Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Ik heb afgelopen weekend in Markelo doping controle gehad!
: Hoop dat we dit jaar niet in dat kleine bakje hoeven in te springen....

_San_ schreef:rowo schreef:Ik heb afgelopen weekend in Markelo doping controle gehad!
Hey, ik ook. Had dat nog nooit mee gemaakt.
Vind het eigenlijk een beetje onzin, waarom zouden mensen doping bij hun paard gebruiken als de doping waarschijnlijk nog veel en veel duurder is als het prijzengeld wat ze er uiteindelijk mee kunnen winnen.

TeeGee schreef:Wanneer krijg je uitslag Mandy???
Geen idee dus! 
caroline78 schreef:Je ziet steeds vaker op concours doping controle. Vorig jaar was er met de gewone wedstrijd in Westerbork ook chip controle.
Vind het alleen maar goed dat ze het vaker doen.

caroline78 schreef:@ Ladyzwien. Weet jij heel toevallig of je al mag trainen op het oefenterrein bij jullie in Roden?
_San_ schreef:rowo schreef:Ik heb afgelopen weekend in Markelo doping controle gehad!
Hey, ik ook. Had dat nog nooit mee gemaakt.
Vind het eigenlijk een beetje onzin, waarom zouden mensen doping bij hun paard gebruiken als de doping waarschijnlijk nog veel en veel duurder is als het prijzengeld wat ze er uiteindelijk mee kunnen winnen.
Maar nu weer on-topic: Hoop dat we dit jaar niet in dat kleine bakje hoeven in te springen....
Lielle schreef:ik had vorig jaar controle op het NK, dat duurde meen ik een week of 4. En ik denk idd dat het vaker voorkomt dan je zou denken.