[SGW] SGW Ripse paardendagen outdoorcross 31mei&1juni- voorbesprek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: SGW Ripse paardendagen outdoorcross 31mei&1juni- voorbesprek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:54

Ja ga ik doen!
Alleen mijn tijden worden waarschijnlijk nog veranderd vanmiddag Knipoog

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:59

Ik ben niet zo blij met de wijzigingen en is dus alweer een mailtje richting george onderweg. Ik heb nu starttijden gekregen dat ik mijn pony totaal 2 uur achterelkaar moet laten lopen. En dit trekt ze natuurlijk niet met de cross. Ben van startnummer 21 naar 13 gegaan op zaterdag en dat vind ik niet echt prettig..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:05

ik ben niet zo blij ermee dat ze me nu al voor de 2e keer als 1e willen laten starten, terwijl het de vorge keer dacht ik al duidelijk was dat wij dan zo vroeg weg moeten dat dat bijna niet haalbaar is ..

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:15

Hoop dat de lijst drastisch veranderd word in mijn geval, hoop hetzelfde voor jou. Ik heb liever nog een paard over in en na mijn cross. Vind de organisatie top hoor, maar hier word ik toch niet zo blij van.. Denk dat dat wel te begrijpen valt oa bij de organisatie..

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:21

maar ik denk dat er veel wijzigd op de lijsten, met de indoor moest ik uiteindelijk met zelfde startnummer anderhalf uur eerder starten....

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:25

Opzich maakt het mij niets uit. Of ik nou om 10 uur of 5 uur start ik ben er toch wel, maar ik moet toch ook een beetje aan mijn pony denken, zo graaf ik haar eigen graf bij wijze van spreken. Maar er is al een email verstuurd en mocht het niet veranderen zal mijn vrindin niet moeten starten..e

edit: Ik ben trouwens met iemand gewisseld die dus eerst het probleem had welke ik nu heb. Enkel snap ik niet waarom ze mij dan wisselen terwijl er een heel aantal zijn die niet 2x starten. Knipoog

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:29

Shanty ik denk dat het wel weer goedkomt, want ze hadden mij ingeschreven voor ponys hoog, maar daar is mijn bijrijdster niet klaar voor en Macho zelf doe ik het niet aan, dus net gebeld, op mail reageren ze niet Vork

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:20

shanty, wat rijd je dan? want als je pony's laag rijd kan je eventueel ook met mij ruilen van startplaats Knipoog

daarbij komt datik daar nog op het verkeerde paard sta Nagelbijten / Gniffelen , ik rijd toch echt op (de haf in het roze van vorg jaar) Pebbels! niet op meinze Huilen van het lachen en ook niet op een paard dus gewoon voor de prijzen wil ik rijden ook Tong uitsteken!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:34

met wie ben je gewisseld dan...ik heb zomaar het vermoeden dat degene die met jou gewisseld is mijn aanhang is Tong uitsteken

maar wij moeten van ver komen en zij moest anderhalf uur eerder starten als mij, dus heeft ze gebeld of zij ook later kon...
aangezien we met een hele groep tussen 1 en 2 moeten starten en zij dan alleen om half 12

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:41

Ben trouwens met Sasch Gilles gewisseld, ik vermoed omdat deze pony (denk ik) ook in pony laag start. Ik start dus pony hoog, mijn vrindin pony laag. Heb nog steeds de hoop dat het weer terug gedraait word..

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:43

nee om de reden hier boven je.....wij kunnen nu later weg met de hele groep, ipv dat er daar een paar heel lang in de trailer moeten gaan staan (en die van mij trekt dat al niet heb ik geen trailer als ik terug kom)

dus sasha wordt niet meer op een andere plek geplaatst...

