[SGW] Oefencross Lunteren 26 juli (starttijden in openingspost)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Oefencross Lunteren 26 juli (starttijden in openingspost)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 10:12

*LOL*
Ik ga nu bonny pakken en rustig opzadelen en stiftgaten schoonmaken enz. Lachen

Tot op de cross! Doei, doei

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:38

Veel succes allemaal! Ik heb Koek vanmorgen thuis gedressuurd en sleep Rob binnenkort wel mee naar Lunteren om daar met wat mensen te trainen. Risico op geklooi vind ik toch te groot.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:00

Gisteren zat ik toch weer te twijfelen of ik wel mee moest doen, maar ik wist zeker dat ik spijt zou krijgen als ik het niet zou doen.
Ben echt super blij dat ik het toch gedaan heb, ben apentrots op Anouar.
We hebben niet alles gesprongen, maar wel bijna alles en zelfs hindernissen waarvan ik nooit had verwacht dat hij ze zou springen (greppeltje, houtstapel, houtstapel onder de heg door)
Alleen het water wilde hij niet in. Hij mag altijd eerst drinken van mij en dit keer natuurlijk niet, dus hij weigerde er in te gaan.

Vaardigheidsrit zijn we mee gestopt. We werden helemaal gek van de dazen en het paard waar ik mee samen was viel na 5 km al zowat om van vermoeidheid, dus doorrijden was niet verstandig geweest.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:57

Ik ben ook blij dat ik gegaan ben.

Vond de ingang naar de losrijbak een beetje vreemd (via op-en afsprong) en inderdaad de opbouw van de cross niet helemaal lekker. Eerst erg veel gekronkel en greppels.

Bij de eerste hindernis kwam ik al meteen iemand tegen maar paarlief trok zich er niet te veel van aan. Toen slingerslinger nog een boompje en omdraaien naar greppel, boompje en langs de opsprong. Houtstapel prima en tweede houtstapel een weigering. Ik was zelf niet overtuigend genoeg. Ik had hem nog door kunnen drukken maar wilde het gewoon goed doen. Piano met laatste afsprong met greppeltje keek ie even naar maar ging toch meteen. Daarna alleen een aarzeling bij de waterbak en de brede greppel. Alle andere dingen gingen gewoon makkelijk en overal kwamen we mooi bij de hindernis.

Paard was ondanks het weer heerlijk enthousiast en had ook een erg nette hartslag op het einde.

Ik heb genoten!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:36

Joehoe! Go jij! Go jij!
Ik heb een heerlijk foutloos rondje gereden!!
Zelfs die enge brede en die ik zo eng vond (Houtstapel) en die dubbel van banden en stijl heb ik gedaan!

En trakehner van 100cm meegepakt

Helaas was ik te snel... maar:

2e!! Hyper!

Ben super trots op Bonny dat ze het zo heeft gedaan, dat ze nergens bang voor is na ons ongelukje! Haha!

Heb foto's van Martine,Simone,Jenga en nickeltje.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:52

Gefeliciteerd Melanie! Goed gedaan!
Van Polo en Lenneke klinkt ook goed!

Ik ben tevreden. Heb niet alles kunnen springen omdat Try Me de greppels toch echt niet zag zitten. Al sprong hij de greppel na het lijntje met piano's zonder mankeren, dus met wat training zal dat wel goed komen. Wel ging ie in eenkeer het water in, dat is al een hele overwinning en daar ben ik ook heel blij mee, hoop dat we de water drama's nu wel gehad hebben! Verder heeft hij alles prima gesprongen, al was op het eind de energie wel echt op (en zeker niet alleen van het paard) waardoor we een stop hadden op het stijltje voor het water, maar dat geeft niet.
Ik vraag me wel heel erg af hoe het met mijn conditie is gesteld, drie keer per week hardlopen is dus echt niet genoeg, aangezien ik zelf meer dood dan levend over de finish kom...

Ben wel benieuwd naar je foto's Melanie!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 16:57

Ook ik ben terug. Ik heb alles van de 80 cm route gesprongen, maar geen extra hindernissen meegenomen zoals ik gister van plan was; daarvoor vond ik het iets te warm.
Sim ging als de brandweer! Wel wat kijken op de greppels maar ze sprong toch mooi door. Ben heel tevreden.
Geen idee als hoeveelste ik geëindigd ben, maar dat vind ik niet erg. Belangrijk voor ons was fijn en liefst foutloos rond te rijden. Dat is gelukt dus mijn dag kan niet meer stuk!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:01

Heeeee Lachen
Ik heb behoorlijk wat foto's gemaakt(309 *LOL*)
Sowiesow heb ik foto's van: Amber(Fjordy), Mellanie(Bonny) diegene die op bokt Druppeltje heet en verder weet ik niet veel namen maar van de 80 en 100 paarden heb ik er heel wat opstaan. 60 paarden trouwens ook wel wat Lachen!
En verder hier en daar wat geklikt!
Aan het eind kwam er nog iemand op me af, toen ik foto's maakte van haar paard, en ze vroeg of ik soms op bokt zat.
Naja hier ben ik dan Clown.
De foto's komen trouwens vanavond, want de camera die ik gebruikte die is van iemand anders, en daar krijg ik vanavond de usb stick van Knipoog!
Ik heb trouwens ook heel wat foto's van mensen die bij Hazeleger in de vrachtwagen stonden. En ook van Chickie Mickie(k weet niet of diegene op bokt zit)
Foto's komen dus vanavond Lachen! Zet er van verschillende wel 1 op, de rest kan ik dan altijd nog uploaden!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:04

