dus 'verdienen' aan mijn geblesseerde paard. Dan kan ik dus beter pas op de ochtend zelf afmelden, zodat er niemand meer in mijn plek kan rijden en ze dus maar 1 x startgeld voor die plek ontvangen. Dat vind ik echter niet collegiaal en dus meld ik eerder af, maar als nu blijkt dat er wel een wachtlijst is, vind ik dat echt niet eerlijk.

Irene2 schreef:je dat scheelt wel Hozie. het zal vast meevallen.
Ik vind het helemaal niet belachelijk dat je alsnog je startgeld moet betalen. het staat in de reglementen, dus daar valt verder niets aan te doen. dan ga ik me er verder ook niet druk om maken.

maar vanuit de rijverenigingen kan ik dan ergens wel snappen waarom iedereen dan nog moet betalen

SGWuppie schreef:Bovendien is het reglement niet voor de situatie dat er een wachtlijst is geschreven.
) de knhs ertoe kunnen bewegen daarvoor een regelement te maken? Scum schreef:Zou het vandaag hard geregend hebben in Gorssel?
, maar nu mag het wel weer ophouden met regenen, eerlijk gezegd!