Idd, fotos, en groter verslag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

(dat bewerkingsprogram op de apple is wel leuk, je kan echt heel mooi frame by frame doen, geweldig hoe die achterhand er dan onderkomt enzo, in het echt gaat het zo snel!
Ik heb echt een supertraining gehad, goede groep,lekker niveau met elkaar. Het begon een beetje rommelig toen ik aankwam rijden en jenga zegt, hey je mag wel opschieten ,.....training begint zo...ik dacht..HUH ?? we begonnen toch om 19.oo uur ?? Ik geprobeerd Lielle nog te bellen, maar die kregen we niet te pakken
Maar het was inderdaad gewoon 19.00 uur.
Rob vond het een uitstekende sprong zei hij en had graag een voorbeeld foto voor in zijn boek willen hebben zegt ie....waarop ik moest lachen en zei....dat hij beter had kunnen filmen want dan had hij geluid erbij gehad..
Gelukkig waren er niet zoveel mensen bij....HIHIHIHIHIHI.

, met die prachtige achtergrond -waar wij toevallig ook nog opstaan- maar die stuur ik wel even naar Yvet (broertje) want ik heb geen idee hoe ik dat -vandaag nog- moet plaatsen hier. BuenaVista schreef:Dat wil mij ook al op talida!!! Heb jouw zien trainen..
Constant na de hindernis toe, springt hij achter heel vaak over
OWH Gaan we spelen!!!
Maar wel knap dat je t na zon nare actie / val toch weer zo goed oppakte!