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:46

O dat maakt mij ook niet uit, het gaat mij er enkel om dat ik mijn paard geen 2 uur achter elkaar op het wedstrijd terein laat lopen, en er zijn genoeg anderen waarmee geruilt kan worden neem ik aan. Normaal zou ik er ook totaal geen bezwaar tegen hebben. Ben maar van laatste naar eerste gegaan met de indoor cross. Maar ik denk dat je ook wel begrijpt dat ik ook aan mijn pony moet denken. Aangezien ze daarna gewoon bekaf zal zijn en dit vind ik niet eerlijk tegenover haar.

edit: ben wel beniewd of er dan nog meer mensen van jullie groep in pony hoog starten?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:50

Nee ik start pony's laag Bloos!!

Benji_kady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:54

Smurffie,je staat met Meinze ivm ik je nog moet verandere.
Ik start zelf 2x laag en hoog,dus ga zo i zo proberen om wat later te kunne.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:54

2 x laag en hoog? word dat niet heel veel..?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:55

dus je wil er meer tijd tussen hebben voor je pony....das logisch gewoon vragen, er is veel mogelijk...
maarja het nadeel van wachten etc zal iedereen wel hebben...

als ik klaar ben mag xan ook nog een uur de trailer in voordat we weer weggaan...

en vind je het btw niet veel om 4 rondjes op 1 dag te doen? ik zie het xan iig niet doen hoor....maar kan me voorstellen dat een andere pony er geen moeite mee heeft

Benji_kady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:58

zelf totaal 2x.dus 1x laag en 1x hoog.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:00

op die fiets Knipoog, ik snap. Ja

Mizsz_Kitty @ ik weet hoe zwaar ik vorg jaar het parcour vond (ja ik ja, met ja een recreatie paard) maar dnk niet dat veel paarden 4 rondes trekken Knipoog (dat is 8 keer het parcour!)

edit : ging wat fout Nagelbijten / Gniffelen

Benji_kady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:02

uh hele pagina smurf

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:18

Ze loopt in totaal dus 4x het parcours.
Misty is 1.55 gemeten in 05 dus zal inmiddels 1.56 en misschien zelfs 1.57 zijn. Ze hoeft enkel normale galloppassen te nemen voor pony laag, Ze stond bij de indoor te springen om nog een rondje te gaan en vertoonde geen teken van vermoeidheid, maar wil haar ook 2x een kwartier inrijden, zodat je 2/3 maal het sprongetje kan nemen(wat ik bij de indoor ook heb gedaan). Meer is niet nodig, hoog staat het parcours niet en veel moeite hoeft ze ook niet te doen. Maar dit is oa ook de rede dat ik er gewoon tijd tussen wil hebben, om haar wat rust te geven en lekker drinken en wat muesli te geven. Maar mocht ze nou op zijn na de eerste 2 rondje lijkt het mij vanzelf sprekend dat ik me alsnog afmeld voor die dag en dat ik de dag erna start.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 06:44

Dat kan makkelijk, mn verzorgfjord cross ook altijd op woensdag avond 2 lessen van 3 kwartier achter elkaar.
En stompwijk is een stukje moeilijker, en daar kan hij ook 2 rondes hoog en 2 laag.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 07:31

Ik vind de starttijden ook niet echt leuk Clown , had me expres vroeg ingeschreven zodat ik niet te laat zou moeten, sta op zaterdag goed die tijden zijn perfect.
Nou sta ik op zondag bijna helemaal onderaan, ik moet ook nog 1,5 uur naar huis lopen, ik heb er nog bij gezet niet te laat.
Snap dat het soms niet perfect kan maar dit komt niet eens in de buurt Clown

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 10:27

Net gehoort dat ik pas kwart voor 11 hoef te starten Haha! benikwel erg blijmee:j

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 10:29

Ik ben wel blij dat ik pas aan het eind van de middag hoef zaterdag rond 3 uur maja zondag half 6 pas ofzo. Das wat minder Clown

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:20

maarja als iedereen zo wat te vragen heeft qua starttijden valt er ook geen rekening meer mee te houden Tong uitsteken