Dus jij was het, ik was jaloers op je toeter van je lens *LOL* Tong uitsteken
Mijn foto's komen ook vanavond (Heb een laptop gekregen, voor mezelf alleen dus even alles instaleren Haha! )

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:04

MelanieB schreef:
Dus jij was het, ik was jaloers op je toeter van je lens *LOL* Tong uitsteken
Mijn foto's komen ook vanavond (Heb een laptop gekregen, voor mezelf alleen dus even alles instaleren Haha! )

Ja dat was ik ja Tong uitsteken
Jammergenoeg is die camera niet van mij nee, ik dacht nog zal ik Melanie aanspreken, maar dat staat ook zo raar hea Tong uitsteken
Hee ik ken je van bokt Huilen van het lachen Naja je weet nu wie ik ben Tong uitsteken
Heb wel leuke foto's van je, draffoto's en jij en bonny samen!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:06

Ik was nummer 47 (dacht ik) dus als daar foto's van zijn.

Gelukkig was ik zelf niet moe na de cross (wel buiten adem van de warmte) en mijn paard was al helemaal niet onder de indruk Go jij! Go jij!
Die had zo nog een rondje willen doen.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:08

pol013 K zal even kijken straks Lachen

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:17

Ik vond het trouwens helemaal super om te kijken daar, ben er van kwart over 11 tot kwart voor 5 geweest, heb me echt niet verveeld Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:24

Iedereen gefeliciteerd Haha!

Ik vond het zo mooi om te zien hoe Anouar steeds fanatieker werd. Met losspringen wilde hij niet echt doorlopen, de eerste 2 hindernissen in het parcour was hij een beetje kijkerig, maar daarna ging de knop om en kreeg hij er bij elke hindernis meer plezier in.

Hopelijk heeft iemand een foto van mij, zou ik echt super vinden. Ik was nummer 30, vos met een blauw/rood tuig.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:25

Lenneke_ Ik heb je iig wel gezien, weet niet of ik je op de foto heb staan, zal straks wel even voor je kijken Haha!! Mooi dat t zo lekker ging met heel veel Lachen!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:26

Ik heb alleen Melanie en Amber herkend, vast nog wel meer mensen gezien, maar ik zou niet weten wie.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:27

Ik herkende Melanie en Amber inderdaad ook, en diegene die Druppeltje@bokt heet Lachen!
Verder ook niemand maar heb vast nog wel veel meer mensen die @ botk zitten op de foto gezet Knipoog.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:29

Druppeltje heb ik ook gezien alleen wist ik niet dat dat Druppeltje was Clown We stonden gezellig samen voor de waterbak

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:30

Heb trouwens een leuke foto van Amber als ze dat kruisje springt in het bosje na de waterbak, heb ook nog foto's van Fjordy in de waterbak trouwens en van dat ze bij de waterspuitplaats stonden. Lachen!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:32

Alleen k kon geen onderscheid maken tussen Fjordy en Roosje, Huilen van het lachen
Er was er 1 met een rood halster en 1 met een zwart Tong uitsteken Volgensmij Vork
Laatst bijgewerkt door Sannee_ op 26-07-08 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:34

Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed is gegaan! En helemaal voor jou Sim! Zit een stijgende lijn in of niet?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 17:37

SGWuppie schreef:
Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed is gegaan! En helemaal voor jou Sim! Zit een stijgende lijn in of niet?

Lijkt er wel op, ja. Cool

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:40

Nou, Fjordy is terug hoor haha !!

Gewoon super van Start, en alles gesprongen. OOK die haaientand *LOL*
En dan paar extra hindernissen, en de bosjes zigzaggend van 100 haha.

Water ging gewoon super super super. Én ik heb met gewoon enkel bitje gereden ipv pessoa Ja Ging goed !

Oh ik zat uiteindelijk 1 seconde over de tijd, en dus een 1e prijs van de 80 *LOL*.
Haha zo toeval, heb niet met horloge gereden namelijk Tong uitsteken

@ Simmie: Echt fijn dat het zo lekker ging hoor ! Heb je helaas gemist, ik was je nog druk aan het zoeken haha ! Was ook zo warm, ik heb mezelf ook mooi even onder gedompeld na de cross haha, kon niet meer !

@ Martine, netjes hoor ! Vond echt goed gaan, waterbak ook. Heb ik nog staan kijken !

Sannee_ schreef:
Alleen k kon geen onderscheid maken tussen Fjordy en Roosje, Huilen van het lachen
Er was er 1 met een rood halster en 1 met een zwart Tong uitsteken Volgensmij Vork

*LOL* Best Moeilijk dan he, Fjordy Rood halster, en is zeg maar heel licht van kleur Haha! ! Stoer dat je foto's van me hebt ! Leuk !

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 17:42

Goed zo Amber! Gefeliciteerd. Haaietand viel best mee he? Knipoog

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:44

Ja echt ! Kwamen ook heerlijk uit, ik gooide er nog wel een Oerkreet uit hoor Tong uitsteken